Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Varmaan se kun runkkasin majoitusemäntäni kahdet pikkarit täyteen mälliä kun löysin vahingossa kaikenlaista sensuellia materiaalia ja seksileluja sen himasta.
En ole mikään pukeutuja mutta silloin iski piru. Hinkkasin ensin tämän sexyn naisen leopardipikkareihin ja ku se ei riittänyt niin haistelin sen pikkaripyykkiä, pukeuduin yksiin satiinijuttuihin, otin suuhun sen tahmean tuntuisen sauvan ja vedin käteen useita kertoja . Aamulla huomasin leopardipikkareiden ratkenneen hieman kun pesin ja kuivasin ne hiustenkuivaajalla.
kiihottavinta oli että oli leikellyt vessaan (naista pääsääntöisesti esittäviä) kuvia joissa naiset esittelivät paikkojaan eroottisesti, tyydyttivät itseään tai saivat seksiä. Tutkimustetkeni paljastivat muutakin sensuellin sooloseksiin viittaavaa joten lopulta en enää kestänyt vetämättä käteen näitten mielikuvien kanssa.
En ole ennen enkä jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen imenyt siskon likaisia alushousuja.
Siskon pikkarit on yleinen juttu. Mun veli jäi kiinni runkkaamisesta niitten kaa kun oli unohtanu ne oman sängyn alle
Tilasin anaalitapin. Mulla on dildoja mutta ne ei jostain syystä nolottanut yhtä paljon, vaikka käytän niitä vain anaalissa. En ole vielä edes uskaltanut avata ja katsoa sitä tappia. Häpeän itseäni.
N19
Vierailija kirjoitti:
Tilasin anaalitapin. Mulla on dildoja mutta ne ei jostain syystä nolottanut yhtä paljon, vaikka käytän niitä vain anaalissa. En ole vielä edes uskaltanut avata ja katsoa sitä tappia. Häpeän itseäni.
N19
Tekstin sanomaa on vaikea ymmärtää. Miksi hankitut lelut nolottavat? Ja häpeät - mitä ihmettä haet viestilläsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19
Tekstin sanomaa on vaikea ymmärtää. Miksi hankitut lelut nolottavat? Ja häpeät - mitä ihmettä haet viestilläsi?
No kun kysyttiin mikä on pervoin asia minkä olet tehnyt. Lelujen tilaaminen ja käyttäminen on pervointa mitä olen tehnyt. Ja koen häpeän taakkaa.
N19
Vierailija kirjoitti
No kun kysyttiin mikä on pervoin asia minkä olet tehnyt. Lelujen tilaaminen ja käyttäminen on pervointa mitä olen tehnyt. Ja koen häpeän taakkaa.
N19
No mut heeii, ton perusteella joka toinen nainen saisi hävetä jos lelulla tekee.. Runkkaaminen on ihan yhtä ok. naisille kuin käteenveto miehille. Leluilla tai ilman. Eli käytä vaan!!!
Olen sormettanut hotellihuoneessa tarkoituksella ikkunan suuntaan verhot auki. Tuli vaan pikkuinen esiintymisvietti. Vastapäätä oli toimistorakennus. Kiihottu kyllä kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Olen sormettanut hotellihuoneessa tarkoituksella ikkunan suuntaan verhot auki. Tuli vaan pikkuinen esiintymisvietti. Vastapäätä oli toimistorakennus. Kiihottu kyllä kieltämättä.
Minä taas annoin kuustoistaveenä pikku näytöksen turvallisen matkan päästö naapurirannan sedälle, joka tiiraili mökillä kiilkareilla ja josta äiti sanoi ettei tuolla enää ees seiso.
En tiedä seisoiko, mutta viimeisenä aamuna kun vanhemmat lastasi venettä ni kuistilla olin muka muissa maailmoissa ja hyväilin itseäni rinnoista jonka jälkeen pudotin farkkushortsit ja törkeästi sormeilin. Lopuksi vedin vain shortsit takas jalkaan.
N25
Annoin perää kahdelle miehelle (eri kerroilla) saman illan aikana veneessä. Kolmas sai pimppaa kun kakkonen ei enää kestänyt lisää. Nämä eivät tienneet toisistaan.
Otin suukkiin kurssin konsultilta ja panin naispuolista varattua kurssikaveria hotellin siivouskomerossa peppuun. Perse haiskahti kun ei kuulemma ollut varautunut.
Molemmat saman koulutuspäivän aikana. Ensiksi mainittu sanoi Ai saatana ja jälkimmäinen ynisi Ai jumalauta miten hyvää. Olen siis mies.
Iskin vuosia sitten pikkujouluista ikääntyvän julkkisnaisen. Kaunis vieläkin. Sängyssä kiihottelin naista kunnes tämä pyysi panemaan jo. Sanoin että jos näytöt ensin kuinka hyväilet itseäsi. Kun hän oli päässyt vauhtiin häippäsin paikalta ja toivotin hyvää käteenvetoa,
m37
Vuosia sitten, oltiin keittiöllä töissä sunnuntai vuorossa, en tarkenna sen enempää missä, meitä oli kaksi töissä silloin, vanhempi rouva n 50v ja minä olin silloin 22v, meillä oli jo ollut pitkään ns. vispilän kauppaa, työvuoron aikana pantiin että teräs astiat kolisi väline varastossa, olisi kyllä kyökin puolelle kuulunut jos siellä olisi muita ollut.
Vierailija kirjoitti:
Iskin vuosia sitten pikkujouluista ikääntyvän julkkisnaisen. Kaunis vieläkin. Sängyssä kiihottelin naista kunnes tämä pyysi panemaan jo. Sanoin että jos näytöt ensin kuinka hyväilet itseäsi. Kun hän oli päässyt vauhtiin häippäsin paikalta ja toivotin hyvää käteenvetoa,
m37
Minulla oli taksia ajaessa viikonloppuisin se periaate, että en ota maksua luonnossa keneltäkään. Sitten kerran tuli kyytiin semmoinen poka, etten saanut silmiä irti sen nahkahousuista. Flirttaili vielä koko ajan. Kyyti päättyi omakotitaloalueelle pienen metsikön viereen. Haluutko seksiä, kysyi tämä nainen ja mutisin jotakin takaisin. Tuolla voit tulla viereen , nythän on kesä. Ajattelin että no vittusaatana kai se pitää kokea.
Muija riisui vyönsä ja pudotti housut seisaaltaan ja meni selälleen mättäälle jonkinlainen tekoturkistakki päällä. Testasin paikat ja kyllä hän oli aivan valmis. Olisin mennyt samantien sisään mutta tämä otti minua takaraivosta ja painoi pääni alas. Nuolin tätä muijaa kuin koira, vaikka pillu haisi nahkahousujen jäljiltä että meinas laatta lentää. Nainen tuli koko ajan märemmäksi kunnes naamani oli kokonaan nesteissä.
Sitten tunsin makean makuisen tirahduksen. Syystä jota en tiedä en enää halunnutkaan astua tätä naista kun hän kääntyi kontalleen ja nosti takapuolta. Sipaisin pari kertaa sormella ja hän nosti itseään lisää. Kysyin montako sormea ja hän vastasi kaksi. Runkkasin naista sormilla että käsi alkoi puutua. Painoin g-pisteeseen ja hän tuli. Emme puhuneet mitään kun ravistelimme neulaset kamppeista ja tämä käveli pihaansa. Näin taustapeilistä kuinka ovi avautui sisältä päin.
Käsien ja naaman hinkkaamisesta saippualla huolimatta pillu maistui aamuun asti suussa ja ratti tuoksui vielä seuraavassa vuorossakin.
Exän kanssa oltiin lomareissulla ja baari-illan jälkeen hotellille palatessa molemmilla kova kusihätä. Exä oli hississä aivan vaikeana ja jalat ristissä ja näytti, että tulee housuihin. Tosi kiihottava näky lyhyessä kesämekossa ja mulla kovettui shortseissa. Päästiin huoneeseen exä huokaa helpotuksesta, että pääsee vessaan. Painoin hänet hellästi kylpyhuoneen seinää vasten ja aloin suudella. Sanoi, että pakko päästä tai tulee housuihin. Aivan kiimassa hieroin peppua ja jatkoin suutelua. Sormetin pillua pikkareitten päältä, kun pissaa alkoi tulla. Exä sanoi, että sun vika, mutta nauroi ja antoi kaiken tulla.
Otti pikkarit pois ja istui pöntölle vaikka melkein kaikki olikin jo lattialla. Sanoin, että munkin täytyy päästä.Tiputin shortsit ja boxerit ja pyysin väistämään. Ei väistänyt vaan pyysi päästämään lattialle niinkuin hänkin. Kova hätä ja puoli seisokki ja annoin vain tulla. Kusin rinnoille ja sitä tuli paljon. Pienet rinnat ilman liivejä ja nännit nöpötti märkinä mekon läpi.
Olisin halunnut panna mutta näky oli liian kiihottava ja oli pakko runkata. Lasti lähti exän mekon rinnuksille.
Nuolin tätä muijaa kuin koira, vaikka pillu haisi nahkahousujen jäljiltä että meinas laatta lentää.
Niin kutsuttu nahkahousupillu ei käytännössä ole ehkä niin kiihottava suoraan siitä riisuttuna kuin voisi kuvitella. Nim. Terveisiä Ruisrockista : DDD
Olin ylipuhuttavissa pikku päissäni yksissä bileissä masturboimaan koko porukan nähden. Kävin veskissä ottamassa pikkarit pois ja hiukan näpläilin valmiiksi ettei jännittäisi. Minulle oli raivattu tilaa olohuoneesta ja matto peitetty pyyhkeellä kun palasin meikkaamasta. Asetuin kontalleni peppu pystyssä ja nostin kevyen hameeni ylös. Se olikin sitten niin kiihottavaa että en ehtinyt tehdä sormilla kuin muutaman sekunnin kun tulin ja kovaa. Joku huusi liian nopeasti ja tein uudelleen. Sormetin itteeni ihan kybällä eikä nytkään mennyt ku max. pari minuuttia ni kuului tirskahdus alapäästä ja kaikki taputti. Nolotti hiukan noi nopeet tulemiset ja se pillun tuoksu joka jäi huoneeseen, mutta samaan aikaan oli hassu olo kuin olisin juuri harrastanut seksiä kakkkien kanssa. Ei kaduta ja voisin joskus uudelleenkin.
n28