Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Ecco´n lenkkarit lapselle ja 90€ maksoi.

Vierailija
24.04.2010 |

Ostatteko muuta ekaluokkalaiselle tämän hintaisia kenkiä.

Goretex pitää olla ja hyvä jalkaan.

Hirveetä rahastusta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi edes lapsena kehdannut käyttää Ecco`n invatossuja vaikka olisivat maksaneet 500e.

Tarkoittanet "invatossuilla" niitä pallokärkisiä kävelykenkiä, jotka todella on hirveät... mutta kun Ecco valmistaa niin monenlaisia kenkiä ja ovat ainakin mun jalkaan aina parhaat.

Vierailija
22/26 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se summa, minkä olen valmis laittamaan kenkiin (on toinenki lapsi ja eihän ne yhet kengät ees riitä kummalleki).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä on todettu, että ton ikäselle pojalle on aivan sama minkähintaiset ja laatuiset kesäkengät ostaa koska ne ei kestä kuitenkaan!

Kesällä juostaan, pelataan fudista, skeitataan jne jne jne eikä mitkään kengät kestä sitä!

Nimimerkillä viime vuonna touko-syyskuu meni 4 x lenkkarit, 2 x sandaalit + yhdet crocksit...

Ei kestä tytölläkään... En enää osta kuin halpistossuja kun niitä menee joka tapauksessa ainakin neljät kesässä... (Vähintään ulkonäkö menee kammottavaksi, jos ei nyt ihan reikää puhkiasti saa aikaiseksi...)

On ollut kalliitakin kenkiä, säilyvät ehkä tuurilla jos tyttö ei niistä tykkääkään jalassa :D

Vierailija
24/26 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alennuksessa vain 29,90 euroa. OVH oli 70 euroa. Eli tein hyvän löydön.

Vierailija
25/26 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 e viking coretex eskari-ikäiselle. Itselle en ikinä osta noin kalliita.

Kyllä varmaan jotain kesäläpsyttimiä, mutta kunnon kenkiä kävelyyn, lenkkeilyyn, talveen, juhliin...?

Vierailija
26/26 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa on ihan lörppö pohja.

Kävin viime viikolla testaamassa eccoja ja ne eivät täyttäneet hyvän kengän kriteerejä ja osa niistä oli juuri noita 70 e maksavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän