Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi lapsi villiintyy aina kamalasti kotona kerhon jälkeen?
22.04.2010 |
On huomattu, että aina, joka viikko, 2,5h päiväkerhon ja puolen tunnin liikuntakerhon jälkeen lapsi on ihan älyttömän levoton ja villi kotona? Kokeilee rajojaan jne. Lapsi 4v ja kotihoidossa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Poika oikeastaan saattaa olla tosi itkuherkkä tai villinä kerhon jälkeen. Kai se on sitten vähän jännittävä tilanne kerhossa oleminen ja energia ja jännitys purkautuu kotiin päästyä. Innoissaan tuntuu kerhosta olevan.