Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ikisinkku ja minulla on 2 lasta, haluatko kysyä jotakin?

Vierailija
24.04.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mul on 4 lasta,3 eri miehen kaa ja ikisinkku paperilla oon myös.käytännös en;)

Vierailija
2/7 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni "naimaton". ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen lapsen saamiseen nykyään miestä tarvitse hankkia. Luovuttajia löytyy yksityisillä klinikoilla, joten itse hedelmöitys tapahtuu lääkärin ja laboranttien avulla. Kun katselee eronneiden ystävien taistelua ex-miestensä kanssa, on päivä päivältä tyytyväisempi omaan ratkaisuun.

Vierailija
4/7 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta, saman isän kanssa, kaksoset ovat nämä. Olisin NIIN mielelläni parisuhteessa, mutta jostain syystä kammoan sitoutumista. Heti, jos joku mies on minusta todella kiinnostunut, vedän jarrut päälle ja pakenen paikalta. Sitten jälkikäteen luulen muka, että siinä meni elämäni mies. Mutta ehkä näistä kukaan ei ole ollut minun "elämäni mies". Koska hän tajuaisi antaa minulle tilaa ja noin niinkuin vaivihkaa tulla elämääni, ilman, että tajuan, että mähän seukkaan.

Näin mun exäni sai mut nalkkiin ja hänen kanssaan sain nämä maailman ihanimmat lapset. Nämä lapset ovat kovasti naittamassa minua, näkee siis selvästi, että meillä olisi miehen kokoinen aukko vielä tässä taloudessa.

Ehkä jonain päivänä? :)

Vierailija
5/7 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käsitän sanalla sinkku, että henkilö on lapseton ja naimaton (tai ilman parisuhdetta). Äidit ja isät eivät ole enää sinkkuja - koskaan.

Vierailija
6/7 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku ja minulla on 2 lasta, haluatko kysyä jotakin?

Vierailija
7/7 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen aina ajatellut, että sanalla "sinkku" viitataan sitoutumattomuuteen eli toisin sanoen henkilö ei ole naimisissa tai seurustele vaikkakin voi olla eronnut. Mutta mitä lapsiin tulee, niin sinkulla voi siis mielestäni olla myös lapsia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi