Kaverin tytär 13v seurustelee 18v kanssa.
Tuohan on ainakin minusta älyttömän iso ikäero varsinkin tuon ikäisenä. Vai oonko tosiaanki kalkkis, kun ajattelen noin?
Kommentit (48)
iso ikäero. En tykkäisi jos oma lapseni seurustelisi 13 vuotiaana 5 vuotta vanhemman kanssa. En tykkäis kyllä siitäkään, jos 18-vuotiaani seurustelisi 13-vuotiaan kanssa.
Kalkkis voin olla, mutta 13-vuotias on aika pieni vielä.
Ei mua okseta. Kummallisempaakin on nähty.
Mutta kaikkea kummallista ei tarvitse hyväksyä - asianosaisten. Jos kyseessä on kaverin tytär, mitä hittoa sinä täällä vikiset?
Me seurusteltiin vuoden verran, ei harratettu seksiä.
Neitsyyteni menetin kyllä jo seuraavana vuonna ikäiseni poikakaverin kanssa, eli 14 v.
poika vaan voi joutua syytteeseen jos kuksii liian aikaisin ja vanhemmat nostavat metakan
kysyn vaan..Tyttöki on alkanu sen pojan takia alkanu lintsaamaan koulustaki. ap
Asia lienee lapsen, hänen vanhempiensa, ja jossain ääritapauksessa koulun, lastensuojelun ja poliisin.
Onko tytön nimi Essi ja poikaystävän Saku?
nuori vielä. Eri asia, jos tyttö olisi 15/16 v. Useinhan tytöllä on hieman vanhempi poikaystävä, mutta tuo 5 v. ikäero tuossa kohtaa iso ja 13 v. on liian nuori.
Jos käyvät(tämä ko. pari) vain leffassa tms. asia ok, muuten ei!
vaikkei tykkäisikään. Oma tyttö 16v ja sekoillu 24veen kans...
mies on nyt 47 ja mä 30 vee eikä ikä ero enää tunnu missään.
Onko tytön nimi Essi ja poikaystävän Saku?
tekee rikosilmoituksen?Mitä muuta?Huostaanottaa tytön,jos eivät eroa?Kysyy utelias,ei ap
ja kertonut mielipiteesi. Mitä äiti on tuumannut tai isä.
seksuaalista touhua saa harrastaa. En tiedä minkälainen heidän suhteensa on. 13 v. on kyllä liian nuori...
vuotiaana 18 vuotias poikaystävä. Seurusteltiin puolisen vuotta eikä harrastettu seksiä.
Olihan tuo ikäero tuolloin aika suuri, mutta en mä nyt sitä kauhistelemaan alkaisi.
ja kertonut mielipiteesi. Mitä äiti on tuumannut tai isä.
Eivätkä tykkää asiasta ollenkaan. Poika ottaa monesti tytön kyytiin koulusta. Tulee sit illalla johonki aikaan kotiin. (Tyttö käy vielä ala-astetta)Ja olen kyllä kertonu oman mielipiteeni heille. -ap-
Äijällä ainakin viiraa. Meille äijille on *aina* painotettu että mitään ei täysi-ikäisenä tehdä alle 16v kanssa.
Seuraa tasan varmasti ongelmia.
tuo ap:n kertoma juttu on niin, että ikäeroa on tuossa vaiheessa liikaa ja 13 v. on TOSI nuori vielä, vaikka molemmat ovatkin teinejä. Eri asia, jos tyttö olisi vaikkapa 15 tai 16.
Ystäviä voivat olla jne. Mutta mitään seksijuttuja ei kyllä saisi olla. Ap, puhu vanhempien kanssa.
Sano vanhemmille, että puuttuvat jämäkästi asiaan!!!!!!!!!!
Eri asia tosiaan, jos tyttö olisi muutaman vuoden vanhempi, sillä usein tytöt seukkaa pari vuotta vanhempien kanssa. Mutta 13 v. ei tarvitse vielä seurustella lainkaan, ainakaan 18 veen kanssa ja tyttö vielä ala-asteella :O
sillä tuo on jo lailla kiellyttyä ja rikoslain mukaan rangaistava teko. Siis jos (jos ja jos, parempi kai sanoa kun) sänkyyn menevät. Siinä aikuinen hyväksi käyttää lasta.