Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Vierailija kirjoitti:
Kussut kännissä miehen suuhun hänen nuollessa mua. Sanoin miehelle, että mulla on ihan hirvee hätä, mutta hän puoliväkisin alkoi silti nuolla. Yritin pidätellä, mutta sitten, ehkä humalatilan takia, rakon pidättely antoi periksi, ja kusi lensi voimalla miehen kasvoille ja suuhun. Hän ei edes suuttunut, mutta lopetti kyllä nuolemisen siihen. Olisin tietty voinut sanoa, että sain orgasmin, ja squirttasin 😆
Miksi hän tai kukaan tuollaisesta suuttuisi? Päinvastoin, mainoksen sanoin: "The best a man can get"! 😋
Annoin nuorten poikien katsoa kun pissasin kadulla viemäriin.
Onhan noita jos vaikka mitä kerinnyt tekemään. Nuollut naisen pyllyreikää, ottanut kultaisen suihkun naiselta, ottanut ja antanut suuseksiä toiselle miehelle, runkannut sekä naisen että toisen miehen nähden loppuun asti, pannut parikymppisenä 70 vuotiasta mummua. M-60
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan yhdessä huoneessa tein jotain. Kaikki muut olivat jo lähteneet talosta.
Minä tein jossain joskus jotain.
Eikö ole hurjaa?
Onko pervoa käydä vanhan työkaverin uudessa työpaikassa pikapanolla pukkarissa? Tai käskyttää pedissä 17vuotta nuorempaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko pervoa käydä vanhan työkaverin uudessa työpaikassa pikapanolla pukkarissa? Tai käskyttää pedissä 17vuotta nuorempaa miestä.
No kuule, ei ole. Jos siellä pukuhuoneessa olisi persefistausta ja suuhun kusemista niin sitten voisi pervoksi sanoa
Nappasin juhlissa anopin syliin istumaan. Kun tunsi että olin kova, kuiskasi että on kuin istuisi letkun päällä. Ylös noustessa laitoin anopin käden pullotuksen päälle, jota siveli vähän aikaa eestaas ennen kuin lähti.
Pervointa on kun luin tämän kokoketjun. Silmissä vain pyörii...
Vierailija kirjoitti:
Jakanut itseäni useille ukkomiehille "miesten mökkireissulla". Eli olin vain sperma/kusiviemäri subina 7 ukkomiehelle kaksi päivää. Pahimmillaan putsasin mökiltä tulleilta kahdelta mieheltä kalujuustot, kainalot, jalat ja todella haisevan reiän kielelläni.
Ja tämä on vain yksi kokemus.
Mies 25v.
No hyhhyh! Kaikkea sitä joutuu lukemaan. Helvettiin matkasi takuulla vie, ja on tulikivenkatkuinen ja hammasten kiristäjä!
POIS POIS POIS SYNTISET!!!!! VIHA YLLENNE!!!!!!
Tullut kotiin toisen miehen spermat sisällä ja mennyt sänkyyn oman miehen kanssa hänen tietämättä tästä. Tuli sisään ja halusi vielä nuolla mua. Ei tiennyt että saa maistaa kahden miehen mehuja
kerroin poikasystävälle, että olin raahannut baaripokan kämpille ja otin häneltä suihin ja hän sormetti minulle orkut.
Hän halusi että imen hänen kasseja samalla kun hän runkkaa. Oli todella pervo olo tuon jälkeen
Viime vappuyönä annoin teinipoikien katsoa kun hätävirtsasin Hakaniemen torin laidalla. "Kattokaas pojjaat kunnon kalustusta".
M25
Sain hirveän seisokin kun näin kun kaverin hyväperseinen muija runkkasi itseään sammuneen ukkonsa vieressä. Vedin hänärässä käteen ja luulin olevani piilossa. En ollut seuraavan aamun hymystä päätellen. Myöhemmin otti suuhun loppuun asti kaverini ollessa autotallissa. Ei puhuttu mitään kummallakaan kerralla,
Kaverin muijaab minullakin liittyy pervo kokemus. Tämä trimmattu daami siivoskeli t-paidassa ja collarisortseissa olkkarissa ja tupsahti kurottamaan hyllylle kun satuin nousemaan samanaikaan sohvalta ja käteni osui vahingossa alapäähän. Ennen kuin ehdin sanoa sori hän nappasi ranteesta ja vei käteni löysästä lahkeesta sisään. Ajattelin vain hieman lipaista mutta hän piti ranteesta voimalla kättä siellä missä se oli. Koko toimitus kesti ehkä minuutin ja sinä aikana sain kolme sormea sisään kunnes pillu sykki ja hän huoahti.
Pervoa tästä tekee erityisesti että katselin daamin oman yli kun kaveri laittoi grilliä valmiiksi terassilla koko ajan kun muijansa pillu litisi oikein kunnolla ja laukesi mun sormille
Hääyönä sulhaseni kannettiin kaatokännissä nukkumaan ja hänen bestman onnistui saamaan mun pään niin sekaisin että yön pimeinä tunteina annetiin toisillemme käsi ja suuseksiä.
Aamulla vielä yritin maistella että maistuuko mun suussa sperma, ehkä ei
Mulla on kanssa aika vastaava tilanne. Oltiin sellaisella suht isolla porukalla mökillä tai pikemminkin huvilalla. En tuntenut edes kaikkia niin kuin en tätä noin kymmenen vuotta vanhempaa daamia ja hänen miestään. No siinä aika avoimesti sekasaunottiin ja paljuiltiin rantasaunalla koko porukalla. Jossain vaiheessa sitten osa porukasta halusi lähteä läheiseen kuppilaan katsomaan jotain bändiä. Päätin myös lähteä ja tämä lähtevä porukka siirtyi sitten tähän päärakennukseen siistiytymään. Taksia odotellessa jolla oli tunnin matka hakemaan niin naisväki ei meikkaamisessa kiirettä pitänyt ilmeisesti kun menin sellaiseen kph/wc tilaan tarpeilleni.
Hämmästyin hieman kun siellä oli tämä daami kyykistelemässä peilin edessä pyyhe vain lantiolla niin että p..lu näkyi selvästi. Sopersin jotain että eiks tää ollutkaan vapaa ja pyytelin anteeksi. Daami vain sano että ei haittaa,laitan vain näitä ripsiä tässä että jos on hätä niin anna mennä. No siinä lorottelin pienen sermin takana ja hommani tehtyä pyysin hieman tilaa että saan kädet pestyä. Olin jo poistumassa kun ajattelin sanoa että harvemmin wc reissulla on näin kaunista vastassa. Hän katsoi minua peilin kautta silmiin ja sanoi että jos sitä näkymää tarkoitat niin saa sitä koskettaa. Kysyin että entä jos miehesi... ei haittaa, se ryyppää tuolla ja ollaan aika avoimia... No tein työtä käskettyä ja hivelyjen jälkeen sormetin häntä takaapäin samalla kun hän katsoi peilistä minua kunnes sai orgasminsa. Kohta hän kysyi että onko kumeja mutta ei niitä silloin ollut joten hän antoi käsihoidon myös minulle siinä kph tilassa.
Ahtaassa taxissa vielä istuttiin sylikkäin mutta siellä baarissa kaikki lähti eriteille ja en oo sen jälkeen häntä tai hänen miestään nähnyt. Aikaakin jo mennyt viisivuotta.
Tallinnan päiväreissulla törmättiin kadulla pariin noin 30v ikäiseen rouvaan (itse silloin 45v).
Hetken läpänheiton jälkeen saatettiin ne rouvat kirjautumaan hotelliin, minkä jälkeen yhdessä terassille sinne vanhan kaupungin torin laidan tuntumaan.
Tunnin päästä jo siinä keskellä aurinkoista kesäpäivää ja keskellä vilkasliikenteistä katua sormetin seinän vieressä orgasmin näistä toiselle rouvista. Alkoi terassipöydässä jo pieni hipelöinti ja siitä mukamas vähän syrjempään.
Tietty kutsu yöpymään hotelliinkin tuli, mutta oltiin vaan päiväreissulla eikä naiselle saa antaa liian helpolla kaikkea haluamaansa 😁 (Puolituttuina sen jälkeen silloin tällöin yhteydessä)
Ei ehkä kovin pervoa, muttei arkipäiväistäkään.
M55
Veikkaan että noihin aikoihin siellä piilossa ei ollut paljas pillu.