SATUHÄÄT-ketju
Kommentit (149)
Eli oliko niit äkolme vai kaksi? Kun mainittiin ainoastaan Ellenistä tms.
Kieltämättä vähän kireä ja ahdistava tunnelma, toivottavasti pari saa elää rauhassa ilman anoppiongelmaa.
että nyt tuli vietettyä anopin näköiset häät.
Vaikka ei sillä tuntunut miniälle niin olevan väliäkään.
Ihme niuhotusta pöytäliinojen rypyistä yms.
Ihmiset on kyllä erilaisia, mutta musta oli liian suunnitellut, se häätanssikin, päässä varmaan pyöri askeleet ja yks, kaks, kol.
Nuoria olivat ja kaunis morsian. Naimisiin pääsivät, se lienee pääasia.
Kenen ongelma se on jos Tii-Mari ja Saku ovat päättäneet hankkia lapsensa aikaisemmin kuin suomalaiset keskimäärin. Kehottaisin vaan katsomaan peiliin jos itse (niin kuin allekirjoittanutkin) olet vielä parikymppisenä ollut niin lapsellinen itse, ettet ole voinut lasten hankkimista harkita. Eiköhän se ole jokaisen oma asia milloin lapsia päättää hankkia ja toiset vaan on siihen aikaisemmin valmiita kuin toiset. Toisekseen, voiko kukaan sanoa rehellisesti ettei ole omissa häissään jännittänyt. Ei siinä paljon hymyilytä kun jännittää ja pelottaa että unohtaa jonkun tärkeän osan kirkkoseremoniasta tms. Se, ettei kirkossa varsinaisesti vitsi lennä, ei varmasti automaattisesti tarkoita sitä, että kaduttaa. Ja ainakin minun mielestä kirkossa on syytäkin käyttäytyä arvokkuudella. Kiitos sinulle joka fiksusti osasit ajatella, että anopin "tuima" ilme saattaa johtua siitä että myös anoppia saattaa jännittää ja itkettää. Parin tytär oli häiden aikaan vajaa 2 vuotias, miten olisitte itse tilanteen hoitaneet? Pitäneet väkisin sylissä vai? Minun mielestä lapsen tepastelu alttarilla toi vihkimiseen "lämpöistä tunnelmaa". Ja kukakohan teistä on niin pätevä psykologi, että voi tunnin mittaisen ohjelman perusteella päätellä miten huonosti morsiusparilla menee, mikä on sulhasen "todellinen" seksuaalinen suuntautuminen ja miten hirvittävä anoppi morsiamella on. Vakavista ja surumielisistä häistä ei kannata puhua mitään kun ei ole paikalla ollut, toisin kuin allekirjoittanut!!!!! Ja sanottakoon vielä sen verran, että en ole sulhasen suvusta, joten siitä syystä minulla ei ole mitään syytä ketään "puolustella"
silloin ihmiset puhuvat. oli sitten totta tai ei.
ja meidän kuvissa muuten ollaan iloisen näköisiä, ja jännitti niin hemmetisti välillä. ja toi oli hyvä että lapsi ei ainakaan huutanut kirkossa, niinkuin meidän häissä yks pakollinen.
MITÄ SE SIIHEN KUULUU.
moi maria!
tosin nykymaailmassa neitsytmorsiamet on harvassa. Minusta vaan ei ole sopivaa pitää huntua jos on jo lapsia.
vituttikin tämän ohjelman kuvaajia ne paikalliset kuvaajat kun niitä näytettiin niin paljon?
Ei voi mitään, oli totuus mitä tahansa niin ohjelman perusteella hääparista sai totisen ja hymyttömän kuvan, eikä heistä välittynyt kyllä mikään suuri rakkauskaan.
ikäisekseen harvinainen sitoutuneisuus ja asiaan vakavuudella suhtautuminen. Kyseessä ei ollut selvästikään mikään "päivä prinsessana"-hössötys. Morsian oli herttainen ja rauhallinen. Anoppi järjesteli juu, mutta eipä pariskunnalla näyttänyt olevan valittamista.
Itse ihmettelin miksi paikalliiset kuvaajat oli kutsuttu kun kerran Satuhäiden kuvaajat jo olivat paikalla.
Olivat varmaan siksi, että nauhalle saatiin koko häät, eikä vain vajaan tunnin koostetta.
kyllä oli anoppi täpäkkä täti, ei voi muuta sannoo. Järjesteli kuin omiaan, itte en semmoseen suostuisi kuunapäivänä!!! Morsiammen äitiä ei ollut mailla halmeilla,omituista. ja oliko sulhasella isää ollenkaan vai oliko tämä pirttihirmu yksinhuoltaja?ehkä haaveilikin omista häistään! :D
jotka jaksatte arvostella täällä tietämättä asioista tuon taivaallista. Eikö teillä ole todellakaan muuta tekemistä,kuin ilkkua joidenkin häitä ja sen asianosaisia. Menkää vaikka ulos haravoimaan, niin näette kuinka kaunista ja hyvin meillä kaikki kuitenkin on. Hapenpuute ja tietokoneella istuminen häiritsee aivotoimintaa, joka vika ilmeisesti on tänne kirjoittaneilla.Pitäisikö todella meidän kaikkien olla samalla muotilla tehtyjä? Se on nyt vaan niin, että toiset ovat rumia, toiset kauniita. Toiset totisia ja toiset iloisia. Jokaisen surumielisen ilmeen takana voi olla jotain todella surullista ja niistähän te ette voi tietää. Tosin nauravan olemuksen takana voi olla myös surua, joka on piilossaja yritetään peittää! Luoja on meidät kaikki luonut. Olkaamme iloisia siitä, että emme ole toistemme klooneja!
Mies määrää kaapin paikan ja anoppikin pyörittelee miten haluaa. Mikäs siinä jos on onnellinen.
jotka jaksatte arvostella täällä tietämättä asioista tuon taivaallista. Eikö teillä ole todellakaan muuta tekemistä,kuin ilkkua joidenkin häitä ja sen asianosaisia. Menkää vaikka ulos haravoimaan, niin näette kuinka kaunista ja hyvin meillä kaikki kuitenkin on. Hapenpuute ja tietokoneella istuminen häiritsee aivotoimintaa, joka vika ilmeisesti on tänne kirjoittaneilla.Pitäisikö todella meidän kaikkien olla samalla muotilla tehtyjä? Se on nyt vaan niin, että toiset ovat rumia, toiset kauniita. Toiset totisia ja toiset iloisia. Jokaisen surumielisen ilmeen takana voi olla jotain todella surullista ja niistähän te ette voi tietää. Tosin nauravan olemuksen takana voi olla myös surua, joka on piilossaja yritetään peittää! Luoja on meidät kaikki luonut. Olkaamme iloisia siitä, että emme ole toistemme klooneja!
Jos ei halua arvostelua tuntemattomien taholta, ei pidä tuoda häitään telkkuun kaiken kansan pällisteltäväksi.
Minulle tuo on vain tv-ohjelma, jossa näytetään jonkun häät. Itse en ole yhtään kommenttia kirjoittanut, mutta olen samaa mieltä monen kirjoittajan kanssa mm. anopin määräilystä ja lapsen juoksemisesta alttarilla papin helmoissa.
minä ymmärsin jotenkin niin, että pitopalvelun kanssa käydyssä vadelmakeskustelussa anoppi korosti että minä en halunnut niitä sen takia, että Tii-Mari voisi korjata halutessaan että saa ne vadelmat siinä olla, eikä suinkaan korostaakseen että hänen mielipiteensä ratkaisee. Toki oli anoppi paljon esillä, mutta ilmeisesti apu oli myös tervetullut.
Morsian oli kaunis ja mietin katsoessani, että toivottavasti on hersyvämpi ja onnellisempi tunnelma häissä kuin mitä telkkariin on leikattu. Eikö kukaan teistä muka muista kun introssa kuvattiin auringonlaskussa istuvaa hääparia pitkään ja hitaasti. Kamera oikein imeyty ikionnellisen näköiseen pariin.
huostaanotettuna toiselle paikkakunnalle?
kanssa saanut just yhtä hymyttömän kuvan. Ja kummankin vanhempien avioliitoista. Ja isovanhempien. Ollaan vaan kasvettu sellaisessa ympäristössä, ettei rakkausasioilla hehkutella ympäri kylää. Ei tosin oltaisi menty telkkariohjelmaankaan. Mutta ihan hyvät liitot meillä kaikilla on, isovanhemmilla ehti tulla 50 vuotta täyteen ennen toisen poismenoa. Joten julkisuus ei aina kerro kaikkea, hyviäkään asioita.
niin miksi se olisi heti ilkkumista ja haukkumista? Eikö nyt tästä kyseisestä jaksosta saisi keskustella eikä ainakaan mitään kritisoida kun ei henkilökohtaiesti hääparia ja anoppia tunne, mikä ihme onkaan ollut hääparin motiivi osallistua tähän ohjelmaan?
Tuo on vähän kaksipiippuinen juttu tuo lasten käyttäytyminen erilaisissa julkisissa tiloissa. Tässä se nyt oli ihan ok, että se oli hääparin oma lapsi joka siellä alttarilla ja äidin helmoissa pyöri vihkitoimituksen aikana jos se ei hääparia haitannut niin mikäs siinä sitten.
Mutta joskus mennään kyllä liian pitkälle siinä, että lapset ovat lapsia ja saavat sen takia juosta ja mekastaa ihan missä tahansa, olen kyllä sitä mieltä että kyllä lapsiakin ja heidän toimintaansa täytyy joskus rajata tilanteen vaatimalla tavalla.
Eli oliko niit äkolme vai kaksi? Kun mainittiin ainoastaan Ellenistä tms.