Nainen, miltä ohut penis tuntuu?
Nainen, miltä sinusta ohut penis tuntuu yhdynnässä? Kaipaisin nimenomaan tarkempaa kuvausta enkä "ei miltään" -kommentteja. Olen itse ohuella peniksellä (11 cm) varustettu mies ja olisin kommentteista aidosti kiinnostunut. Kiitos.
Kommentit (115)
Itsellä on 6cm ympärysmitta, eli 2cm paksu erektiossa ja mulle on kyllä ainaki moni nainen sanonu et se tosi pieni :(, pituuttaki vaan 8cm.
Jotenkin vähän vaikea hahmottaa kokoa. Mutta itse olen pienikokoinen nainen eikä miehenikään mikään isopenikseninen ole, lienee samaa luokkaa kuin sinulla siis. Olen kyllä nauttinut, olen ollut joskus myös ison miehen kanssa ja minulle liian iso penis tekee kipeää. Naisen paikathan venyy ja antaa myöten mutta en minä halua hirveää jöötiä sisääni. Minulle on tärkeämpää jämäkkyys, ei niinkään koko. Olen törmännyt parikin kertaa isoon tavaraan joka ei seissyt kunnolla... joo aja sellaista sitten sisään.. Varsinkin kun olen itse aika pieni ja tiukahkokin. Että kyllä varmaan riippuu "vastaanottajastakin" ja kyllä nainen voi paikkojansa harjoittaa jos haluaa, synnytyksessä tahtoo löystyä.
erityisen ohut olisi. Minulla ainakin on vaginakuulat, joiden halkaisija on ilmoitettu olevan 3,6 cm.
Omani on ohuimmasta kohtaa ympärysmitaltaan 12,5 cm, paksuimmasta (terskan alaosa) kohtaa 14,5 cm ja suhteemme alkuaikoina oli todella hankala saada tattia sisään ilman vippaskonsteja huolimatta siitä kuinka märkä nainen oli. Vasta nyykyään 3 lasta synnyttäneenä vaimollani on sen verran väljempi tavara, että kalu uppoaa sisään kuin alan elokuvissa.
Aivan kuten pituuteenkaan, ei ympärysmittaan tule liikaa tuijottaa. Peniksiä on erimuotoisia ja eri kovuisia. Joku kivikova ja käyrä 14cm/11cm penis voi olla siis parempi kuin pehmeä, mutta suora 14cm/11cm. Harvoin penis myöskään on joka kohdasta ympärysmitaltaan saman paksuinen. Käsittääkseni paksua terskaa kunnioitetaan, kun taas paksu varren alaosa ei tunnu missään, koska ei milloinkaan edes pääse pimppaan sisälle. Itse väittäisin, että oikeanlainen käyryys on tärkeämpi kuin muutaman sentin ero ympärysmitassa.
Jos dildoja katsellaan, niin yleisimmät ovat 3,5-4 cm paksuisia, sitten on niitä jonkin verran kasaan meneviä av-mammoille tehtyjä "vaahtomuovidildoja" paksuudeltaan 5-8 cm.
Siis minulla 9,5 - 10 ja tuntemukset riippuvat eniten asennoista. Takaa on hiukan liian tiukka ja silloin on hyvä laittaa edestä, ettei laukea liian aikaisin.
No, minun miehelläni on juuri tuon kaltainen ohut penis ja ainakin minulla tuo tuntuu erittäin hyvältä - saan joka yhdynnässä useita emätinorgasmeja helposti ja ejakuloinkin. Edelleen palaisin siihen tärkeimpään faktaan, että koko ei todellakaan ole määräävin asia nautinnon kannalta; mieheni penis on ohuin kokemistani ja silti nautin hänen kanssaan eniten. Miten te selitätte tämän?
eli tunteet vaikuttaa. Se, että mies on tunnetasolla juuri SE OIKEA on huima vaikutus seksiin.
Joo ei ohut tunnu. Mutta jos naisella on iso toosa niin ei siihen mikään maailman mulkku riitä. Olen iso kourainen mies ja kolmella sormellakin saa hämmentää kun löysää puuroa. Kalu on takuulla ympärysmitaltaan sieltä suuremmasta päästä, mutta ei mitään puristuksia. Pieni munaiselle sellainen on täysin katastrofi.
En suostunut yhdyntään pienimunaisen kanssa, kun sen näin. Olisi tullut paha mieli vain molemmille. Annoin suuseksiä, mies tuli ja sillä hyvä. Ei nähty enää. Onneksi kaikille on ottajansa ja esim rakastuneena kokonaisuus määrää. Tuo oli jotain muuta mulle.
Minulla on 14cm pituutta ja ympärysmitta on 11-12cm (riippuen mistä kohdasta mittaa). Tästä syystä välttelen sänkyyn menemistä naisten kanssa. Kun vielä seurustelin, koko ei tuntunut koskaan olevan ongelma, ei ainakaan siinä suhteessa, että minulle olisi mitään asiasta kerrottu. Aina penistäni on kehuttu kiihottavaksi ja "täydelliseksi". Silti epäilen vahvasti, että suurin osa naisista haaveilee paljon suuremmasta. Olen sinkku, komea ja karsimaattinen. Ajaudun usein tilanteeseen jossa vastakkainen sukupuoli kiinnostuu minusta hyvinkin voimakkaasti. Vaikka tunne olisi molemmin puolinen, huomaan vältteleväni naisia, jotten tuottaisi heille pettymystä ja saattaisi itseäni häpeään. Häpeän penikseni kokoa ja pelkään myös naisten ilkeästi juoruilevan keskenään kenellä oli miten iso ja kenellä miten pieni. Olen myös kuullut näin tapahtuvan. Tämä on ikävää, kun mies ei voi asiaan vaikuttaa. Sillä mennään mitä on. Toki miehet tekevät varmasti samaa liittyen esim. naisten rintoihin yms. Itse olen aina kunnioittanut naisia siinä määrin etten ole koskaan juoruillut, saatika arvostellut ketään, vaikka aikanaan tulikin seikkailtua enemmän. Ikää on nyt 36 ja kaipaan naista rinnalleni. Ihan kumppanutta, mutta toki myös seksiä, läheisyyttä ja intohimoa. Pääsin joskus yli tästä kokoasiasta kun huomasin saavani naiset aina nauttimaan ihan toden teolla. Nyt epävarmuus asian tiimoilta on nostanut päätään uudelleen. Jotenkin tuntuu, että maailma on koventunut ja ihmisiä arvotetaan jatkuvasti enemmän ulkoisista seikoista käsin. Kehoni olen aina pitänyt hyvinkin treenattuna, ehkä silläkin sitten kompensoi sitä ettei lahkeesta löydy mitään metri-Heikkiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 14cm pituutta ja ympärysmitta on 11-12cm (riippuen mistä kohdasta mittaa). Tästä syystä välttelen sänkyyn menemistä naisten kanssa. Kun vielä seurustelin, koko ei tuntunut koskaan olevan ongelma, ei ainakaan siinä suhteessa, että minulle olisi mitään asiasta kerrottu. Aina penistäni on kehuttu kiihottavaksi ja "täydelliseksi". Silti epäilen vahvasti, että suurin osa naisista haaveilee paljon suuremmasta. Olen sinkku, komea ja karsimaattinen. Ajaudun usein tilanteeseen jossa vastakkainen sukupuoli kiinnostuu minusta hyvinkin voimakkaasti. Vaikka tunne olisi molemmin puolinen, huomaan vältteleväni naisia, jotten tuottaisi heille pettymystä ja saattaisi itseäni häpeään. Häpeän penikseni kokoa ja pelkään myös naisten ilkeästi juoruilevan keskenään kenellä oli miten iso ja kenellä miten pieni. Olen myös kuullut näin tapahtuvan. Tämä on ikävää, kun mies ei voi asiaan vaikuttaa. Sillä mennään mitä on. Toki miehet tekevät varmasti samaa liittyen esim. naisten rintoihin yms. Itse olen aina kunnioittanut naisia siinä määrin etten ole koskaan juoruillut, saatika arvostellut ketään, vaikka aikanaan tulikin seikkailtua enemmän. Ikää on nyt 36 ja kaipaan naista rinnalleni. Ihan kumppanutta, mutta toki myös seksiä, läheisyyttä ja intohimoa. Pääsin joskus yli tästä kokoasiasta kun huomasin saavani naiset aina nauttimaan ihan toden teolla. Nyt epävarmuus asian tiimoilta on nostanut päätään uudelleen. Jotenkin tuntuu, että maailma on koventunut ja ihmisiä arvotetaan jatkuvasti enemmän ulkoisista seikoista käsin. Kehoni olen aina pitänyt hyvinkin treenattuna, ehkä silläkin sitten kompensoi sitä ettei lahkeesta löydy mitään metri-Heikkiä. :D
Ihan turhaan mietit tuollaisia. Koskaan ei olla naisten kesken puhuttu miesten peniksistä, joitain naisia varmaan löytyy, jotka haluavat isoa, mutta suurin osa ei halua, koska se sattuu. N35
Olen tiukka, mutta ohut ei vain tunnu hyvältä. Ei siis oikein miltään. Kummallista sikäli, että ihan yksi sormi kumminkin riittää sisääni.
On koettu tuommoinen ohut ja olihan se että "onko se jo sisällä".
Suoraan kysymykseen suora vastaus.
Synnyttämätön ja lantiojumppaa harrastava sanoo, että paksumpi on kumminkin ihana. Rakkaani 16 cm ympärysmittainen on vaikea saada sisään, mutta hetken päästä on aivan täydellistä.
Ohut on huono, pettymys.
Hupaisaa, kuinka täällä ruvetaan heti syytteleen toosaa isoksi, jos ohut ei tunnu hyvältä.
samalta kuin paksu. T: kireä pimppi
No oudon tunnoton tarvisi olla, että 3 cm paksu tuntuisi SAMALTA kuin 6 cm paksu.
Osaan vain sanoa omasta ja kaveriporukkani kokemuksista, ei ole koskaan vielä tullut negatiivista kommenttia seksistä, aina nautin kun saan. Me ollaan kaikki urheilullisia nuoria naisia. Kai se on YH mammojen tapa valittaa aina että muna on liian pieni. ps. kaalimadosta saa esim. hevosen peniksen kokoisia dildoja jos paikat on löysänä.
Kun on taitavat sormet ja kieli, koolla ei ole mitään väliä.
Vauvapalstalla jokainen kertoo miehellään olevan pesäpallomailan kokoinen mela ja kun vielä sattumoisin itse on vähän tiukka niin ohhoh mutta kyllä se sitten tuntuikin ohhoh.
Täällä normaali koko on 20 + pituutta ja melkein yhtä paljon paksuutta.
Oikeassa elämässä mies on telkkaria katsova kynämulkku ja nainen netissä luuhaava seitsemän leivän uuni. Onnea ja menestystä.
Lasketaanko tuollanen 3,5 cm leveä ohueksi vaiko keskikokoiseksi?