Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä lapsena häpesit taustassasi? Siis nimenomaan aiheutti häpeän ja alemmuuden tunteen.
24.04.2010 |
Minä häpesin kotini siivottomuutta ja isään humalassa.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
oli heti kun lämpö nousi yli +5 asteen, ilman paitaa :) Isä oli kova urheilija ja lihaksikas, häpesin hänen asuaan eli pieniä sortseja ja paidattomuutta, oli siis joka paikassa paidatta :) Lisäksi häpesin isäni lyttynenää(oli nyrkkeilijä).
Isäni halusi olla myös kaikkien kaveri, se oli minusta noloa.