Mä olen ihan hirveän väsynyt! Kotityötä on niin kamalasti!
En ehdi enää yhtään mihinkään enkä kotonakaan ehdi muuta kuin tehdä kotitöitä! Ja mulla on isot lapset ja homman pitäisi helpottaa. Miten tämä voi olla näin?! Olen ihan naatti!
Kommentit (7)
Jos lapset jo isot, hoitakoon omat huoneensa. Muuten päivittäin vain keittiön hoito ja pyykit. Imurointi kerran viikossa (mies hommiin) ja vessat myös. Jätä muut hommat tai osta ne.
Nytkin olen koko vapaapäivän siivonnut ja pessyt pyykkiä eikä vieläkään ole siistiä!
Mene psykologille, jos elämä on noin vaikeaa.
Mene psykologille, jos elämä on noin vaikeaa.
koko perhe hommiin! Nyt viimeistään siivouspäivä kehiin, jolloin jokainen hoitaa oman alueensa ja tehtävät. Voit myös tehdä listan siitä, kuka hoitaa milloinkin roskienviennin, ottaa pyykit kuivaustelineeltä jne. Jokaiselle samat hommat omalla vuorollaan. Kyllä tottuvat ja tajuavat aikanaan sen hyödyn, viimeistään kun asuvat omillaan ;).
joku kehtaa tässä asiassa ottaa kommentiksi: Mene psykologille, niin voi hyvänen aika...!
Ihan varmasti ap toivoi asiallisia vastauksia eikä tollasta kommentointia.
No ei ala, mutta ei ole kyllä kaikki muumit kanootissa, jos ahdistuu epäjärjestyksestä (useinkin? joka päivä? aina?) niin paljon, että raataa päivät pitkät puunaten kämppää. Ja sitten valittaa väsyä, jonka on ihan itse aiheuttanut.
Jos lapset jo isot, hoitakoon omat huoneensa. Muuten päivittäin vain keittiön hoito ja pyykit. Imurointi kerran viikossa (mies hommiin) ja vessat myös. Jätä muut hommat tai osta ne.