Kaverin tytär 13v seurustelee 18v kanssa.
Tuohan on ainakin minusta älyttömän iso ikäero varsinkin tuon ikäisenä. Vai oonko tosiaanki kalkkis, kun ajattelen noin?
Kommentit (48)
Maailman suurin ikäero oli 62 vuotta,eli huomattavasti enemmän kuin tämä tapaus.
jälkeenjäänyt, jos ei saa ikäistään tyttöseuraa. Ja varmasti tulee painostamaan seksiin, toivottavasti tyttö ei taivu.
tekee rikosilmoituksen?Mitä muuta?Huostaanottaa tytön,jos eivät eroa?Kysyy utelias,ei ap
oli 14-15 vuotias seurusteli noin 40 vuotiaan ukon kanssa. Äininsä kävi lasten suojelussa, sanoivat ei voida mitään, kerta tyttö haluaa.
Maailman suurin ikäero oli 62 vuotta,eli huomattavasti enemmän kuin tämä tapaus.
ja se vanha pappa, joka kuoli heti häiden jälkeen.
tuosta voi tehdä rikosilmoituksen ja poika saa syytteen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä (jos sekstaavat)? Luulisi ettei kukaan vapaaehtoisesti halua sellaista merkintää papereihinsa.
jos on vahva epäilys siitä, että suhteeseen kuuluu seksiä. Tuskin kuitenkaan vielä kuuluu, ja tuskin välttämättä vielä pitkiin aikoihinkaan. Itse aloitin seurustella 14-vuotiaana 18-vuotiaan kanssa, ja suhde muuttui intiimiksi vasta sen pari vuotta myöhemmin. Moni 18-vuotias poikakin on vielä ihan eksyksissä oman sukupuolisuutensa kanssa - eivät läheskään kaikki pojat ole siinä iässä väkisin tunkemassa sänkyyn, vaikka niin yleisesti kuvitellaankin.
seurustelin aikoinani 14/15-vuotiaana 24-vuotiaan miehen kanssa. Suhteeseen ei kuulunut seksiä, siitä ei ollut edes puhetta. Suhde kesti noin puolisen vuotta, kunnes pienessä kaupungissa vihamielinen juoruilu meni niin pahaksi, että suhde täytyi lopettaa. Harmi sinällään, olemme edelleen ystäviä.
Mitään sopimatonta ei koskaan tapahtunut eikä suhde ollut epätasa-arvoinen. Älkää siis heti olettako, että tyttöä hyväksikäytetään.
Itse muutin 14v poikaystäväni kans yhteen. Poikaystävä oli silloin 18.
Vanhemmat eros silloin ja en halunnut kummallekkaan asumaan ja kaikki katsoi asian näin parhaaksi.
Kaikki meni hyvin ja elämä kukoistaa edelleen 12 yhteisen vuoden jälkeen.
lapsellisia ja lapsen näköisiä, kun taas jotkut 13 -vee tytöt näyttävät aikuisilta ja ovat kypsiä.
riippuu ihan tapauksesta nää ikäerojutut.
kaikki 13 vuotiaat tytöt seukkaa jo tuossa iässä.
Kaikki ei vaan välttämättä tee sitä julkisesti.
Enemmän huolestuttais jos leikkis vielä piilosta tai olis kotona vanhempien kans tuossa iässä.
Itsellä 12v tyttö ja 15v poika,
Tytöt on muutaman vuoden kehityksessä edellä.
Meillä on selvät säännöt josta ei lipsuta.
Huoneissa nukutaan ovi auki jos nukkuu yhdessä ja yötä ei saa olla meidän vanhempien yövuoroviikoilla.
Näillä säännöillä menty 8kk ja mennään vielä ainakin vuosi eteenpäin.
ikäero. Todella iso tuossa kehitysvaiheessa.
oon 15-vuotias, ja poikaystäväni on 19. Kuten varmaan monet tietänevätkin, tytöt kehittyvät poikia nopeammin ja aikaisemmin. Eli ihan normaalia oma tilanteeni on. omaa poikaystävääni en osaa ajatella vielä "aikuiseksi". Mutta sinänsä, 13-vuotiaan kuuluisi vielä kävellä käsikädessä ikäisensä poitsun kanssa. itse olin parivuotta sitten samanlainen, ja voin kyllä kertoa melkeimpä varmuudella, että seksiä ovat harrastaneet.. ikävää mutta todennäköistä..
En antaisi nyt 14v tyttäreni seurustella täysi-ikäisen kanssa.
kaikki 13 vuotiaat tytöt seukkaa jo tuossa
Jos sinun 12.v. seurustelee jo, niin se ei todellakaan tarkoita että kaikki 13.v. seurustelisivat. Minä ainakin pidän huolen siitä, että tyttäreni joka nyt on 11.v. ei todellakaan seurustele vielä 13.v. Eikä varsinkaan ole vielä tuohon ikään mennessä pussaillut. Ne on tarkoitettu sille tosi rakkaudelle, eikä millekään 1/3/6kk suhteille.
iässä.
Kaikki ei vaan välttämättä tee sitä julkisesti.
Enemmän huolestuttais jos leikkis vielä piilosta tai olis kotona vanhempien kans tuossa iässä.
Itsellä 12v tyttö ja 15v poika,
Tytöt on muutaman vuoden kehityksessä edellä.Meillä on selvät säännöt josta ei lipsuta.
Huoneissa nukutaan ovi auki jos nukkuu yhdessä ja yötä ei saa olla meidän vanhempien yövuoroviikoilla.
Näillä säännöillä menty 8kk ja mennään vielä ainakin vuosi eteenpäin.
Ja kaverini pelasi pihalla purkkista pihan lasten kanssa :)
näitä kaverivanhempia riittää,joilla on mukamas säännöt mutta oikeasti hyväksytään lapsen liian varhainen irtautuminen vanhemmista. 13-vuotiaan paikka ei todellakaan ole vielä pyöriä kylällä ja seukatakin kerkeää.Voi helvetti mitä vanhempia.Haet varmaan sen siiderinkin kaupasta lapsillesi.
Mitä enempi nipottaa sitä varmemmin ne niitä puuhia tekee, ihan yleisellä tasolla sanottuna. Kannattaa mammat murehtia ehkäisystä ja valistuksesta, 13v tyttö voi olla ikäistään paljonkin enemmän kehittynyt, itse olin jo naisen näköinen ja muitoinen tuossa iässä ja menkatkin oloi olleet jo 3 vuotta ja ajelin karvojani joka puolelta.
kaikki 13 vuotiaat tytöt seukkaa jo tuossa iässä. Kaikki ei vaan välttämättä tee sitä julkisesti. Enemmän huolestuttais jos leikkis vielä piilosta tai olis kotona vanhempien kans tuossa iässä.
Meillä on pian 13 täyttävä tyttö, joka viihtyy kotona ja leikittää pieniä sisaruksia. Ei hinkua kylille eikä ole kiinnostunut pojista, vaikka kyllä laittaa hiuksia ja meikkaa hillitysti kouluun. Piirtää, askartelee, lukee --- ei istu tuntikausia netissä tms. Minusta se on täysin normaalia ja ainoastaan hyvä asia, että lapsi on vielä lapsi eikä kuvittele olevansa melkein aikuinen!
Ei tuo helvetti vieköön ole normaalia tai sallittua. Meidän tytär saa seurustella vasta 15 vuotiaana ja poikien ikärajat ovat 13-17v. Ei yhtään nuorempia tai vanhempia. Tämä on jämpti homma.
Tarvittaessa käyn pojan vanhempien luona jos ei mene jakeluun.
Eli tämä poika/mies ei saisi todellakaan olla tytön kanssa yhdynnässä.
Itse aloin seurustelemaan 15,5 v. 18 v. kanssa. Kävelimme puoli vuotta käsi kädessä ja rauhassa tutustuimme. Seksiä oli vasta, kun olin 16 v. ja mies oli 18v.
Itse kutosella leikin vielä barbeilla ja kävin heppatalleilla. Tuo tyttö astuu liian varhain aikuisten maailmaan. Toivon, että eivät ole olleet vielä sängyssä :((( Hyvä ap, että olet huolissasi.