Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dry humping, kokemuksia?

Vierailija
08.07.2015 |

Miltä tuntuu, onko kiihottavampaa kuin oikea seksi? Missä asennoissa parasta?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junnuina päädyttiin kaverin kanssa sänkyyn humputtelemaan. Alkoi poikien painileikeistä ja munat vain sattui toisiaan vasten. Paini sitten muuttui yhdyntäliikkeiksi. Tuntui hyvältä joten miksi keskeyttää. Vaatteet oli päällä tietysti. Myöhemmin pelkät kalsarit ja vielä myöhemmin nekin hävisi välistä. Samoin tuota ylempänä kirjoitettua persposkien väliin naimista oli myös. Alussa kuivaorkkuja ja myöhemmin mällit tuli kuvioihin.

Ihan hyvältä se tuntui. Ensimmäinen kerta oli kuitenkin täysi ylläri. Siihen vain ajauduttiin. Erittäin voimakas kokemus kuitenkin. Yksi voimakkaimpia koskaan tapahtuneita.

En kuitenkaan häpeä asiaa. Pidän sitä itse asiassa aika normaalina.

Vierailija
22/45 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo on seksuaalisesti niin ujo että haluaa harvoin muuta seksiä kuin hinkuttamista vaatteet päällä. Ei siis suostu ottamaan farkkuja pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään tätä usein mieheni kanssa. Liukkaat tuulihousut molemmilla, niin luistaa hyvin. Väliillä lähdetään ”lenkkeileen” metsään. Kumpikin tulee aina helposti. Tuntuu niin hyvälle. Normaalissa yhdynnässä en edes tule aina.

Vierailija
24/45 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä tuli tyttöystävän kans harrastettua. Ei tosin orgasmiin saakka ainakaan itselläni. Nykyisin vaimo tuntuu tykkäävän välillä jos paljas kulli on haarovälissä kun on päällä. Ja saa melko nopeasti.

M

Vierailija
25/45 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään tuota rouvan kanssa joskus vieläkin yli 30v:nä. Se on niin suloisen näköistä kun hän menee vaatteet päällä selälleen sellainen uninen katse kasvoillaan, avaa jalkansa ja kädellä kutsuu mua päälleen. Harvoin enää mennään loppuun asti mutta toimii hyvänä esileikkinä.

Vierailija
26/45 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaa oman käden ja patjan nylkyttämisen aina. Tyttöystävä tykkää kans. Tullaan tai toinen tulee töistä, kaadutaan sohvalle, pussaillaan, jutellaan jotain ja hierotaan vartaloita yhteen, joskus menee panemiseksi. Mut jotenkin sairaan kiihottavaa olla panematta tossa tilanteessa. Vähän niinkun joskus nuorena kun ei saanut vielä panna. 

Vierailija
27/45 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nopeimmista ja varmimmista tavoista saada mut kuumaksi. Mies tietää sen ja tekee sitä lähes joka kerta, kun suudellaan niin, että nojaan jotakin vasten... 

Vierailija
28/45 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tosi usein. Eipä sitä silloin kuivapanemiseksi tai dryhumppaamiseksi ajatellut enemmän vaan samanlaiseksi kuin käsiseksi ja suuseksi sitten myöhemmin. Ihanaa just nojailla pojan kanssa jossain tai maata hänen alla samalla kun hän teki sitä..

Vierailija
29/45 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli aikoinaan himo lähetyssaarnaajaan justiinsa dry humpingin takia. Tuntui niin uskomattoman hyvältä ja hankasi juuri oikeasta kohdasta, ja poika ihan lähellä suuteli ja kosketteli. Silloin 14-vuotiaana kuvitteli ekan 15-v. poikaystävän kanssa vaan, miltä se yhdyntä tuntuisikaan, kun hän liikkui mua vasten. Puoli vuotta melkein tehtiin pelkästään noin ja sitten vasta uskallettiin kokeilla.

Vierailija
30/45 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin nyt kyllä naisen ja miehen välistä kuivapanoa. Kiihottaa ajatus niin pirusti että olisi tiukat pöksyt ja tuntisin kankaan läpi miehen ison kalun ja hinkkaisin sitä... ai että.

Tarkoitit ap varmaankin miehen ja miehen välistä.

Vierailija
31/45 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten nuorempana oli poikaystävä, jonka vei mut hellästi nojaamaan seinään tai johonkin kiinteään ja tuli kiinni minuun. Usein hän nosti mun käsivarret ylös kiinni seinään ja piti niistä kiinni toisella kädellään. Hän alkoi suudella kiihkeästi ja työnnellä siinä mua. Yritin levittää jalkoja ja tuntui tosi hyvältä, kun kova penis painoi ja liikkui koko ajan nopeammin juuri oikeassa kohdassa. Sain orgasmin nopeasti tuolla tavalla joka kerta, ja pojan housut kastuivat läpi asti, kun hän kiihottui siitä aina äärimmilleen, puristui mua vasten ja sai voimakkaasti työntäen orgasmin ja siemensyöksyn. Se tuntui minusta ihanalta, ihan kuin olisin saanut uudestaan orgasmin.

Myöhemmin elämässä kuulin, että tuota toimintaa sanottiin "dry humpingiksi" tai "kuivapanoksi".

Alussa ajattelin, että häntä haittaisi olla housut sitten märkänä ja kai aika tahmaisena tai jotain, mutta ei kuulemma yhtään haitannut.

Tehtiin sitä ihan joka päivä, välillä monta kertaa päivässä, koska tuntui niin hyvältä. Olin monta kertaa myös pojan alla ja lähetyssaarnaajassa tehtiin sitä. Aika usein se johti yhdyntään, jos löydettiin paikka tai oltiin valmiiksi sopivassa paikassa, mutta ei läheskään aina.

Ainut harmi oli se (pikku)housupyykki. Poikaystävä kävi illalla suihkussa ja olin tämän tästä hänen kanssaan siellä, välillä hänen porukoillaan, välillä meillä. Tykkäsin pestä häntä ja saada hänet kiihottumaan. Siitä tuli yhteinen ihana seksileikki, se suihku mukaan lukien, jossa myös rakasteltiin, jos uskallettiin. Usein otettiin riski, vaikka muita oli kotona.

Jäätiin myös joskus kiinni. Vaikka, kun poikaystävän isä tuli autotalliin sillä hetkellä, kun poika oli ottamassa penistä ulos housuista. Oltiin ”humpattu” jonkin aikaa ja alkamassa yhdyntään. Meille tuli kiire lähteä, eikä siinä montaa sanaa vaihdettu väkinäisten hymyjen kera.

Vierailija
32/45 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tätä tuli teininä harrastettua entisen tyttökaverin kanssa ja sitten myös nykyisen puolison kanssa. Exän kanssa ei käsitouhuja pidemmälle koskaan edes päästy, puolison kanssa kyllä. Sittemmin ei ole paljoa tullut kuivapanoja harrastettua, joskus toki kuherrellessa oon hinkannu seisokilla puolison pillua ja pyllyä vaatteet päällä, mutta housuihin en oo lauennut.

Vierailija
33/45 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kaverilleni hiljan, etten kaipaa teinivuosiltani juuri mitään, paitsi pitkiä, vaihtelevia suutelusessioita ja tätä.

Vierailija
34/45 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tykkää kun istun hänen naaman päälle housut jalassa. Tykkää eniten satiinihousuista. Siinä päällä kun hieman humputtelee niin tulen usein itsekkin. Joskus pakotin miehen kesken sienestysreissun maahan selälleen ja istuin naaman päälle humputteleen. Oli jotenkin syntisen kivaa kun oli riski, että joku voisi nähdä.

Vierailija
35/45 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten yksi sukkahoususeksin jaloista muodoista-kuivahumppa. Näkyy hieman ja luistaa hyvin. Ihana kihnuttaa toista vasten lusikassa tai naamatusten

Vierailija
36/45 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lukiossa sellainen käytöstä poistettu lisäsiipi, josta usein löydettiin itsemme vaikka sinne piti kulkea matalan yhdyskäytävän kautta, jossa piti konttia. Yleensä rakasteltiin kunnolla siellä aina lähetyssaarnaajassa, mä tyttönä tietysti alimmaisena pölyn keskellä, mutta toisinaan ei ehditty kuin vähän aikaa kiihottelemaan kun pojalta tuli. Nojasin seinään ja hän hieroi paljasta pippeliään mun housujeni päälle samalla suudellen. Lopuksi sitten pyyhittiin spermavalumia seinältä sen kohdan vierestä johon olin just nojaillut. Voi nuoruus... 

Vierailija
37/45 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, miks porukka ei hamppaa enää? Mulle ihan super kiihottavaa! Voisin kiehnätä vaikka kaks tuntia, ja monesti meneekin helkkarin pitkään. Huomasin että ärsytti kun uus kumppani halus heti ottaa vaatteet pois. Musta on aivan ihanaa retuuttaa miestä vaatteet päällä, käydä välillä paidan alla ja farkkujen sisässä, ja taas jatkaa sitä ihanaa kiihkoa.

Vierailija
38/45 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kuivanussin vaimoa esileikissä. Hän kuumenee nollasta sataan alle 5 sekunnissa. Siinä saa kuitenkin painetta klitorikseen, niin mikä jottei.

Vierailija
39/45 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kasvatellaan kiihkoa lusikassa aina vaatteet päällä, älyttömän kiihottavaa kun siitä välillä koskee paljasta pintaa. Mies pukkii peppua vasten kalu kivikovana, ah. 

Vierailija
40/45 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimiä muistoja nuoruudesta. 16v tuli paljon harrastettua kun tyttökaveri ei vielä halunnut yhdyntää.

Molemmilla löysät housut ja tyttö mahallaan sängyllä. Ensin hartia ja selkähierontaa ja työntelyä peppua vasten. Siitä eteni kuivapanoksi takaapäin, kulli souti jalkovälissä, verkkarit tms toki välissä. Sylikkäin tyttöystävä tykkäs hieroa jalkoväliään mun kulliin ja näin laukesikin.

Paras kokemus ennen varsinaista panemista: seison tytön takana, suutelen niskaa, hyväilen rintoja. Ja työntelen shortseissa olevaa kullia kesämekon peittämää peppua vasten. Jotenkin tilanne eteni ja tiputin shortsit ja boxerit. Mekko oli lanteilla ja työntelin paljasta kullia jalkovälissä vain pikkohousut pillun peittona.En uhohda ikinä kuinka kiimassa olin.