Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveää kuinka monella naisella on väärän värinen meikkivoide

Vierailija
24.04.2010 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on meitä täydellisen ihon omaajia, niin ei sitten ap:n ja kumppaneiden simmut kärsi minkäänlaisista rajoita.. Viimeksi ollut meikkivoidetta omissa häissä 6v sitten.. =)

Itselläni on niin sanotusti aika täydellinen iho, tasainen, tasaisen värinen, pehmeä jne., mutta olen käyttänyt meikkivoidetta lähes päivittäin viimeiset 20v (nyt olen melkein 40). En ole ikinä tarvinnut meikkivoidetta peittääkseni jotain, vaan suojatakseni ihoa saasteita, pakkasta, tuulta ja aurinkoa vastaan.

Nyt nelikymppisenä ihoni on vieläkin ihan tasainen, rypytön ja nuori, ja epäilisin että suurelta osin iho on näin hyvä juuri meikkivoiteen käytön takia. Meikkivoidetta ostettaessakin myyjät luulevat minulla olevan meikkivoidetta kasvoissa, vaikka sitä silloin en käytä.

Vierailija
22/23 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, meidän todella vaaleiden on vaikea löytää hyvää väriä.

Etenkin nyt kun ikää on tullut lisää ja tarvitsisi ns. liftaavampaa meikkivoidetta niin sellaisissa ovat vaaleimmatkin värit aivan liian tummia ja lisäksi järjestään keltapohjaisia, vaikka ihoni on punertava.

Nyt olen käyttänyt Guerlainin Fleur de Teint merkkistä, väri: Rose pale 210, värivoidetta viimeiset neljä vuotta, mutta sitäkään en meinaa enää löytää. Onkohan sekin lopetettu pahus sentään? Lumenella saattaisi olla tarpeeksi vaalea, mutta laatu heidän meikkivoiteissaan ei ole mielestäni hyvä, tai minun ihoni ei ainakaan tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä joku sanoi että iho tarvitsisi punertavampaa meikkivoidetta ja että kaupoissa liian keltapohjaisia...mulla ongelma täysin vastakohtainen,kaikki markettivoiteet on taas liian punertavia.Ainoa hyvä on Blascon lite olive (?) mutta sitä tulee todella harvoin ostettua hintansa takia,alabaster on liian punertava ja se on kaikista vaalein (vinkvink).Lumenen voiteet on liian litkua eikä peitä yhtään mitään,toi blasco on ihanan peittävä,ei näy vanhat aknearvet ja huonosti nukutun yön jäljet :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän