Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein miehen pitää tyhjentää pussit?

Vierailija
05.07.2015 |

Siis voiko mies olla kokonaan ilman "tyhjennystä" esim. kuukauden?

Kommentit (274)

Vierailija
21/274 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea sitä ihmisen biologiaa jos ei tämmöistä tiedä!

Se että mies on ejakulinti kyvytön EI oel kkaan normaalia eikä hänen TARVITSEKKAAN ejakuloida HEI HALOO!!

Eikä se sperma siellä palleissa ees taas kulje minnekkään eikä myöskään enää aikuisella täyskasvuisella miehellä minnekkään unessa laukea ne on pikkupoikien juttuja,missä ihmeessä te ootte olu kun ihmisenbiologiaa koulussa käsiteltiin?? aikuiset ihmiset ettekä tiedä YHTÄÄN mitä kehoissanne tapahtuu NO HUH HUH ei siin mikään ihme jos YH-äitejä kokoaja ntulee lisää!

Vierailija
22/274 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen johonkin kryoneen jos harrastan seksiä tai säkkien tyhjennystä harvemmin.
Mitä useammin tyhjennän sitä useammin ne on tyhjennettävä : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/274 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaan on tilaisuus, niin min. kerran päivässä. Joskus jos on työkiireitä tai muuta, niin silloin saattaa olla parin päivän tauko, mutta sitten kyllä jo luonto kutsuu ja vahvasti.

m25v

Vierailija
24/274 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:38"]Kyllähän sitä pakon edessä parikin kuukautta pärjäisi ilman tyhjennystä, mutta jok'ikinen vastaantuleva nainen saisi aikaan melkoisen jöpötyksen. Kauhea ajatella mitä tapahtuisi, jos tuossa tilassa näkisi tissivaon.
[/quote]

Spruits spruits spruits spruits?

Vierailija
25/274 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yli 30v voi mennä viikkokin tyhjäämättä mutta alta 30v piti joka päivä tyhjätä. Mutta en ole varmaan kahtakaan viikkoa ollut ilman tyhjennystä.

Vierailija
26/274 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhasen terveyden kannalta olisi miehen hyvä vähintään kerran päivässä vetää käteen/nukkeen/flesuun/suuhun/pimppiin.

Vierailija
27/274 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muutaman päivän vetämättä, alkaa nähdä märkiä unia. Samalla tutustuu alitajuntaansa, kenen kaikkien kanssa seksiä unissaan harrastaa. Ei ole aina oma puoliso.

Vierailija
28/274 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan miehen PUSSI? Yksi pussi sillä on ja siinä on kaksi kivestä.

Vierailija
29/274 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin näin miehenä sanoa,että todennäköisesti käy reissuillaan ainakin huorissa.

Ei muuten sanoisi noin.

Itselläkin muutaman viikon ulkomaan työreissuilla pakko käydä suihinottoa otattamassa.

Oon vaimolle sanonutkin asiasta ja on sille ihan ok,kunhan en panemaan mene.

Tuo kun ymmärtää,että miehellä on tarpeet reissullakin.

Olen samoin antanut poissaollessani samat oikeudet hänelle.

Vierailija
30/274 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden olen suunnilleen ollut ilman ”tyhjennystä”, nuorempana masturboin useinkin, päivittäin . Mutta yli 40v vietti ei ole niin voimakas.

”Pussien tyhjennys” on lähinnä sanonta, mun mielestä se kuvaa seksuaalisuutta erittäin huonosti.

Vierailija
31/274 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viikkoon ei pääse tyhjenteleen niin ainakin minulla tulee alavatsakipua ja kivekset muuttuu hyvin aroiksi. Ikääkin on jo kuitenkin 46 ja ihan on vielä nuoren miehen ongelmat.

Vierailija
32/274 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä nyt viiskymppisenä. Nuorempana päivittäin. Onneksi on kumppani joka antaa aina tarvittaessa. Ei käy vieraat edes mielessä.

Vierailija
33/274 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 96-vuotiaana joka 12 minuutti, vielä alle 90-vuotiaana joka 3 minuutti.

Mies, ota itseäsi niskasta kiinni, ja lakkaa olemasta teinipoika vielä aikuisena miehenäkin. Seksuaalisuus on asia jota opitaan hallitsemaan ja ohjaamaan. Seksuaalisuus on sinun alamaisesi, et sinä sen orja.

Vierailija
34/274 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin kyse on psykologisesta tarpeesta. Jos olet tottunut runkkaamaan/panemaan vähintään kerran päivässä, niin hyvin vaikea tuosta on luopua. Vaan kun saat itseäsi niskasta kiinni ja pidät vaikka 2 viikon tauon kaikessa laukeamisessa, niin kummasti helpottaa.

Itse ainakin olen huomannut monesti runkkailevani ilman, että sen suuremmin edes panettaa. Kunhan vaan tekemisen puutteessa ja tottumuksesta vetelen.

Vierailija
35/274 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

juu, kyllä teininä tyhjensin jokapäivä, joskus parikin kertaa päivässä.

Nyt näin viiskymppisenä, jos vaimolta ei heru, runkkaan kerranviikossa - ja vaimo tietää kyllä, että paineet kasvaa

Vierailija
36/274 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamassa päivässä jos ei "tyhjennä" itse tai kumppanin kanssa, alkaa käytännössä pyöriä vain seksi mielessä niin paljon että se häiritsee keskittymistä mihinkään.

tosi kuin vesi.

Vierailija
37/274 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ja pitää, minä haluan tyhjentää joka päivä. Ja tyhjennänkin. Ainakin yhden kerran, yksin tai kaksin.

Vierailija
38/274 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 50 ja mulla pisin tyhjennysväli ollut noin kolme päivää siitä lähtien kun  eka kertaa tyhjeni. Jos muijalla on pää kipee kolmantena päivänä menen huoriin naapuriin tai runkkaan. Käy muuten eläminen aivan mahdottomaksi.

Vierailija
39/274 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioittehan, että eturauhaselle on hyväksi laueta usein.

Vierailija
40/274 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ja haluta ovat eri asioita. Ei ole olemassa mitään pitää tyhjentää. Siittiöt osaavat sieltä poistua ilman tyhjentelyäkin kun eivät enää varastoon mahdu. On siis asia josta ei pidä huolehtia. Toki voi ja on terveyden kannalta suotavaa ejakuloida mutta mitään pakkoa ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan