SATUHÄÄT-ketju
Kommentit (149)
Minäkin haluaisin lukea tuon linkin takaa löytyvän ketjun ?
Ei missään nimessä saa laittaa vadelmiakaan kakkuun koska anoppi ei niitä halua :D
tyttö ei vaikuta yhtään iloiselta tai onnelliselta?
"vielä tässä vaiheessa kaikki näyttää hyvältä"- lause :D :D
lopulta kaikki oli hyvin... aaarggghhh!
Monet Satuhäät-morsiamet on olleet tosi hoikkia.
kun kirkossa se nainen alkoi laulaa, siis aivan superhyper upea ääni!!!!!
Tiimari Pepita :D :D :D
Anopin mieleen ei tainnu olla kirkon menot, sen verran tiukka ilme oli. Voi Tiimari-raukkaa, ei varmasti ole helppo elämä moisen pirttihirmun miniänä!
Jotenki kyl oli mun makuun mitään sanomaton pari :/ Toivottavasti kuitenkin ovat onnellisia.
jotenkin väritön pari tosiaan. Eivät vaikuttaneet edes erityisen rakastuneilta. Taisi olla näitä "mennään naimisiin kun muutkin on menny" -pareja.
Sulhasella oli ihan äitinsä suu, komea oli.
olemassa yksi Tii-Mari Suomessa, syntynyt 1980-luvulla eli lienee sitten nimi oli Tii-Mari. Erikoinen kieltämättä.
Minusta häät olivat oikein kauniit, morsian todella viehättävä. Jotenkin surullinen tunnelma oli silti, jostain syystä kukaan ei hymyillyt. Jäi surullinen olo kyllä itsellekin.
Kirkossa laulanut nainen oli tosiaan hyvä. Ilottomalta morsian minustakin vaikutti, liekö perusluonteeltaan totinen hissukka vai oliko iskenyt tajuntaan, että tässä sitä nyt sitten ollaan parikymppisenä naimisissa ja kahden lapsen äitinä. Toivottavasti ovat onnellisia, mutta kyllä mua aina hirvittää noin nuorena sitoutuminen, etenkin kun on jo lapset ja kaikki.
Eli eihän tuossa mitään kummaa ollut...
Mikä ketju? Linkatkaa mulle ketju?