Eilinen Meidän häät -jakso. Onko jo keskusteltu?
En löytänyt haulla.
Mielestäni todella tyylikäs ja rakastuneen oloinen pari. Kunnioitus ja läheisyys näkyi. Jos olisi ollut suomalaiset häät, olisi tuntunut liialliselta kaikki jeesustelu, mutta noihin jotenkin sopi.
Ja hyvä esimerkki maahanmuuttajista, joilla työpaikat, ja puhuvat hyvin, ovat sopeutuneet tänne.
Kommentit (12)
Ei viellä ,olla anoppia haukuttu. Niin ,eihän nämä olleetkaaan alkujaaan suomalaisia.
"hirveeta mogerrusenglantia kuului kokoajan, rakennevirheita yms."
Pitäisiköhän sun tutustua vähän Nigeriassa puhuttavaan englantiin ennen kuin tulet tänne mongertamaan :)
kokoajan, rakennevirheita yms. Sit nauratti kun ne heitteli jotain dollareita ($1) niitten paalle ihan niinkuin ne olis nyt jotain big ballereita. hihih.. Sekin veli joka oli jenkeista ihan mieleton aksentti - onnea vaan tyonhakuun. Terveisin toinen usan maahanmuuttaja. Mut joo ihan kivat haat oli. Arsytti vaan noi kaksi juttua. Ma luulen etta sen naisen naama oli kurttunen koska sen aiti on suomalainen, iahn peruspiirre siis.
Ja ihmisiltä, jotka tekevät hyväpalkkaista, vastuullista ja koulutusta vaativaa työtä. Joten ei se aksentti ja rakennevirheet ole mikään jeesustelun aihe.
Suomalaisten ongelmana on, että eivät osaa puhua rentoa puhekiletä ja miettivät kielioppejaan ja rekenteitaan koko ajan. Sitten niitä luullaan tyhmisi ja hitaiksi. Sillä aikaa intialainen, hyvin hassusti, mutta nopeasti puhuva insinööri on napannut duunipaikan.
ei kyllä nauttinut häistään yhtään! Naama nurin koko ajan. Olisko mennyt valmistelut liian pitkälle ja stressi iski vai mistä johtui? Ja minusta noissa häissä mentiin kyllä ihan sulhasen ehdoilla. Mitä morsiamen kotimaan perinteitä oli esillä paitsi se gorka-huuto? Iloista afrikkalaista menoa vaan.
kokoajan, rakennevirheita yms. Sit nauratti kun ne heitteli jotain dollareita ($1) niitten paalle ihan niinkuin ne olis nyt jotain big ballereita. hihih.. Sekin veli joka oli jenkeista ihan mieleton aksentti - onnea vaan tyonhakuun. Terveisin toinen usan maahanmuuttaja.
Mut joo ihan kivat haat oli. Arsytti vaan noi kaksi juttua. Ma luulen etta sen naisen naama oli kurttunen koska sen aiti on suomalainen, iahn peruspiirre siis.
että äiti on Suomen suomalainen, koska molemmat tyttäret puhuivat niin murtaen suomea, valitettavasti äiti ei puhua pukahtanut ohjelmassa. Olisko joku Venäjällä asuva suomalainen kuitenkin, inkeriläinen? KOvasti oli kyllä tytär äitinsä näköinen.
oloinen ja näköinen, Ei minun tyyliäni ja eikä tarvitse ollakkaan, ikävä olisi jos tytär toisi tuommmoisen vävyn. Ne venäläiset olivat aitoja ,morsiammen siskokin miellyttävä,
ulkomaalaisia. Olen niin korviani myöten täynnä tätä "tulevat tänne lojumaan ja vievät mun rahat" -ulkomaalaiskeskustelua, josta jää sellainen kuva, ettei täällä ole yhden yhtä ulkomaalaista, joka olisi sopeutunut. Kieli hallussa, työpaikat ja molemmille näytti Suomi olevan tärkeä maa.
Jännittynyt morsian kyllä, mutta kyllä se niissä haastatteluosuuksissa vaikutti kovin onnelliselta.
En vain ymmärrä miten joku jaksaa olla noin negatiivinen, että alkaa valittaa jostain englanninkielen tasosta.
Erityisesti särähti korvaan kirjoittajan halveksuva asenne häissä tapahtuneeseen rahan heittoon. Se on vain yleinen perinne afrikkalaisessa kulttuurissa aivan kuin meillä esim. kukkakimpun heitto. Miten muka kukkapuskan heitto on yhtään 'arvokkaampaa' kuin sen rahan.
Toivon vain, että viestisi antoi sinusta totuutta huonomman kuvan, etkä olisi niin ahdaskatseinen, kärttyinen ja epämiellyttävä kuin viestisi perusteella annoit vaikutelman.
Joka tapauksessa hyvää kesän alkua kaikille ja ei anneta ennakkoluulojen ja ahdasmielisyyden rajoittaa elämäämme ! :)
ja vähän porukkaa. Ei mun makuun mut jokainen tyylillään.
oliskohan sittenkin pitänyt vähän harjotella etukäteen et olis edes vähän liikettä saanut itseensä. Näytti typerältä kun vaan huojui ujosti paikallaan...
En ymmärrä.
ap