Dry humping, kokemuksia?
Miltä tuntuu, onko kiihottavampaa kuin oikea seksi? Missä asennoissa parasta?
Kommentit (45)
Kuivaratsastus on ihanaa! Parasta, mitä voi vaatteet päällä tehdä.
Kovana seisova kalu antaa ihanasti painetta klitorikselle ja miehen kädet, jotka hakeutuvat paidan alle nännejä hyväilemään, tuntuvat taivaalliselta. Laukean isosti ja sen jälkeen on mukava avata miehen housujen vetskari ja ottaa suihin.
N
Tyttöystävällä fetissi sperman ruiskuamisen katseluun.
Kun sillä oli menkat tehtiin niin että tyttö oli vaatteet päällä polvillaan sängyn vierellä ja minä alasti nelinkontin sängyllä.
Se otti kalun runkkausotteeseen mutta piti käden paikallaan ja tuki sitä vielä toisella kädellä kyynärpäät patjalla.
Minä sain tyydyttää itseni panemalla tähän "pilluun" kuin koira ja kesti ainakin vartin että laukesin pitkin tytön lakanoita.
Tyttöystävä oli meistä se jonka huohotus vinkui tässä kohtaa astmaisena kun joka työnnöllä paljas peniksen pää pullahti ulos tästä nyrkistä ja spermatkin ruiskuivat muutaman sentin päässä sen naamasta tyynylle saakka.
Jatkona edellisen. Onko ihan normaalia että tyttöystävällä on menkat pari, kolmekin kertaa kuukaudessa?
Tätä olis kiva kokeilla, ei tullut nuorempana harrateltua. Mutta aina jos on tällainen tilaisuus ni en kehtaa ku ei sillä miehellä välttämättä oo mitään varaboxereita mukana. Et tuskin kukaan aikuinen haluaa olla soossit pöksyissä sen jälkeen 🙈 Plus, en tiedä olisiko toi vaan kiusaa jos ei halua vielä "oikeeseen" seksiin mennä. N
Tää on kyl ihanaa. Harrastetaan miehen kans jonkun verran. Useimmin ihan lähärissä, mut vaatteet päällä. Välillä enemmän vaatteita, välillä vaan pikkarit ja bokserit välissä. Toinen mistä tykkään älyttömästi, on olla kyljellään, miehen jalka mun jalkojen välissä ja hieron itseäni miehen reittä vasten. Saa ihanan paineentunteen