Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö kenet lapsistasi pelastaisit tulipalosta jos vain yhden pystyisit pelastamaan?

Vierailija
24.04.2010 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä kehnoimmat mahdollisuudet pelastautua itse.

Vierailija
2/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soo soo ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kamala.

Vierailija
4/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäisin pelastamtta...

Vierailija
5/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kummemmin hädissään miettimättä että miksi äiti/isä ei tule auttamaan...

Kamalaa kuitenkin ajatellakaan. Toivottavasti ei ikinä tarvitse tuollaiseen tilanteeseen joutua.

Vierailija
6/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3muksua on jo niin isoja et jos vain saisin hereille,niin itse varmasti selviäisivät kun kuuntelisivat mun ohjeit,tai siis huutoa.nuorin on niin pieni ettei osaa viel kävellä ku puuta vasten,joten sen kaappaisin syliin.Mut tiedättehän te sen että todellisessa hädässä äidin voimavarat tuplaantuu ihan hurjasti ja voi tehdä semmosiakin asioita mitä ei tavallisesti kykenisi tekeen.

Miehen lapsi jäis kyl ihan surutta viimeseks pelastettavaksi....omat on kuitenki ne tärkeämmät,se on se luonnonlaki ja verisukulaisuus joka päihittää kaiken muun!!!

Vierailija
7/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saisi jäädä selviytymään, no ei vaan kyllä senkin raahaisin jos pystyisin.

Vierailija
8/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo ei kuitenkaan tarkoita sitä ettenkö rakastaisi ihan jokaista lastani yhtä paljon!

t. 12 lapsen äiti

Vierailija
9/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v tytön _pystyisin_ kantamaan tarvittaessa ulos, mutta esikoista en. Esikoinen kun painaa n. 50 kg enemmän kuin minä ja on jotain 40 cm pidempi. Tuskin riittäisi voimat.

Vierailija
10/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on kyllä totta että jos lapsi on hädässä niin äidit pystyvät ihmeisiin!

Vierailija
11/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka tervejärkinen nyt edes miettii tollasta saati sitten alkaa miettiä!!! YÖK

Vierailija
12/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka menee auton turvallisimmalle paikalle (hyi mua). Sanoin ihan suoraan miehelleni, että tämä lapsi on mun tärkein lapsi.

Vierailija
13/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on palomies, meillä on kolme poikaa joista kaksi harrastaa vapaapalokuntaa, joten hoitavat itsensä (ovat harrastaneet savusukellusta) joten veikkaan, että otan tuon 1 vuotiaan kainolooni, tosin minut varmasti joudutaan herättämään...

Vierailija
14/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäytyisin sinne tulipaloon niiden kaikkien kanssa.

Vierailija
15/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka tervejärkinen nyt edes miettii tollasta saati sitten alkaa miettiä!!! YÖK

sullahan on sellaista taikapölyä, ettei teidän asumus voisi koskaan syttyä tuleen.

Vierailija
16/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipalossa toimimista olen sen sijaan ajatellut monestikin ja joskus nähnyt painajaisiakin siitä, että ryömin hakemaan lapsia savun seassa enkä löydä heitä mistään.

Vierailija
17/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran traumaattinen kokemus meille molemmille.

Vierailija
18/21 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus joutuisin valitsemaan sydämeni särkyisi. Tiedäthän että tästä on myös elokuva? Missä äiti joutuu valitsemaan kekitysleirillä kummalle lapselleen antaa elämän ja kummalle kuolemantuomion? Julmaa!!

Vierailija
19/21 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pelastaisin viidestä nuorimman. Ihan vain siksi, että 3-vuotias varmasti toipuisi sisarustensa kuolemasta parhaiten. Vanhin jos ainoana jäisi eloon, olisi hänen loppuelämänsä aika kamala, kun on niin kauan tottunut elämään kaikkien neljän pienemmän kanssa =(

Muuten ihmettelen, että joku pystyy laittamaan lapsensa järjestykseen :-O

Vierailija
20/21 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa yöllä kun uni ei tule. Teini-ikäinen varmaan pelastautuisi jo itse, mutta kaksoset jotka eivät osaa vielä kävellä eikä puhua.. Mitä tekisin jos en saisi molempia otettua.. en todellakaan tiedä, ja se ajatuskin raastaa sydäntä, kun miettii että mitä jos toinen onkin lempilapsi ja menetän hänet sen takia kun tunnen niin, tai menetän sen toisen kun en arvosta tarpeeksi.. Siksi yritän aina olla tasapuolinen kaikessa, se on joskus tosi vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme