Miksi ihmiset ryntäävät vasta avattuun Lidliin jossa on uhan samat tavarat kuin kaikissa Lidlissä?
Kommentit (12)
Minä käyn Lidlissä enää täsmäostoksilla. Ostan vain muutamia tiettyjä tuotteita, joita en saa muista kaupoista. Pienten paikkakuntien Lidlit ovat kauppoina ok, koska on niissä on useimmiten väljää, mutta isojen kaupunkien Lidleissä on jotenkin ahdistava tunnelma, koska niissä tungeksii köyhiä ja ulkomaalaisia ja kaikilla tuntuu olevan kiire jonnekin.
Saako avajaislahjaksi ehkä ämpärin? Tottakai sinne pitää rynnätä!
Tätini käy kaikissa avajaisissa mitä paikkakunnalta löytyy. Saa kupillisen kaffetta ja tiedä vaikka olis keksejäkin tarjolla.
Koska Suomessa on niin tylsää ja tapahtumaköyhää elämä. Pitää repiä ohjelmaa siitä, mistä saa. Sentäs jotain tapahtuu, piäsee kahtomaan uutta Lidliä ja saa ehkä kakkukahvit tai jopa ämpärin!
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn Lidlissä enää täsmäostoksilla. Ostan vain muutamia tiettyjä tuotteita, joita en saa muista kaupoista. Pienten paikkakuntien Lidlit ovat kauppoina ok, koska on niissä on useimmiten väljää, mutta isojen kaupunkien Lidleissä on jotenkin ahdistava tunnelma, koska niissä tungeksii köyhiä ja ulkomaalaisia ja kaikilla tuntuu olevan kiire jonnekin.
Pelkäätkö sinä reppana, että köyhyys tarttuu?
Jotkut ryntäävät samaan Alkoon joka aamu vuodesta toiseen.
Muut liiterit on ehkä kauempana. Helppo ymmärtää kun oma kauppa on puolen kilsan päässä ja muut ties missä. Tuskin monikaan minkään avajaistarjouksen tai ämpärin perässä juoksee, se on median keksimä legenda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö sinä reppana, että köyhyys tarttuu?
En. Mutta nuo halpojen hintojen perässä juoksevat ja vierasmaalaiset naamat, jotka tunkevat ihan kiinni, tekevät kauppakokemuksesta epämiellyttävän, samoin se kummallinen kiire, joka kaikilla tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta juuri päinvastoin. Oma Lidli on tavallinen mutta naapurikaupungin Lidl ja Tokmanni mukavan isoja ja väljiä. Ei muut asiakkaat haittaa missään. Lidlitkin ovat erilaisia, siksi käyn niissä vaikkapa matkoilla. Olen tottunut seuraamaan hintoja ja helppo verrata kun aivan samaa ja vastaavaa on joka kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Isojen kaupunkien Lidleissä ne "köyhät" näyttävät jotenkin täyttävän parkkipaikat viimeistä myöden >60t€ leasing-Tesloilla ja Volvoilla ja pakkaavan ostoksensa Marimekon kestokasseissa takaluukkuihin kaulukset pystyssä lippis silmillä ympärilleen pälyillen.
Jos kaupungissa haluat nähdä oikeasti köyhiä niin kannattaa mennä Prismaan tai Tokmanniin joiden hinnat ovat todellisuudessa vielä Citymarkettiakin kalliimmat mutta kun köyhät ovat ja pysyvätkin köyhinä siksi etteivät ne koskaan selvitä ja vertaile hintoja vaan juoksevat yhteen ja samaan paikkaan koska sillä on "halvan" maine (25v takaa)
koska ovat 🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑