Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nuorin nainen kenen kanssa olet ollut?

Vierailija
31.05.2011 |

kuinka monta vuotta nuoremman naisen kanssa olet ollut sängyssä? tykkäsitkö?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kysymystä, niihin vastauksia.

Nuorin oli 17v, itse silloin 18v.

Suurimmat ikäerot -13v nuorempi ja +7v vanhempi.

Vanhin 47v ja tämä tapahtui ollessani 40v ja uudelleen 52v ollessani.

Ensi vuonna muuttuu vanhin 48v olevaksi iältää, toivottavasti.

Vierailija
42/64 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin 18, itse yli 40. Suurin ikäero n40v itse n25 ja nainen jotai 65. Molemmat hyviä muistoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenen vuotta sitten kun olin reilu neljäkympinen ja olin kurssilla toisella paikkakunnalla kävin sponsoroimassa noin parikymppistä opiskeliaa.

Oli TODELLA miellyttävä tyttö. Molemmat sai❤️

Vierailija
44/64 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hän opiskelija vai opiskelia

Vierailija
45/64 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin silloin 40 ja tyttö oli 18 eli ikäeroa 22 vuotta. Kyllä se nuori liha aina kelpaa.

Niin, samahan se on naisillakin. Tyttöparat kun joutuvat lähes ruumiiden kanssa panemaan.

Vierailija
46/64 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Danny ei kirjoittele tänne.

Vierailija
47/64 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 38 v ja tyttö oli juuri täyttänyt 17v.

Voi luoja miten kokeilen haluisin ja halukas.

Tuosta aikaa 4v ja tyttö haluaa vieläkin tavata.

Ja meno on kiimasta.

Vierailija
48/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v armeijapoika, olin 48v. 2016 kesä

Vierailija
49/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin on ollut 15 ja olin itse 17 , se oli vaihto-oppilasperheen villikko tytär joka seurusteli ikäiseni pojan kanssa mutta kerran kun olimme kahdestaan kotona niin tyttö hiipi sänkyyn nakuna.

Suurin ikäero oli kun olin 37 ja nainen 24. Löheinen työtoveri jolla oli murheita ja joka tuli viinipullon kanssa syömään. Se viini vei estot ja lohdutin naista oikein kunnon rynkytyksellä, sen jälkeen pantiin usein viikonlopulla. laitettiin verhot kiinni ja jätettiin autot kotiin, pidimme suhteen salassa vaikka kummatkin olimme vapaita. Työnantaja olisi tykännyt huonoa seurustelusta ja toisaalta työtoverit olivat älyttömän utelaita. Kummallkin löytyi sitten omanikäisempi kumppani ja rakastumisen myötä lakattiin panemasta.

Vierailija
50/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja tyttö oli sellainen vähän päälle 20 ja minä 34. Olimme harrastetuttuja Hän oli pitkään tuonut esille lepakkouttaan ja selitti joskus että kaikki naiset rakastavat eniten toisia naisia vaikka patriarkaatti muuta väittää. En rakastanut, mutta niin siinä kävi että tuo tyttö tuli kerran yöksi kotiin ja kas kun nukuttiin saman peiton alla. Tuntui oikein söpöltä hyväillä tuota laihaa pikkulikkaa, ja kielellähän pystyy tekemään enemmän kuin kikkelillä. En sitten satunnaisia saunomiskertoja enempää ole tätä harrastanut, mutta en lopettanutkaan vaikka meillä molemmilla on miehet - tyttökin päätti laajentaa lepakosta bi-suuntaan.

Vierailija
51/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18v armeijapoika, olin 48v. 2016 kesä

Mihin kysymykseen tuo julkilausuma liittyy?

Vierailija
52/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v festareilta viereisestä teltasta todella kaunis 18v blondi upealla rungolla. En edes viitsinyt alkaa iskemään ja sen enempää tutustumaan kun oli aivan eri sarjaa kuin minä vaikka porukassa juhlittiinkin yöllä. Tokana iltana neito sopivassa maistissa rohkaistui kysymään seurustelenko ja vastasin olevani sinkku ja juttelimme muutamia hetkiä.

Illalla tanssittiin eturivissä ja hän aikalailla hinkkasi itseänsä minua vasten ja kädet kävivät jokapaikassa itselläni. Kysyin suoraan että mennäänkö teltoille ennen muita ja sain myöntävän vastauksen. Muistan kelanneeni kävelymatkalla että nyt perekele pistä parastasi jos pääset.

Teltassa neito pyllisti ja tiesin samantien että tonne kun pääsee niin siinä ei kauan mene. Meinasin laueta jo näystä. No kaksi työntöä ja niin tiukka etten sellaisesta tiennytkään. Hävetti..

Seuraavana iltana homma uusiksi ja sitten tamppasin kunnolla. Sitä nuoren neidon uikutusta ja näkyä on vaikea kuvailla mutta kun sellainen insta kaunotar ratsastaa ja laukeaa ja ne kasvot muuttuu punaiseksi niin voin vain sanoa että kyllä sellainen pitäisi jokaisen 40+ miehen kokea.

Tämän festarin jälkeen en muuta tehnytkään kun netistä etsin 18-25v neitoja ja rupesin treenaamaan aktiivisesti. Pari kertaa onni kävi kunnes löysin ikäiseni ja nykyisen puolisoni.

Vielä haluan tuon kokea uudelleen mutta nyt alkaa jo ikä painaa 54v ja kun katsoo 18v neitoja niin aika liian nuorelta näyttävät.

Vierailija
53/64 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen ylpeä, että nelikymppisenä vein 19-vuotiaan tytön neitsyyden ja suhde jatkui 7 vuotta. Ikäerossa on kyse myös varsin suuresta henkisestä erosta. Hänellä ihan eri elämäntilanne kuin minulla tietenkin. Toki se nuori nainen oli kaunis katsella ja tuntea, mutta parasta oli myöhemmin tavata oman ikäinen nainen, josta tuli myös vaimoni. 

Vierailija
54/64 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana 17v tyttö, josta tuli kumppanini ja myöhemmin vaimoni 30 vuodeksi. 5-kymppisenä 47v ja 45v naiset. Jälkimmäinen on nyt kumppanini.

M53

Vierailija
55/64 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedareiden kevätkerho kokoontuu. Mut hei, sehän on vaan luonnollista, eikä itseasiassa pedofiliaa vaan efedofiliaa, saanet tietää ;)

Vierailija
56/64 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himos festareilla sain nuorta naista. Sanoi olevansa 19v . En tiedä puhuiko totta. Mä olin 38. 

Tiukkaa oli. 

Vierailija
57/64 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 ja itse 17

Vierailija
58/64 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani 43v. pamputin 23v tyttöä säännöllisesti. Oli kyllä kiihottavaa ja kovia orkkuja. Nyt hieman yli viisikymppisenä minulla on yksi 35v. säpäkkä hoito, joka näyttää ja vaikuttaa ikäistään nuoremmalta. 

Vierailija
59/64 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ikäero 33 vuotta. Pääasiassa viime vuosina ikäero ollut  yli 25 vuotta. 

Vierailija
60/64 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v itse 49v. Tapaaminen as.n kautta.