SATUHÄÄT-ketju
Kommentteja
Kommentit (149)
jotka jaksatte arvostella täällä tietämättä asioista tuon taivaallista. Eikö teillä ole todellakaan muuta tekemistä,kuin ilkkua joidenkin häitä ja sen asianosaisia. Menkää vaikka ulos haravoimaan, niin näette kuinka kaunista ja hyvin meillä kaikki kuitenkin on. Hapenpuute ja tietokoneella istuminen häiritsee aivotoimintaa, joka vika ilmeisesti on tänne kirjoittaneilla.Pitäisikö todella meidän kaikkien olla samalla muotilla tehtyjä? Se on nyt vaan niin, että toiset ovat rumia, toiset kauniita. Toiset totisia ja toiset iloisia. Jokaisen surumielisen ilmeen takana voi olla jotain todella surullista ja niistähän te ette voi tietää. Tosin nauravan olemuksen takana voi olla myös surua, joka on piilossaja yritetään peittää! Luoja on meidät kaikki luonut. Olkaamme iloisia siitä, että emme ole toistemme klooneja!
Haukkaapa happea niin saatat keksiä muutakin sanottavaa kuin fraaseja.
Outoa se vaan on jos ei omissa häissään hymyile.
kyllä ihmisiltä sitten pokkaa näyttää löytyvän! kuten jo moni on sanonut, jokaisella on omanlaisensa häät.. ja näissä häissä anoppi sai tehdä päätöksiä, mutta satun tietämään, että niin päätti morsiankin! miten ihmeessä se vaivaa teitä näin paljon, että tulette tänne yhdessä aprikoimaan kyseistä asiaa??? kuinka moni teistä on itse naimisissa? tässä ohjelmassa näytettiin vain OSA häiden suunnittelusta, OSA heidän arjesta ja OSA hääjuhlasta!!! mikä oikeus teillä on tuomita heidät avioparina, lapsen kasvattajina??? tiedän, he tekivät päätöksen ja osallituivat ohjelmaan joka näytetään koko Suomen kansalle, mutta te ette ole kyllä yhtään parempia ihmisiä kuin he. keskittykää enemmän omaan elämäänne, tämä kuitenkin on heidän... :)
Kyllä kyllä,mutta itse halusivat telkkarihäät vai oliko sekin anopin tahto?
Telkkari on melko julkinen foorumi.
Kenen ongelma se on jos Tii-Mari ja Saku ovat päättäneet hankkia lapsensa aikaisemmin kuin suomalaiset keskimäärin. Kehottaisin vaan katsomaan peiliin jos itse (niin kuin allekirjoittanutkin) olet vielä parikymppisenä ollut niin lapsellinen itse, ettet ole voinut lasten hankkimista harkita. Eiköhän se ole jokaisen oma asia milloin lapsia päättää hankkia ja toiset vaan on siihen aikaisemmin valmiita kuin toiset. Toisekseen, voiko kukaan sanoa rehellisesti ettei ole omissa häissään jännittänyt. Ei siinä paljon hymyilytä kun jännittää ja pelottaa että unohtaa jonkun tärkeän osan kirkkoseremoniasta tms. Se, ettei kirkossa varsinaisesti vitsi lennä, ei varmasti automaattisesti tarkoita sitä, että kaduttaa. Ja ainakin minun mielestä kirkossa on syytäkin käyttäytyä arvokkuudella. Kiitos sinulle joka fiksusti osasit ajatella, että anopin "tuima" ilme saattaa johtua siitä että myös anoppia saattaa jännittää ja itkettää. Parin tytär oli häiden aikaan vajaa 2 vuotias, miten olisitte itse tilanteen hoitaneet? Pitäneet väkisin sylissä vai? Minun mielestä lapsen tepastelu alttarilla toi vihkimiseen "lämpöistä tunnelmaa". Ja kukakohan teistä on niin pätevä psykologi, että voi tunnin mittaisen ohjelman perusteella päätellä miten huonosti morsiusparilla menee, mikä on sulhasen "todellinen" seksuaalinen suuntautuminen ja miten hirvittävä anoppi morsiamella on. Vakavista ja surumielisistä häistä ei kannata puhua mitään kun ei ole paikalla ollut, toisin kuin allekirjoittanut!!!!! Ja sanottakoon vielä sen verran, että en ole sulhasen suvusta, joten siitä syystä minulla ei ole mitään syytä ketään "puolustella"
kohdalla kovin harkittua olla, ainakin mitä tuli sulhasen puheisiin eikä se vauva-aika sitten ihan ongelmatta mennytkään, joten se siitä kypsyydestä. Kypsää on myös tajuta se, että parikymppisenä ei ole kypsä vaikka luulee olevansa. Morsian oli yhtä totinen kautta koko ohjelman, ei vain kirkossa. Jos haluaa näyttää häänsä valtakunnanverkossa, niin silloin on antanut luvan niitä katsoa sekä kommentoida.
Valitettavasti tuli mieleen entisaikaiset kauhujutut kun morsio otettiin sukutaloon ja määräilevän anopin tossun alle. Pojathan ei naisten juttuihin puuttuneet.
niin tietäisit varmaan senkin että morsian oli muuttanut äitinsä ja isäpuolensa kanssa uudelle paikkakunnalle.
häissä iloisia naamoja :) sekin "pullea tyttö", joka nappasi kukkakimpun. Olisikohan ajatellut, että vihdoinkin taitaa onneni kääntyä ja pääsen naimisiin!
Miksi ilmoittautuivat mukaan?
Aika hyvin on herneet vedetty hengityselimiin ja täällä jopa itse käyty puolustelemassa.
fiksut ihmiset eivät alentuisi teidän tasolle! Hankkikaa itselle elämä, niin ei tarvitsisi elää muiden elämää!
Morsiammesta ei tule koskaan täysivaltaista talon emäntää.
Sääliksi käy tyttö parka.
Kukaan ei kestä jäkätystä siitä miten asiat on tehtävä ja hoidettava.
Opiskelemaan vain ja pian...
fiksut ihmiset eivät alentuisi teidän tasolle! Hankkikaa itselle elämä, niin ei tarvitsisi elää muiden elämää!
muiden elämää elä vaan arvostelee tv-ohjelmaa. Niin tehdään myös vaikkapa Lostin tai Kotikadun kohdalla. Ohjelmasta välittyi kuva apeista häistä ja ei-niin-iloisesta morsiamesta ja katsojillahan on vain se tieto mikä telkasta välittyy. Kuten joku sanoi, ken leikkiin lähtee... Kaikilla on kuitenkin oikeus mielipiteeseensä.
mennään sen rajan yli, joka menee kunnianloukkauksen puolelle. Kyllä niitä tuomioita näkyy lehtien palstoilta. Pitäisi aina vähän miettiä miten asioista kirjoittaa, ettei mene liian henkilökohtaiseksi! En ole sukuun kuuluva puolustelija, vaan ihan vaan ohikulkija!
mennään sen rajan yli, joka menee kunnianloukkauksen puolelle. Kyllä niitä tuomioita näkyy lehtien palstoilta. Pitäisi aina vähän miettiä miten asioista kirjoittaa, ettei mene liian henkilökohtaiseksi! En ole sukuun kuuluva puolustelija, vaan ihan vaan ohikulkija!
hirviöanoppia, josta tälläisen henk.koht. mielikuvan tv:n välityksellä saa. Olisivat jättäneet häiden kuvauksen vain psille apparyhmälle jos niin herkkähipiäisiä ollaan.
tii-mari saa kyllä päättä itse asioista miten tekee t.säkyläläinen
mitä kaikkea on anoppi kokenut. Pitää kyllä omistaan huolen ja ajattelee aina toisten parasta, itsensä unohtaen. Terv. Paula
tosin nykymaailmassa neitsytmorsiamet on harvassa. Minusta vaan ei ole sopivaa pitää huntua jos on jo lapsia.
- hassuahan on myös että isä luovuttaa morsiamen miehelle, ihan kuin nainen olisi edelelen jotain omaisuutta jota siirrellään suvusta toiseen.
Lienevät nämä hää"perinteet" nykyisin todellista sisältöä vailla olevia somisteita, joilla "koristellaan" hääjuhlaa.
Oliks se Pamela Tola? Siis se tosi kaunis näyttelijä, joka on myös tosi hyvä laulamaan (Tyttö, sinä olet tähti -elokuvassa).
Ajattelin, ett on pariskunnan ystävä...
mikä se laulu oikein oli? niin kaunis ! ja ihana lauluääni
oam ruumiinrakenteesi? Morsian ei ollut laiha ollenkaan, ainoastaan hoikka kuten tuon ikäisen voi odottaa olevankin. Kerrankin prinsessapuku näytti kauniilta eikä läskit tursunneet puvun yläosasta!