Haluaisin isommat rinnat
Koko on nyt A tai B ja ilman liivejä ihan nysät. Olen kade kaikille keillä on jotkut D tai isommat kupit. En kuitenkaan uskalla ottaa silikoneja eikä ole varaakaan.
Kommentit (36)
Kyllä tytöllä pitää olla kunnon rintulit, eli daisarit, eli kulmunit.
Vaihtaisin mielelläni rinnat kanssasi. Vihaan omia E kupin hinkkejäni. Tosi painavat ja herättävät huomiota mitä en todellakaan kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin mielelläni rinnat kanssasi. Vihaan omia E kupin hinkkejäni. Tosi painavat ja herättävät huomiota mitä en todellakaan kaipaa
Noin minäkin ajattelin. Kun syövän takia hinkit lähti, niin ikävä tuli taas miesten katseita.
60D on samankokoinen kuin 80A. Joten älä valita, ota ne D-kupin liivit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin minäkin ajattelin. Kun syövän takia hinkit lähti, niin ikävä tuli taas miesten katseita.
Hanki joku snapchat ja valehtele olevasi 16v. Ei mene kauaa kun on setämiehiä jo jonossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan huomannut miesten katseita. Ehkä mun F-kupin hinkkejä ei katsotakaan. Mulle tehtiin säästävä leikkaus, mutta en olisi ollut harmissani, vaikka rinnat olisivat lähteneet kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Syö kaks lihapiirakkaa joka ilta. Voin sanoa, että toimii.
Seppo47
Tai taikinaa aamupalaksi
Vierailija kirjoitti:
Osta puh up rintaliivit
Pilailupuodissa oli puhallettavat rintaliivit puh puh 😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta puh up rintaliivit
Pilailupuodissa oli puhallettavat rintaliivit puh puh 😙
Korjasin kirjoitusvirheen seuraavassa viestissäni. 😉
Juu nää E-kupin hienkerääjät onkin tällä säällä tosi ihanat. Vaihdetaanko?
Vierailija kirjoitti:
Topatut rintaliivit H&M ?
On muuten aika kalliit.
L O L 🤣🤣🤣🤣🤣