kuinka usein miehen pitää tyhjentää pussit?
Siis voiko mies olla kokonaan ilman "tyhjennystä" esim. kuukauden?
Kommentit (274)
Minä 4 kymppinen, eikä tarvitse mitään tyhjennellä. Ei kyllä muutenkaan seksi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
"Ravinteet ja siittiöt imeytyvät takaisin kehoon säännöllisesti, eli keho huolehtii itse liikatuotannosta. Siemensyöksystä pidättäytyminen ei ole haitallista keholle."
Tuo on niin urbaanilegendaa että pussit olisi pakko tyhjentää säännöllisesti. On paljon miehiä jotka on koko ikänsä ejakulointikyvyttömiä eikä ne pussit mihinkään räjähdä!
Ei ne räjähdä, mutta purkautumattomuus lisää eturauhassyövän riskiä.
Mun pakko tyhjentää joka päivä, joko runkkaamalla tai naimalla.
Olen seksiriippuvainen.
Monesti saatan runkata yli kymmenen kertaa päivässä.
Seksissä yleensä 2-3 kertaa peräkkäin ilman juurikaan taukoja.
Onneksi naisystäväni on samankaltainen niin ei tule ongelmia.
Sinkkuna ollessa tämä vaivaa enemmän.
Olen ollut tällainen teinistä asti
Ikää 40 vuotta.
Näin 40+ iässä riittää jo kerran pari päivässä aivan hyvin.
Nuorna kollina saattoi tyhjentyä usein viidestikin päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä 4 kymppinen, eikä tarvitse mitään tyhjennellä. Ei kyllä muutenkaan seksi kiinnosta.
Sen verran kiinnostaa, että seksipalstaa kuitenkin pitää lukea ja kommentoida?
Sama juttu. Pisin runkkaamisen aloittamisen jälkeinen tauko tuli nimenomaan armeijassa. Puolitoista viikkoa kestin. Tuossa vaiheessa alkoi olla jo todella häiritsevää, joten tein sen mitä muut yöähkijät oli tehny jo varmaan aikaisemmin. Odotin sen pari tuntia hiljaisuuden jälkeen eikä tarvinnu ”peitto ei heilu” sivelyä tehdä sormenpäällä terskalle kun lensi sellanen läjä mälliä pitkin mahaa peittoa yms. Orkku myös tuntui kuin se ihan eka koskaan. Hitto sitä tärinää. Oli siis parempi tehdä asia useammin ja niin teinkin. Että sai asian hallitummaksi.
Joka toinen päivä on pallit tyhjennettävä vähintään.naimalla tai runkkaamalla.pari kertaa viikkoon talvella tapitettava ite,tai antaa vaimon hieroa eturauhasta.muuten rupee selkää pakottamaan ja kusella käytävä koko ajan.krooninen eturauhastulehdus,lääkkeistä ei apua.
Pitkään jos painetta tulee niin tulee spermat housuihin nukkuessa mukavan kiihottavan unen muodossa tai seisoo kokoajan. Sperma myös paksumpaa mutta pysyy siis paremmin sisällä pillussa eikä sotke paikkoja
Kyllä mä joudun ainakin tyhjentämään joka päivä, vähintään kerran. Yleensä kuitenkin 2 kertaa päivässä.
Jos olen yksin muutaman päivän kotona, niin voin tyhjentää 4-5 kertaakin päivässä. Luonnollisesti tuo tyhjentäminen tapahtuu suurimmaksi osaksi hakkaamalla hanskaan ja katsoen netistä, kun mies laukeaa upeapakaraisen naisen pakaroille.
Vaimoni ei jaksa rakastella enää kuin pari-kolme kertaa viikossa. M53.
Vaikka vuoden, ei sille ylärajaa ole. Mikään ei täyty tai räjähdä kuin addiktien mielikuvituksessa.
Riippuu monesta asiasta mutta keskimäärin kolmen päivän välein kassit on hyvä saada tyhjäksi. Joskus työkiireitten yms takia voi mennä 4 tai jopa 5 päivää, mutta suht harvinaista näin pitkä väli. Joskus taas parin päivän välein, joskus peräkkäisinäkin päivinä. Puolison kanssa homma on sujunut yhteistyössä jo pidemmän aikaa, joten oma käsi jäänyt hyvin vähälle. Onneksi hän myös pitää spermasta, joten sekstailu on paljon muutakin kuin panoja.
M 40
Sama kuin yllä, että 2-3 krt viikossa.
Jos jättää välistä, niin itsellä alkaa ensimmäisenä nukahtamisvaikeudet. Sitten myöhemmin keskittymisvaikeudet esimerkiksi töissä. Joka tosin voi johtua tuosta, että unet jää 5-6 tuntiin yössä, jos vireystila koholla.
Kyllä ne tulee 3-4 krt viikossa tyhjennettyä. Jos tulee useamman viikon tauko niin palleja alkaa kyllä pikkasen pakottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset vinkuu, että miehet on pihalla naisista :D
Pussit tyhjenee itsestään kun täyttyvät jos ei muuten tyhjennä... esim. nukkuessa.
Suositeltavaa terveyden kannalta on tyhjentää vähintään kolmen päivän välein.
Kyllä se niin on, että luonto tekee tehtävänsä, eli sperma poistuu automaattisesti virtsan mukana.
Sekin on juttua, että miesten paineet ovat niin kovat. Ei sen kovemmat kuin naisenkaan.
kylä mulla vaikka yli 50 tulee spruuttaus joskus housuun kun näkee jotakin eroottista unta että on painamassa jotakin oikein tiukkaa pesää nin herää siihen että suolistaa itsensä
Joo tää tuskin on naisilla yhtä paha että 3-4 päivän välein pitää runkata tai naida että vitutus helpottaa ja saa keskittymiskykyä. Mua tietyllä tapaa kiihottaa panettamisen tunne ja se kun ei ole lauennur. Laukeaminen tuntuu hyvältä mutta se ihana panetuksen tunne märät vaginat mielessä lähtee
Vierailija kirjoitti:
Joo tää tuskin on naisilla yhtä paha että 3-4 päivän välein pitää runkata tai naida että vitutus helpottaa ja saa keskittymiskykyä. Mua tietyllä tapaa kiihottaa panettamisen tunne ja se kun ei ole lauennur. Laukeaminen tuntuu hyvältä mutta se ihana panetuksen tunne märät vaginat mielessä lähtee
No Johan on taas yleistys..kyllä minulla ainakin jos kolme päivää in ilman seksiä tai orgasmia niin olen ihan hemmetin pahalla tuulella.ja siis olen nainen.meillä onneksi mies tuntee minut ja kun kiukuttelen jostain ihan hölmöstä asiasta niin kommentti on yleensä että "jaahas taitaa rouva olla munan tarpeessa"ja sitten!saankin kunnon hoidot.ja kas...maailma näyttää heti paljon paremmalta paikalta!
Kyllä minä laukean edelleen joka päivä joko vaimon pilluun, suuhun tai hän runkkaa mällit ulos. Jos vaimo on matkoilla niin sitten runkkaan mällit talouspaperiin. Viiskymppisiä ollaan molemmat eikä tarpeet oo mihinkään hävinnyt, eikä vaimoltakaan. Pisin aika laukeamatta oli armeijassa kolme ekaa viikkoa. Sitten hipsin hiljaisuuden jälkeen vessaan ja runkkasin vessassa. Spermaa tuli niin mahdottomasti että seinä ja pöntön vetonuppikin oli mällissä.
Sama juttu. Vaimo haluaa nykyisin enää vain kerran viikossa seksiä. Joskus pari kertaa. Kun panetus menee aivan mahdottomaksi jo kesken viikkoa pyydän ottamaan suihin tai vedän käteen. Vaimolle voisi kelvata harvemminkin, mutta huomaa minun muuttuneen kärsimättömäksi ja kärttyisäksi. Jotenkin tuntuu, että hänen himonsa ja halunsa on kovempi, mitä kiimaisempi olen. Taitaa tahallaan pitkittää seksikertojen välejä. Joskus menkkojen aikana saattaa mennä melkein kaksi viikkoa naimatta, onneksi ottanut välissä suihin, käy vaimokin jo aivan kuumana. Parin nuolaisun jälkeen pillu alkaa syömään sormia jo malttamattomasti. Vastaavasti siitä seuraava orkku on raju ja pitkäkestoinen.
Panetuksen kasvaessa liian suureksi näkee välillä märkiä unia, eli joskus vieläkin laukeaa unissaan. Mutta ehkä tälläinen 60v on vielä nuori.