Lähtisitkö viihteelle naisystäväsi kanssa,jos
miehesi on itse reissussa,ja tiedät ettei miehesi tykkää että lähdet?
itsellä haluttaisi lähteä hyvän ystävän kanssa illalla.mies on itse etelä-suomessa ystävänsä luona ja sielä kyllä alkomahoolia kuluu.tulee sunnuntaina kotia.
tiedän ettei mies tykkää että lähtisin,mutta minua kyllä haluttaisi,kun harvoin tulee käytyä.ja miestäni ei kiinnosta noi tanssiravintolat tai baarit yleensä.
mutta en haluaisi toisaalta tuottaa toiselle mielipahaa.
mitä teen?
Kommentit (28)
on itse ystävien luona eri paikkakunnalla ja alkoa sielläkin otetaan niin kuka hän on sinua kieltämään. ja vaikka kotona olisikin niin ylipäätäsä,ei kukaan voi tuolla tavalla rajoittaa toista!!!
Pilkkuja miten sattuu, aloitat lauseet pienellä kirjaimella jne. Onko sinulla lukihäiriö?
kyllä aattelin lähteä ystäväni kanssa viihteelle..
mies soitellu jo monta kertaa,sielä ottavat jo alkomahoolia ystävänsä kanssa.
sanon tässä päivällä sille,kun soittaa että pitäskö minun yksin istua kotona koko viikonloppu kun sie juot ystäviens kanssa sielä?
miestäni ei kiinosta baarit,niin ei tule koskaan sen kanssa sit käytyä viihteellä.että kotona otetaan jos otetaan yhdessä.
niin nyt olisi sit oiva tilaisuus lähteä ystävän kanssa viihteelle.
kyllä aattelin lähteä ystäväni kanssa viihteelle..
mies soitellu jo monta kertaa,sielä ottavat jo alkomahoolia ystävänsä kanssa.
sanon tässä päivällä sille,kun soittaa että pitäskö minun yksin istua kotona koko viikonloppu kun sie juot ystäviens kanssa sielä?
miestäni ei kiinosta baarit,niin ei tule koskaan sen kanssa sit käytyä viihteellä.että kotona otetaan jos otetaan yhdessä.
niin nyt olisi sit oiva tilaisuus lähteä ystävän kanssa viihteelle.
baareihin, mutta sinäkään et sitten saisi mennä? Meillä mies meinasi alkuun urputtaa mun menoista, mutta en alkanut kuuntelemaan ja menin jos siltä tuntui. Nykyään asia on ihan vaan ilmoitusluontoinen, eikä sanomista ole.
Todennäköisesti miehesi ei sitten humalassa ymmärrä asiaa ollenkaan ja on entistä mustasukkaisempi. Muista se, kun hänelle ilmoitat menostasi.
Minä olin erittäin mustasukkainen suhteen alkutaipaleella ja pahinta, mitä mieheni olisi tehnyt olisi juuri se, että olisi lähtenyt bailaamaan, kun minä olin yötä poissa. Silloin en olisi pystynyt tsekkaaman monelta tulee, missä kunnossa jne.
kaikenlaisia typeryksiä sitä maailma päällään kantaa. ihan silmiin sattuu kun näkee sinut. UH.
Mies oli matkatöissä , ja minä kahden pienen kanssa kotona. Päätimme naapurin rouvan kanssa käydäkuuuntelemassa erästä bändiä. Naapurin mies sanoi menkää, hän katsoo lapsia. Mies tutki minun taskuni ja siitähän riita alkoi ja sitä on jatkunut,jo kymmeniä vuosia. Aina tarpeeen tullen vittuilee, tosi ilkeesti.