Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä A-linjainen kevättakki raskaana olevalle?

Vierailija
23.04.2010 |

Onko joku nähnyt/sovittanut jossakin kaupassa jotain sen mallista takkia, joka sopisi kasvavan vatsan kanssa?Täytyisi hankkia jonkinlainen takki,mutta vatsa alkaa kohta olla tiellä,joten kireät takit ei käy.Ehkä joku A-linjainen olis hyvä.

saa olla värikäs/kuviollinen,muttei mielellään ainakaan yli 100e.

Vinkkejä pikasesti,

lähdetään illalla viikonlopuksi Tampereelle ja siellä on varmaan vaihtoehtoja enemmän kuin täällä meidän pikkupaikkakunnalla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku on jonkun takin nähnyt?!?

ap

Vierailija
2/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa korkea vyötärö. luulin se menevän raskausaikanakin, mutta rv25 lähitien vain ylänapit ovat menneet kiinni. marimekolla on leveitä a-linjaisiaakkeja, mutta ei niitä satasella saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha enää ostaa, kohta pärjää ilmankin. Nyt pitäisin takkia auki.

Vierailija
4/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai joku muu ketjuliike. A-linjaisia takkeja on tyrkyllä vähän joka puoellla tällä hetkellä, jos siis kelpaa myös ketjuliikkeiden halvemmat tuotteet. Itselläni on H&M:stä ostettu a-linjainen kevättakki, ihan normiosastolta kokoa 38. Siinä menee kolmessä kohtaa piilonyöritys (kaula, rinnan yläpuolella ja polvien yläpuolella), jolla saa kiristettyä tai höllennettyä tarvittaessa. Itse olen rv 38 ja hyvin menee ainakin vielä päälle.

Vierailija
5/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä keväänä sieltä ostanut...

Vierailija
6/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aion siis pitää takkia kyllä pikkuisen synnyttyäkin. On juuri näppärän mallinen, ei mikään teltta ilman vatsaakaan mutta käy myös vatsan kanssa. Kiitos niiden nyörien. :)

Vierailija
7/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hinta oli n. 150e.

Takki sopii moneen käyttöön; ulkoiluun sekä parempaan menoon. Merkki: Frandsen.

Itselläni jo aika iso maha ja takki vain antaa myöten :)

Siis todella ihanaa, kun takki menee kiinni. Tulee huoliteltu olo!

Vierailija
8/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isojen tyttöjen mallistossa voi olla sellaisia joissa mahalle tilaa

Vierailija
9/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvailemasilaisen takin samaan tarkoitukseen.

Sellaisia takkeja voi olla monessa paikassa - en itsekään kuvitellut sellaista juuri Zarasta löytäväni ja takki on mieleinen, koska istuu olkapäistä hyvin eikä ole mikään "Great Girls Collection" -malli eli kauttaaltaan säkki pienen ihmisen päällä!

Vierailija
10/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin ellokselta lyhyen A-linjaisen takin, jonka kävin tänään hakemassa postista. Olin kyllä takiin tyytyväinen. Itse en ole raskaana, mutta kyllä sinne varmaan mahankin mahtuisi :D

MuotiModassa näin tänään kaksi saman tyylistä takkia ja kummassakin hinta reippaasti alle 100€. Toinen taisi olla Vila merkkinen..

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=&productId=2…

Vierailija
11/11 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Jasmin Lasten- ja äitiysasut liikkeessä on juuri nyt upea valikoima odotusajan takkeja kevääseen: parkatakkia, trenssiä, duffelitakkia...Kaikki mallit käyvät mainiosti myös raskauden jälkeen. Ks. http://www.jasmin.fi/aitiysvaatteet/takit.html Tervetuloa tutustumaan! Palvelemme verkkokaupassa www.jasmin.fi ja Oulun-myymälässämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän