Vanhemmat naiset nauttii nuorista miehistä ja
vanhemmat miehet nuoremmista naisista. Itseäni ihastuttaa nuoremmissa naisissa (siis n.40v jolloin nainen kauneimmillaan) se, että he arvostavat suhteessa muutakin kuin seksihurjastelua, toista pitää arvostaa ja pitää hyvänä. Oman ikäisistäni naisista on tullut puumia, jotka vaativat sellaista hillitöntä seksisuorituskykyä, jota löytyy vain nuorilta miehiltä. Kaipa se liittyy jotenkin vanhempien naisikäluokkien seksuaaliseen vapautumiseen. Nyt otetaan takaisin korkojen kera se mitä on jääty vaille.
M65
Kommentit (17)
Onko 40v nuori nainen? Minusta paremminkin keski-ikäinen. Monella on jo alkaneet vaihdevuodet. Tunnen kyllä monia, jotka oikein kauniita ja hyvässä kunnossa.
Tässä 40v https://www.bswhealth.com/blog/women-health-forties
Tässä 30v https://www.tiktok.com/discover/this-is-how-a-30-year-old-face-looks-li…
Kumpi kauniimpi?
Siis onko täällä yhtään vanhempaa naista, joka on itsevarma seksissä. Itse olen tavannut vain niitä, jotka piilottelevat lahnana peiton alla tyyliin "hoida nyt äkkiä hommasi", että pääsen nukkumaan. Media on ihan vauhkoontunut.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko täällä yhtään vanhempaa naista, joka on itsevarma seksissä. Itse olen tavannut vain niitä, jotka piilottelevat lahnana peiton alla tyyliin "hoida nyt äkkiä hommasi", että pääsen nukkumaan. Media on ihan vauhkoontunut.
Mammapalstalla seksistä nauttivia naisia? Hoh-hoh. Täällähän on vaan juuri ne siveyden sipulit, joille seksi on syntiä.
Daddy, mitä ihmettä täällä luuhaat?
Useimpien kyselyiden mukaan miehet iästä riippumatta haluavat seksikumppanikseen n. 25-27 vuotiaan naisen. Muu on paskapuhetta. MOT.
Naiset looraa. Ketä on yllättynyt. Olen itsekkin duunannut yhden pettäjän ja parin muun kanssa. Nainen ei tuo mitään taloon ja sen perään vielä looraa heti hahaah.,
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tunne yhtään vanhempaa naista, joka näin hurjastelee. Taitaa olla median keksintö?
Eivät kerro hurjasteluistaan sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Onko 40v nuori nainen? Minusta paremminkin keski-ikäinen. Monella on jo alkaneet vaihdevuodet. Tunnen kyllä monia, jotka oikein kauniita ja hyvässä kunnossa.
Ap on 65-vuotias, joten häneen verrattuina 40-vuotiaat ovat nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Useimpien kyselyiden mukaan miehet iästä riippumatta haluavat seksikumppanikseen n. 25-27 vuotiaan naisen. Muu on paskapuhetta. MOT.
Totta, jos kyse panoalustasta, jonne tyhjentää etulastin. Juurihan edellä selitettiin, että jos haluaa jotain enemmän nuorilta sitä ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Siis, minä 59 vuotias en piilottele ja mieheni sanookin, että kun lonkkaleikkaus on tehty niin viihdymme sängyssä mutta nyt ei, olemme joutuneet kieltäytymään jo puolisen vuotta.
olen n63 ja mieheni on 46,ei ole tylsiä iltoja😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, jos kyse panoalustasta, jonne tyhjentää etulastin. Juurihan edellä selitettiin, että jos haluaa jotain enemmän nuorilta sitä ei löydy.
Komppaan. 25v muija ei ymmärrä mitään ite vaan ottaa kaikki odotuksensa somesta tai jostain vtun me naisista
Vierailija kirjoitti:
aijai, kohta vaihdettava nuorempaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan. 25v muija ei ymmärrä mitään ite vaan ottaa kaikki odotuksensa somesta tai jostain vtun me naisista
Niillä ei vielä roiku paikat ja naamaakin kattoo ihan ilokseen. Ja onhan se ihan hauskaa, että tarvii vähän panostaa ja yrittää, että pääsee sänkyyn. Niitten ei tarvii todistella mitään niinkun 40v. vuotta täyttäneiden.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan omaperäistä.
En kyllä tunne yhtään vanhempaa naista, joka näin hurjastelee. Taitaa olla median keksintö?