Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (2122)

Vierailija
2001/2122 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä parisuhteessa elävänä saan säännöllisesti toiselta naiselle varatulta salaa munaa suuhun ja pepaan.

Hänelle myös samaa annan.

Tapaillaan yhteisen harrastuksen puitteissa.

Kummankaan naisella ei varmasti tulis mieleen mitä ohessa tapahtuu.

Oman naisen kanssa seksissä ei valittamista.

Ainoastaan se että pepaa ei anna eikä suostu hyväilemään mua sieltä.

Kaverilla kuulemna aika samat syyt.

Vierailija
2002/2122 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä parisuhteessa elävänä saan säännöllisesti toiselta naiselle varatulta salaa munaa suuhun ja pepaan.

En kyllä ymmärtänyt keneltä saa ja oikeestaan kuka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/2122 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärtänyt keneltä saa ja oikeestaan kuka?

Isiltä

Vierailija
2004/2122 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että panim äärivasemmistolaista Minja Koskelaa

Vierailija
2005/2122 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todella kieroutunut pervo!

Vierailija
2006/2122 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin persettä iskälle ja veljelle tuntu hyvältä lämmin sperma kun se valui reisilleni

Vierailija
2007/2122 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panin joskus teinikollina muutaman kerran meidän labbisnarttua ja laskin sisään. Se helpotti hetkiseksi mutta hävetti.

Sama täällä, mutta kultaisen noutajan kanssa! Nussin sitä aikoinaan joka päivä päästyäni koulusta, kun vanhemmat eivät olleet vielä tulleet kotiin. Koko viimeisen oppitunnin ja koko kotimatkan minulla seisoi. Nella piti siitä myös ja tuli aina vastaan sekä käänsi peräpäänsä valmiiksi minua kohti katsellen minua odottavaisesti silmiin. Rakkaat muistot jäi.

Ei kai tuossa mitään erityisen pervoa ole! Onhan noin varmaan käynyt joskus kaikille teinipojille koiraperheissä.

Minusta se on ihan luonnollista siinä iässä, kun seisoo ja panettaa koko ajan eikä ole mitään ilmeistä tapaa purkaa paineita runkkaamisen lisäksi!

Jos perheen narttukoira pyörii jokapäivä jaloissa ja istuu takajalka pystyssä keskellä lattiaa nuolemassa pilluaan, niin jossakin vaiheessa tulee pojalle väistämättä mieleen tutkia asiaa tarkemmin, ensin kokeilemalla menisikö sormi sisään, sitten nussien sormellaan koiraa kulli kovana ja lopulta sovittaen, mahtuisiko oma kulli sisään.

Jos ensimmäinen kokeilu tuntuu onnistuneelta uskon tuosta tulevan helposti jokapäiväinen tapa teini-iän seksipaineiden purkamiseksi enkä sitä sinällään ihmettele, sillä ainakin minusta se nykyään muodissa oleva homoilu tuntuu jotenkin luonnottomammalta.

Varmaan myös monilla tytöillä ja naisilla on ainakin mielenkiintoa koiraskoiria kohtaan ja onhan täälläkin ollut pari-kolme kommenttia, joissa joku kertoo runkanneensa perheen koiraa teinityttönä tai antaneen aikuisena koiran nuolla pilluaan.

Lisään tähän caveatina, että en ole itse koskaan elänyt koiraperheessä eikä minulla itselläni ole koskaan ollut koiraa vaikka pidän toki eläimistä - joskin vähemmän intiimillä tavalla. 

No ei ole normaalia. Jos minun lapset ikinä milloinkaan jäisi tuollaisesta kiinni niin....! Koirat, sisarukset, nuoremmat kaverit ja muut jotka eivät seksielämästä ymmärrä jätetään aina rauhaan. Heräisi mitkä olot hyvänsä. Niin kuuluu mennä. Seksi asioihin tutustutaan oman ikäluokan ihmisten kanssa silloin kun sen aika on. Kiinnostus on normaalia, mutta se mihin se johtaa on eri asia. Muistakaa kun näitä teidän fantasiointeja täällä jaatte, että nuoretkin valitettavasti lukee näitä. Ja että koiraa vahingoittaa se, että siihen kajotaan väärällä tavalla. 

Mä kerron sulle salaisuuden: Sun lapsesi tekee sulta salaa kaikkia noita! Tarkistapa vain koirasi pillu kun se on ollut kotona kahdestaan poikasi kanssa!

Ja miksi se sun nuorin tyttäresi vehtaa aina iltaisin pyöräkellarissa sen naapurinpojan kanssa?

Joo, ja siskoa panee kanssa! Vuorotellen vetävät varveja siskoon ja koiraan!

Venerannassa tai pyörävarastossa. Vasikan ampuessa sydänsurujaan pellolta.

Vierailija
2008/2122 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ammuessa 

Mmmmööö Villeee

Muuuuh rikoit immenkalvoni ja opetit minut tykkäämään siitä 

Nyt vehtaat koirien ja siskojen kanssa Muuuu

Vierailija
2009/2122 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*ammuessa 

Mmmmööö Villeee

Ite vein siskon neitsyyden lapsena ja isä vei minun

Vierailija
2010/2122 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*ammuessa 

Mmmmööö Villeee

Paniko isukki peppuun? 

Perseeseen ja suuhun, hän teki sitä koko lapsuuteni ja nautin siitä 

Vierailija
2011/2122 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään aikuisena nussin siskon kanssa ja rakastamme toisiamme. Yksikään muu nainen ei ole onnistunut tyydyttämään minua niin että spermaa lentää 6 kertaa päivässä. Olen onnellinen että siskoni pitää minusta hyvää huolta 

Vierailija
2012/2122 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskeintä ja pervointa varmaan mökkileikit parikymppisinä kolmen pariskunnan kesken, joissa aina yhden (m tai n) silmät sidottiin ja muut vuorollaan runkkasivat tai sormettivat ja piti arvata, kuka on vuorossa. Meillä pojilla ei yhtä lukuunottamatta tainnut oikein seisoa jännityksestä ja alkoholista johtuen, mutta kivaa oli.

Kiihottavampia kokemuksia minulle ovat olleet ne, kun muut ovat nähneet seksiämme tahallaan tai tahattomasti. Joskus opiskeluaikoina saattoi käydä niin, että juuri kun suihinotto oli kuumimmillaan, tuli viereisestä huoneesta tytön kaveri paikalle eikä ollut moksiskaan. Vaimoni kanssa olemme hotellireissuilla monesti panneet ja harrastaneet suuseksiä ikkunan edessä verhot auki niin, että muut halutessaan voisivat nähdä. Tai sitten paljussa/porealtaassa runkattu toisiamme, kun siellä on ollut muitakin.

Vierailija
2013/2122 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leirintäalueelle tuli keski-iän paremmalla puolella oleva mies asuntoautolla nuoren blondin kanssa.  Aluksi ihmettelin omituisia ääniä kunnes huomasin äänien kuuluvan asuntoautosta. Jätin vaunun oven tarkoituksella auki, että pääsin kuulolle kun jotain tapahtuu. Ahkerasti autossa viikonlopun aikana puuhailtiin eikä äänenkäytössä arasteltu. Parit soolot tuli vedettyä tytön ääntelyä kuunnellessa. M48

Vierailija
2014/2122 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*ammuessa 

Mmmmööö Villeee

Paniko isukki peppuun? 

Perseeseen ja suuhun, hän teki sitä koko lapsuuteni ja nautin siitä 

Missä vasikat?

Vierailija
2015/2122 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena silloisen poikaystävän kanssa panimme kylpylässä altaassa. Se tuntui jotenkin todella hyvältä vedessä. 

Vanhempana erään miehen kanssa oltiin kotipihalla viettämässä kesäpäivää ja pissailtiin toistemme päälle, kasvoille ja hiuksiin, välillä annettiin suuhoitoja toiselle eikä käyty suihkussa välillä. Oltiin pissaisia ja kiimaisia monta tuntia.

Vierailija
2016/2122 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi homostelua

Vierailija
2017/2122 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin käden miehen perseeseen. Olen myös välillä vedellyt häntä strapillä ja nuolettanut pyllyäni.

Vierailija
2018/2122 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattoman kanssa anonyymisti että olin metsäautotiellä päätakakontissa ja en saanut ottaa sitä sieltä pois. Mies tuli ja nosti hametta, veti pikkarit sivuun ja teki tehtävänsä. Ampui lastin pakaroille. Kun mies oli kävellyt muualle niin otin pään pois takakontista. 

Vierailija
2019/2122 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin paksuna oleva avovaimo pyllisteli kylpyhuoneessa touhutessaan kun odoteltiin miestään kotiin. En tiedä miksi mutta rapsutin kutittamalla pimpin kohdalta ehkä noin sekunnin ja trikoot kostuivat heti. Ajattelin että nyt tuli mokattua ja vedin sormet pois. Mutta tämä laskikin trikoita ja tarjoutui lavuaaria vasten taaksepäin. ”Koita, ihan märkä...” sen pillu otti vastaan sormet ihan imulla. Koska tuossa oli jo täysi erektio päällä niin otin riskin ja survaisin sisään. Panin alle minuutin ja muija ynisi ja ulvoi, pimppi supisteli ja hän sanoi ”Hei mä laukeen, anna tulla ihan vapaasti”. Kun tajusin et niinhän se oli tietty, niin nussin vielä hetken oikein kunnolla kunnes tuli hirveet mällit sisään. Kuulin kaverin auton tulevan pihaan ja patistin naisen suihkuun. Tais olla melko puutteessa kun otti tuommoisen riskin. Menin pihalle hidastamaan kaverin sisääntuloa että muija saisi ittensä pois suihkusta. Hieman nolotti tuo pikapano mutta tulihan kunnon orkut. Olin kattellut sen persettä pitkään.

Vierailija
2020/2122 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea painajainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan