Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein miehen pitää tyhjentää pussit?

Vierailija
05.07.2015 |

Siis voiko mies olla kokonaan ilman "tyhjennystä" esim. kuukauden?

Kommentit (274)

Vierailija
81/274 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois sanoa, että päivittäin omalla kohdalla. Jos vaikka parikin päivää joutuu olla laukeematta, niin seisokki saattaa tulla hyvinkin pienestä kiihokkeesta ja kalu puskee touhutippaa. Vaimo ainakin meillä on hyvinkin tyytyväinen, kun huomaa kuinka helposti saa kaluni pystyyn. Pikkusen peppua keikuttaa, niin tietää että saa/joutuu/pääsee tyhjentämään kassini.

Vierailija
82/274 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä yritän saada tyhjennettyä. Onneksi on nuorempi vaimo joka haluaa ymmärtää ja auttaa asiassa. Molemmat saa niin usein kun haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/274 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urologi neuvoi: vähintään kerran viikossa. Eturauhasen hyvänlaatuinen laajentumani on vähäoireinen tällä luomu- ja lääkehoidolla. Vaimolle hieman liioittelen hoito-ohjeita eli joka aamu. pitäisi saada - lääkärin määrys ja terveyssyyt... Eipä ole pannut vastaan näitä hyviä hoito-ohjeita vaan pannut muuten vaan.  

Vierailija
84/274 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea sitä ihmisen biologiaa jos ei tämmöistä tiedä!

Se että mies on ejakulinti kyvytön EI oel kkaan normaalia eikä hänen TARVITSEKKAAN ejakuloida HEI HALOO!!

Eikä se sperma siellä palleissa ees taas kulje minnekkään eikä myöskään enää aikuisella täyskasvuisella miehellä minnekkään unessa laukea ne on pikkupoikien juttuja,missä ihmeessä te ootte olu kun ihmisenbiologiaa koulussa käsiteltiin?? aikuiset ihmiset ettekä tiedä YHTÄÄN mitä kehoissanne tapahtuu NO HUH HUH ei siin mikään ihme jos YH-äitejä kokoaja ntulee lisää!

Nyt ne tamponit pois nenästä...

Vierailija
85/274 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit varmaan miehen PUSSI? Yksi pussi sillä on ja siinä on kaksi kivestä.

Nahkakaksio.

Vierailija
86/274 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, olisipa mies kenen pusseista huolehtia :(

Vierailija
87/274 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vakio on 2-3x viikossa. Nämä ovat omin käsin toteutettavia tyhjennyksiä, kun vaimo kieltäytyy seksistä lähes täysin. Tämä tilanne ollut nyt n. 4 vuotta. Alkoi omista erektio-ongelmistani (stressi ja aloite aina minulta) ja kääntyi täyteen seksittömyyteen. En voinut ikinä uskoa, mihin piinaan mies voi joutua. Olen yrittänyt vaikka mitä ja keskustella useaan otteeseen. Aina löytyy syy, miksi seksi ei sovi... ei edes minun ”tyhjentäminen”, jos muuten ei itseä huvita. Eipä se sitten minua vaimokaan erityisemmin kiinnosta, kun nukkuu vieressä, mutta ei mitään tunteita suuntaani osoita. Toisaalta armoseksi tai velvollisuus ei myöskään palkitse itseäni muuta kun pahimman panetuksen yli. Tunnepuolen ravintoa siitä ei saa.

3 lasta ja elämä muuten ihan mallillaan. Ehkä ongelma on hänen, mutta heijastuu minuun näin ikävällä tavalla.

Mutta siis.. 52 vuotiaana miehenä vielä tarve tyhjennykseen on viikoittainen. Jos seksi olisi molemminpuolinen ilo ja onni, niin varmasti voisin päivittäisen orgasmin kokea ja tietysti myös tuottaa.

Vierailija
88/274 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 52 kirjoitti:

Mulla vakio on 2-3x viikossa. Nämä ovat omin käsin toteutettavia tyhjennyksiä, kun vaimo kieltäytyy seksistä lähes täysin. Tämä tilanne ollut nyt n. 4 vuotta. Alkoi omista erektio-ongelmistani (stressi ja aloite aina minulta) ja kääntyi täyteen seksittömyyteen. En voinut ikinä uskoa, mihin piinaan mies voi joutua. Olen yrittänyt vaikka mitä ja keskustella useaan otteeseen. Aina löytyy syy, miksi seksi ei sovi... ei edes minun ”tyhjentäminen”, jos muuten ei itseä huvita. Eipä se sitten minua vaimokaan erityisemmin kiinnosta, kun nukkuu vieressä, mutta ei mitään tunteita suuntaani osoita. Toisaalta armoseksi tai velvollisuus ei myöskään palkitse itseäni muuta kun pahimman panetuksen yli. Tunnepuolen ravintoa siitä ei saa.

3 lasta ja elämä muuten ihan mallillaan. Ehkä ongelma on hänen, mutta heijastuu minuun näin ikävällä tavalla.

Mutta siis.. 52 vuotiaana miehenä vielä tarve tyhjennykseen on viikoittainen. Jos seksi olisi molemminpuolinen ilo ja onni, niin varmasti voisin päivittäisen orgasmin kokea ja tietysti myös tuottaa.

Ompa kurjaa...mutta sanoit "ehkä ongelma on hänen.." Ettekö siis ole puhuneet asiasta? Puhuminen kannattaa  aina!

Vierailija
89/274 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset vinkuu, että miehet on pihalla naisista :D

Pussit tyhjenee itsestään kun täyttyvät jos ei muuten tyhjennä... esim. nukkuessa.

Suositeltavaa terveyden kannalta on tyhjentää vähintään kolmen päivän välein.

Kysymyksestä, eli jos mies kyselee tyhmiä naisen anatomiasta, niin se on osoitus typeryydestä. Jos nainen kyselee tyhmiä miehen anatomiasta, niin se on avartavaa keskustelua.

Mutta asiaan: Tyhjennys tietenkin riippuu yksilöstä. Minulla noin kerta viikkoon on aika sopiva. Jos menee kaksi tai kolme viikkoa, niin saatan purkautua yöllä unissani. Sitten herään lasti housuissa.

Vierailija
90/274 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä menee vielä mukavasti, mutta sen jälkeen ei liiku mielessä juuri muu kuin seksi. Jos menee yli viikon niin silloin alkaa tuntua jo fyysisestikin epämukavalta kiveksissä ja eturauhasessa. Talvisaikaan jos useamman viikon on laukeamatta niin haittaa jo virtsaamista.

Vierailija
91/274 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ravinteet ja siittiöt imeytyvät takaisin kehoon säännöllisesti, eli keho huolehtii itse liikatuotannosta. Siemensyöksystä pidättäytyminen ei ole haitallista keholle."

Tuo on niin urbaanilegendaa että pussit olisi pakko tyhjentää säännöllisesti. On paljon miehiä jotka on koko ikänsä ejakulointikyvyttömiä eikä ne pussit mihinkään räjähdä!

Eturauhassyövän kannalta olisi hyvä jos tyhjennys tapahtuisi esim. runkkaamalla!

Vierailija
92/274 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tuskainen olo liittyy mitenkään siemennesteen purkautumistarpeeseen vaan ennemminkin libidon voimakkuuteen ja orgasmiriippuvuuteen.

Minun on pakko saada päivittäin vähintään yksi paineiden purku eli orgasmi ja jos en saa, en voi keskittyä mihinkään, ärsyynnyn tosi helposti yms. ja säännölliset orgasmit pitävät yllä keskittymiskykyä ja mielialaani.

Olen nainen eikä minulla siis ole mitään siemennesteen purkautumistarvetta, vaan paineet tulee ilman sitäkin, naisenakin.

Minulla on ainakin voimakas libido ja orgasmiriippuvuus, ollut niin kauan kuin muistan.

Vierailija
93/274 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tuskainen olo liittyy mitenkään siemennesteen purkautumistarpeeseen vaan ennemminkin libidon voimakkuuteen ja orgasmiriippuvuuteen.

Minun on pakko saada päivittäin vähintään yksi paineiden purku eli orgasmi ja jos en saa, en voi keskittyä mihinkään, ärsyynnyn tosi helposti yms. ja säännölliset orgasmit pitävät yllä keskittymiskykyä ja mielialaani.

Olen nainen eikä minulla siis ole mitään siemennesteen purkautumistarvetta, vaan paineet tulee ilman sitäkin, naisenakin.

Minulla on ainakin voimakas libido ja orgasmiriippuvuus, ollut niin kauan kuin muistan.

Ihan sama täällä, pakko saada vähintään yksi kunnolline ja mui

takin päivässä.Mies jo tietää milloin on saatava. olen tosi kiukkuinen. Onneksi mies maailman paras!

Vierailija
94/274 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 52 kirjoitti:

Vaimo vaihtoon niin paranee sullakin elämänlaatu muutenkin kummasti

Vierailija
95/274 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöstähän tämä riippuu mutta omalla kohdalla 2-3 siemensyöksyä viikossa täytyy olla. Pisin aika armeijan jälkeen laukeamatta on ollut 6 päivää eli edes viikkoa ei normiolosuhteissa tule koskaan täyteen. Kaikki kerrat ovat käytännössä puolison kanssa. Hyvin paljon myös hand jobeja, koska hän tykkää leikkiä kalullani.

Vierailija
96/274 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksilöstähän tämä riippuu mutta omalla kohdalla 2-3 siemensyöksyä viikossa täytyy olla. Pisin aika armeijan jälkeen laukeamatta on ollut 6 päivää eli edes viikkoa ei normiolosuhteissa tule koskaan täyteen. Kaikki kerrat ovat käytännössä puolison kanssa. Hyvin paljon myös hand jobeja, koska hän tykkää leikkiä kalullani.

Olitko Summassa vai Tali-Ihantalassa??

Vierailija
97/274 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikana/teininä kerran päivässä vähintään sen jälkeen kun ”harrastus” alkoi. 15-20-vuotiaana tahti oli kiivaimmillaan ja usein jopa pari kertaa päivässä, joskus 1 joskus 3. Kuitenkin oli erittäin harvinaista, että olisi ollut syöksytön päivä.

Armeijassa pisin tauko puolitoista viikkoa ja sitten lensi sieläkin.

Kuitenkin vanhemmiten on rauhoittunut. About kolmekymppisenä tahti hiljeni pariin kertaan viikossa. Siinä se on pysynyt nyt nelikymppiseksi asti. Eikä haittaa mitään. Aika aikansa kutakin. Mielummin näin päin ettei ole jatkuvasti ” ylimääräistä häiriötekijää”.

Vierailija
98/274 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko Summassa vai Tali-Ihantalassa??

Oikeimmin sanottuna summan mutikassa

Vierailija
99/274 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

old man kirjoitti:

Urologi neuvoi: vähintään kerran viikossa. Eturauhasen hyvänlaatuinen laajentumani on vähäoireinen tällä luomu- ja lääkehoidolla. Vaimolle hieman liioittelen hoito-ohjeita eli joka aamu. pitäisi saada - lääkärin määrys ja terveyssyyt... Eipä ole pannut vastaan näitä hyviä hoito-ohjeita vaan pannut muuten vaan.  

Kyllä. Minulla on miesystävä - vanhempi herrasmies  - ja hänen vaimolleen on välitetty lääkärin ohjeistukset myös ( oli itseasiassa mukana vastaanotolla). Kerran viikossa luvan kanssa.

Vierailija
100/274 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi suositeltavaa tyhjentää ne pari kertaa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi