Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (2122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*ammuessa
Mmmmööö Villeee
Muuuuh rikoit immenkalvoni ja opetit minut tykkäämään siitä
Nyt vehtaat koirien ja siskojen kanssa Muuuu
Ite vein siskon neitsyyden lapsena ja isä vei minun
Paniko isukki peppuun?
Perseeseen ja suuhun, hän teki sitä koko lapsuuteni ja nautin siitä
Missä vasikat?
Olen ottanut joskus hevosen siitintä perseeseen ja imenyt sitä niin että ruiskinut suuhuni
Vierailija kirjoitti:
Pervointa tai ainakin hulluinta oli mitä tehnyt, kun panin pomoni nuorta vaimoa yhdellä reissulla hotelihuoneessani sinä aikana kun pomo oli viettämässä pitkää illallista / edustamassa, ilman kortsua.
Pomoksi vietti illallista/edusti ilman kortsua?
Okei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervointa tai ainakin hulluinta oli mitä tehnyt, kun panin pomoni nuorta vaimoa yhdellä reissulla hotelihuoneessani sinä aikana kun pomo oli viettämässä pitkää illallista / edustamassa, ilman kortsua.
Pomoksi vietti illallista/edusti ilman kortsua?
Okei
Varmaan ollut kyseessä ryhmä orgiat jossa pomo antanut vaimonsa käyttöön
Katsottiin elokuvaa tyttöystävän ja hänen vanhempiensa kanssa. Oltiin lusikassa peiton alla. Minulla alkoi seisomaan ja otin varovasti tyttöystävän housut alas. Työnsin varovasti munan sisään. Liikuin hitaasti edestakaisin ja tyttöystävä kiemurteli. Jatkettiin varmaan 40minuuttia ja välillä vauhtikin kasvoi.
Näin jälkeenpäin varmasti tyttöystävän vanhemmat huomasi että naimme. Ja näitä tapauksia oli useita eri yhtälöissä.
Vierailija kirjoitti:
Katsottiin elokuvaa tyttöystävän ja hänen vanhempiensa kanssa. Oltiin lusikassa peiton alla. Minulla alkoi seisomaan ja otin varovasti tyttöystävän housut alas. Työnsin varovasti munan sisään. Liikuin hitaasti edestakaisin ja tyttöystävä kiemurteli. Jatkettiin varmaan 40minuuttia ja välillä vauhtikin kasvoi.
Näin jälkeenpäin varmasti tyttöystävän vanhemmat huomasi että naimme. Ja näitä tapauksia oli useita eri yhtälöissä.
Olisitte ottaneet vanhemmat mukaan, mikä sen hauskempaa kuin perhe mukana 😊
Aivan ihana kokemus sinulla 🤤
Olin yhden naiskaverini kanssa mökillä ja miehenikin oli paikalla. Olin sopinut mieheni kanssa, että tänään me naiset saamme nähdä paljasta pintaa.
Mieheni lämmitti saunan ja sovitusti meni ulos terassille, riisuutui ja meni saunaan. Me katsoimme mökin ikkunasta kun hän riisuutui. Toista naista varmaan jo kuumotti, sen verran levoton hän oli. Sovitusti mieheni kävi pari kertaa uimassa. Meni uimaan pyyhe lantioilla, mutta ui alasti. Näimme kaiken mökin sisältä.
Kun mieheni oli saunonut, hän tuli ulos ja alkoi kuivata itseään. Ensin hän seisoi selin ikkunaan. Hiukan myöhemmin kääntyi sovitusti melkein 180 astetta ja näimme kuinka hänellä oli hieman jo pullistunut alapää. Lopulta mieheni puki vaatteet ja tuli sisälle. Sanoin, että nyt on tyttöjen saunavuoro. Menimme tämän toisen naisen kanssa ulos samaan kohtaan missä mieheni oli ollut hetkeä aikaisemmin. Riisuunnuimme siinä, mieheni katsoi sisältä. Menimme saunaan ja kävimme alasti uimassa. Viimeisen uimareissun jälkeen mieheni oli tullut saunan ovella ”vastaan”. Toinen nainen puikahti saunan puolelle, minä jäin mieheni kanssa ulos saunan ulkopuolelle. Mieheni oli sen verran kiihottunut, että halusi seksi. Ja sama tarve oli minulle, joten harrastimme seksiä saunan edessä ollutta autoa vasten. Saunan ikkunasta näkyi kaikki tämä ja varmasti äänetkin kuului saunaan – ei yksi hatara lautaovi paljon eristä.
Päästin tosi pahanhajuisen pierun pannessani satunnaista naista. Naisen into päättyi siihen. Onneksi laukeain samalla hetkellä,ettei jäänyt puolitiehen pano.
Itse en ole ikinä tehnyt mitään pervoa, näistä viesteistäkin suurin osa on ihan normaalia nautinnon hakemista. Hyväksytään vain oma seksuaallisuus. Joku pitää pervona kun löydän pyykkikorista naisten pöksyt ja nautiskelen niillä, mutta se on ihan normaalia.
Olin nuorena naku-uinnilla ja kun tulin järvestä istui rannalla nuori nainen joka katseli puuhiani kiinnostuneena. Kävelin hänen eteensä ja runkkasin mällit hänen naamansa edessä. Nainen vain katseli ja kysyi lopuksi oliko kivaa? Vastasin että oli ja lähdin kotiin vaimoni luo.
Sovin vähän yli parikymppisenä treffit niiden omiin huoneisiin kahden naimissa olevan kurssikaveri kanssa hotelli Tallukassa. Sain suihinoton ja nuolin myös itse. Koska laukesin jo ekan kanssa suuhun en pystynyt heti panemaan niin imin klitorista ja sormeilin kunnes muija laukesi. Sanoin tulevani hetken oäästä takaisin ja kävin tekemässä saman sille toiselle.
Palasin suutelemaan sitä toista sen toisen pimppimehut naamassa. Tää näytti mulle itteensä pelkissä pikkareissa ja pyysi munaa. Nyt otti jo taas eteen niin nussin sitä iha helvetin kunnolla
Tyttäreni mies oli aika kuuma pakkaus ja minulla ei ollut omassa liitossa enää seksiä. Tykkäsin halata häntä ja olihan ne sellaisia kunnollisia halauksia missä koko ruumis oli vastakkain. Koskettelin häntä muutenkin ja olin itse ilman liivejä aika avonaisella kaula-aukolla.
Kerran oli tullut jo kotiin töistä ja mieheni oli lähtenyt mökille. Olin yksin pari päivää kotona, joten soitin tyttäreni miehelle ehtisikö hän käydä luonani töiden jälkeen. Kun hän tuli, niin kerroin tarvitsevani kunnon halin. Halaus oli pitkä ja lopulta meidän molempien kädet alkoi kosketella toisiamme joka puolelta. Mies sanoi, että taidan haluta kunnollisen käsittelyn. Totesin hänelle, että anna ihan mitä ikinä haluat, en ole saanut moneen vuoteen seksiä.
Ja olihan se melkoinen käsittely. Aika pian sain takaapäin. Mies laukesi ja sanoi haluavansa keittiöön. Menimme sinne, hän otti ruoanlaitossa käytettävän puulastan. Hän työnsä sormensa jalkoväliini, jatkoi sormella hieromista ja antoi puulastalla piiskaa paljaille pakaroilleni. Ikinä en ollut saanut piiskaa. Ei se aluksi tuntunut miltään, mutta kyllä loppua kohti kun pakarat oli hellät niin tuntuihan se. Toisaalta lähestyin orkkuja. Lopulta laukesin. Hän käänsi minut ympäri, käski nojata eteenpäin ja nostaa leuka ylös. Seuraavaksi sain puulastasta rinnoille. Rinnat hellänä aloin pyytämään, että lopeta sattuu. Hän lopetti välittömästi. Näin että hänellä oli alkanut seisomaan. Menimme makuuhuoneeseen ja sain toisen lastin jalkoväliin. Jos ensimmäinen kerta oli ohi noin 10 minuutissa, niin toinen kerta kesti puolisen tuntia ja kiljuin aivan kuin en olisi koskaan ennen saanut miestä.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena naku-uinnilla ja kun tulin järvestä istui rannalla nuori nainen joka katseli puuhiani kiinnostuneena. Kävelin hänen eteensä ja runkkasin mällit hänen naamansa edessä. Nainen vain katseli ja kysyi lopuksi oliko kivaa? Vastasin että oli ja lähdin kotiin vaimoni luo.
Olin aikoinaan kajakkilenkillä aurinkoisena hellepäivänä ja kiersin järven rantoja pitkin. Ohitin kaislikon ja osmankäämien reunustaman väylän, jonka perällä oli pieni, hiekkainen uimaranta. Sen edustalla kellui uimapatjalla nuori, vaalea tyttö, joka oli poikittain vatsallaan uimapatjan päällä perse minuun päin niin että bikinien takanaru hukkui pakaroiden väliin ja se vilkaisi minua olkansa yli ja hymyili huomatessaan katseeni. Jatkoin matkaa haluamatta häiritä tyttöä, mutta ehkä sittenkin olisi pitänyt meloa juttusille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksän kanssa oli usein roolileikkejä siitä että olemme sisaruksia. Varmaan rajuin laukeemiseni koskaan oli kun hän ensimmäistä kertaa pyysi saada spermat sisään "veljeltään".
Ite olen nussinut siskon kanssa satoja kertoja
Me nussittiin mun parhaan kaverin kanssa varhaisteini-iässä sen pikkusiskoa vuorotellen metsässä. Pikkusisko tykkäsi siitä ja tahtoi aina meidän mukaan kun oltiin menossa jonnekin. Kaveri tahtoi aina nussia siskoaan ensin, kun ne olivat harjoitelleet kahdestaan jo ennen kuin kaveri pyysi muakin kokeilemaan ja sen sisko ei ujostellut sitä yhtään. Me yritettiin aina olla laskematta sisään, mutta ei se aina onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Miten te saatte munan seisomaan vanhojen akkojen kanssa, minulla seisoo vasta kun nainen on Max 18v. ?
No mutaa kiva Wille että kerroit tämän meille.
Vierailija kirjoitti:
Olin yhden naiskaverini kanssa mökillä ja miehenikin oli paikalla. Olin sopinut mieheni kanssa, että tänään me naiset saamme nähdä paljasta pintaa.
Mieheni lämmitti saunan ja sovitusti meni ulos terassille, riisuutui ja meni saunaan. Me katsoimme mökin ikkunasta kun hän riisuutui. Toista naista varmaan jo kuumotti, sen verran levoton hän oli. Sovitusti mieheni kävi pari kertaa uimassa. Meni uimaan pyyhe lantioilla, mutta ui alasti. Näimme kaiken mökin sisältä.
Kun mieheni oli saunonut, hän tuli ulos ja alkoi kuivata itseään. Ensin hän seisoi selin ikkunaan. Hiukan myöhemmin kääntyi sovitusti melkein 180 astetta ja näimme kuinka hänellä oli hieman jo pullistunut alapää. Lopulta mieheni puki vaatteet ja tuli sisälle. Sanoin, että nyt on tyttöjen saunavuoro. Menimme tämän toisen naisen kanssa ulos samaan kohtaan missä mieheni oli ollut hetkeä aikaisemmin. Riisuunnuimme siinä, mieheni katsoi sisältä. Menimme saunaan ja kävimme alasti uimassa. Viimeisen uimareissun jälkeen mieheni oli tullut saunan ovella ”vastaan”. Toinen nainen puikahti saunan puolelle, minä jäin mieheni kanssa ulos saunan ulkopuolelle. Mieheni oli sen verran kiihottunut, että halusi seksi. Ja sama tarve oli minulle, joten harrastimme seksiä saunan edessä ollutta autoa vasten. Saunan ikkunasta näkyi kaikki tämä ja varmasti äänetkin kuului saunaan – ei yksi hatara lautaovi paljon eristä.
Kuulostaa melko vajaapäisten touhulta. Minkä ihmeen takia kaverinsa kanssa vakoilee sovitusti omaa miestään. Senkun olisitte saunoneet porukalla ja nussineet ristiin rastiin.
Pullistunut alapää on varmaan kuvottavin ilmaus mitä olen kullista kuullut. Puoliheijari näyttää todella kivalta jos on hyvä kulli, mutta tuo sai sen kuulostamaan rumalta.
- mies on pissannu mun suuhun
- oon ottanu kakkosesta suuhun
- on kuvattu miehen kans
- ottanu veljeltä suihin 14v ja pantiin joskus 20v. Mutta tästä on jo aikaa niin eihän sitä lasketa?
Mikä sitten on pervoin?
N38
Vierailija kirjoitti:
- mies on pissannu mun suuhun
- oon ottanu kakkosesta suuhun
- on kuvattu miehen kans
- ottanu veljeltä suihin 14v ja pantiin joskus 20v. Mutta tästä on jo aikaa niin eihän sitä lasketa?
Mikä sitten on pervoin?
N38
Haluaisitko kertoa tarkemmin, että miksi tulit ottaneeksi veljeltäsi suihin, mikä tuohon johti?
Entä tuohon panoon?
No kyllä se persupurra on vielä pahempi painajainen. Jos olisi ainoa nainen maan päällä niin ihmiskunnan loppuhan se olisi. On niin epäeroottinen.. 🤮