Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö viihteelle naisystäväsi kanssa,jos

Vierailija
23.04.2010 |

miehesi on itse reissussa,ja tiedät ettei miehesi tykkää että lähdet?

itsellä haluttaisi lähteä hyvän ystävän kanssa illalla.mies on itse etelä-suomessa ystävänsä luona ja sielä kyllä alkomahoolia kuluu.tulee sunnuntaina kotia.

tiedän ettei mies tykkää että lähtisin,mutta minua kyllä haluttaisi,kun harvoin tulee käytyä.ja miestäni ei kiinnosta noi tanssiravintolat tai baarit yleensä.

mutta en haluaisi toisaalta tuottaa toiselle mielipahaa.

mitä teen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saisi lähteä, miksi ei tykkää? Tuohan on juuri paras tilaisuus lähteä, mies ei jää paitsi seurastasi, etkä sinä riudu yksin kotona.

Minä todellakin lähtisin, ja haistattaisin miehellä pitkät jos yrittäisi kilometrienkin päästä muka kontrolloida!

Vierailija
2/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tuore suhde kuitenkin..kai se muka epäilee jotakin.ja ei tulis mielenkään pettää tai tehdä jotakin.

haluttais kyllä lähteä kun en ole käynyt pitkään aikaan naiskaverin kanssa.mutta vituttaa sit kuunnella jälkeenpäin sitä epäilyksiä ja vittuilua.

tylsä yksinkin istua kämpillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä en sais tyttöjen kanssa käydä viihteellä. Ei sillä, että usein kävisin, mutta en katselis hetkeäkään sellaista miestä, joka sitä ilman erityistä syytä (yhteistä menoa tms) estelisi.

Vierailija
4/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se hyvänen aika jo hyvissä ajoissa.

Vierailija
5/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehellä on niin vaihtoon joutaa.

Vierailija
6/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tuore suhde kuitenkin..kai se muka epäilee jotakin.ja ei tulis mielenkään pettää tai tehdä jotakin.

haluttais kyllä lähteä kun en ole käynyt pitkään aikaan naiskaverin kanssa.mutta vituttaa sit kuunnella jälkeenpäin sitä epäilyksiä ja vittuilua.

salailu kunniaan!!

Vierailija
7/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika vaaralliselta. Mä juoksisin karkuun niin lujaa ku pääsisin.

Vierailija
8/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos heti alkuun epäilee?? ja itse on muualla ja juo yms? Miksi sinun pitäisi olla kotona? Lähde nyt hyvä ihminen

Mieti oikeasti, haluatko tuollaisen kanssa olla, tuollaisella mustasukkaisuudella on taipumus vain pahentua

Vierailija
9/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai menet! Tämähän on hyvä tilaisuus, jos kerran miehesi on poissa. Ja ymmärtääkseni lapsiakaan ei ole. Ja vaikka olisikin, niin siltikin kannattaisi mennä, lapset vaan hoitoon.

Itselleni ei kyllä tulisi mileenikään kieltää toista menemästä, varsinkin jos on itse kyläilemässä toisella paikkakunnalla!

Ja vaikuttaa kyllä, että miehelläsi on joko itsetunto-ongelmia tai sitten hän haluaa kontrolloida sinua. Molemmissa tapauksissa olisi kyllä keskustelun paikka - ja heti!

Vierailija
10/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan sitä ja vihdoin olen löytänyt semmosen miehen monen vuoden jälkeen jonka kanssa haluan olla.

ei minua haluta baareihin kun mieheni on kotona.mut nyt haluttaisi,kun ei ole täällä ja vituttaa suorastaan jos pitäisi yksin istua kotona.

minunkaan kaveripiirissä ei oo semmosia jotka ottaa vaan kotona,vaan jos ottavat niin lähtevät sitten viihteellekin.muuten oisin voinukkin menää jonku luo istuun iltaa pelkästään.

Vierailija
11/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies alkaa jotain urputtaa niin annat samalla mitalla takaisin! Yhtälailla hänkin on sitten ollut luvattomilla teillä, jos kerran hän on sitä mieltä että ei saa käydä juhlimassa ilman kumppania! Eli kunnolla kyselyjä ja epäilyjä kehiin jos mies tenttaa sinua! Missä olet ollut, en usko, ketä siellä oli, oliko naisia, panitko niitä, niin varmaan, älä valehtele...

Eiköhän se siitä tokene. Ja jos mies ei tuonkaan jälkeen tajua millainen idiootti on ollut ja pyydä anteeksi, niin ei muuta kuin vaihtoon!

Vierailija
12/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipäisessä miehessä kun et halua olla yksinkään. Mun mielestä tuo ei ole vaan "tommonen asia", vaan tod näk tulee vaan pahenemaan- kohta sulla ei saa olla miespuolisia tuttavia (vai saako nytkään?), töistä pitää tulla suoraan kotiin, jos harrastuksesa on liikaa miehiä niin se pitää lopettaa, liian avokaulaiset paidat on kiellettyjä, meikkaaminenkin on turhaa..

Vierailija
13/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin meillä mies, lähdet siis vaan kylillä käymään :)

Vierailija
14/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuitenkin ihan yksin ollu yli kolme vuotta.miehiä ois kyllä riittänyt mutta ei ole ollut kiinnostusta.

ja nyt oon löytäny miehen joka puhuu ja pussaa niinsanotusti.ja joka kolahti heti täysillä.

en halua valehdellakaan etten ole käyny missään.jos lähen.

mietiskelen täs päivän..haen kuitenkin alkosta jotain.ilta näyttää että lähdenkö..

Vierailija
15/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et päädy tähän:

Vierailija
16/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan olette yhdessä taas ja lähtisin ystävän kanssa viihteelle. voit toki vakuuttaa, ettet mene tai tee mitään väärää reissullasi, mutta se olisi melko varmasti aivan turhaa. mieluummin niin, että pyydät miestä istahtamaan alas ja kysyt, josko mustasukkaisuudesta on tulossa ongelma ja jos on, niin voisiko siihen hakea ulkopuolista apua.

hauskaa iltaa sinulle.

Vierailija
17/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähtisin, sillä jos miehellä on "oikeus" lähteä, sama se pätee naiseenkin! Kukaan ei omista toista!

Vierailija
18/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo ottanut elämästäsi vallan, ap. Hän hallitsee sinua silloinkin kun on poissa ja sinä tottelet. Ja kaikki tuo vain siksi, että et halua olla yksin, vaan haluat miehen rinnallesi osoittamaan, että olet "oikea" nainen.

Valinta on sinun: lähdet joko ulos ystävättäresi kanssa tai tissuttelet kotona yksinäsi. Kumpi on huolestuttavampi vaihtoehto?

Oikeasti ihana mies kunnioittaa kumppaninsa oikeutta omaan elämään, omiin ystävyyssuhteisiin, harrastuksiin ja ajatuksiin.

Vierailija
19/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerro avoimesti illastas jos hän siitä haluaa tietää.. ja muista kysyä itekkin mitä se siellä on hääriny.. tietää sit miltä tuntuu kun epäillään..

kyl siitä sit puhumalla selviää.. ja jos ei niin sit pitää varmaan vakavasti keskustella jatkosta!

Vierailija
20/28 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäät kotiin yksin. Kyllä kunnon nainen on kiltisti kotona, kun mies on juhlimassa. Mieti nyt, miltä miehestäs tuntuu, kun kotiutuu menoistaan ja kuulee, että sullakin on ollut hauskaa! Mokoma portto!

Haloo ap. Jos et ole provo, niin mieti vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan