Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä ohut penis tuntuu?

Vierailija
05.05.2011 |

Nainen, miltä sinusta ohut penis tuntuu yhdynnässä? Kaipaisin nimenomaan tarkempaa kuvausta enkä "ei miltään" -kommentteja. Olen itse ohuella peniksellä (11 cm) varustettu mies ja olisin kommentteista aidosti kiinnostunut. Kiitos.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä itsetunnolla, naista ajatteleva mies pärjää kyllä pienemmälläkin. Ainakin kanssani. Jos palaset loksahtavat kohdalleen, ei se ole pahemmin koosta kiinni. Liian iso on koettu(6kk yritettiin seurustella) ja kerran liian pienikin(sormen kokoinen).

Tuohon voisi lisätä, että olennaista on miten mies osaa käyttää penistä. Mielestäni se on taitoa vaativaa. Tuntumaan voi hyvin vaikuttaa eri asennoilla ja niiden variaatioilla, esim lähärissä jalkoja voi käyttää hyvän tuntuman löytymiseen.

Näin juuri, palstalla kokemattomat miehet usein kertovat miten asia muka on. Kuitenkin monet muut asiat ovat miehessä tärkeämpiä kuin  koko

Vierailija
102/115 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joku syyhän sille on, ettet tunne pillussa mitään ja toitotat ettei muutkaan naiset voi tuntea. Et itse usko mitään tutkimuksia emättimen hermoista ja tunnoista. Silti naiset kertovat kuinka hyvältä tuntuu tai kuinka liian kovakourainen käsittely sattuu. No enemmistö naisista kaipaa kullia kuitenkin sisäänsä, pois lukien tunnottomat pillut ja lesbot. 

Asia on just näin, vaikka tuota yhtä asia kiukuttaakin. Kuuluu selkeään marginaaliryhmään. Meillä ei ole ollut ensimmäistäkään seksikertaa, että jotain ei olisi pitänyt työntää pillun sisään. Onneksi sieltä löytyy sitä tuntoa tän hiekkapildenkin edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Hevosen paskat kuule sulle. En ikinä ole sanonut ettei muut naiset voi tuntea mitä vain!  Mutta miten selität nämä kirjoitukset täällä, että ei tunnu missään? Näitähän on paljon, samoinkuin tutkimuksia, julkaisuja asiasta?

Hatustako nämä on vedetty että 49 % noin tarvitsee tai haluaa sitä klitoriksen hyväilyä, tai se Finsex että vain  se 6% saa PELKÄSSTÄÄNyhdynnässä? Ja ne loputkin tarvitsevat sitä klitorista? Kerro jo vihdoin. Sinunko tutkimuukset osoittavat jotain..

Ja miksi tänäänkin moni mies on tänne kirjoittanut, kuinka heidän naisensa saavat orgasmeja kun esim. panevat, nuolevat  ja samalla hyväilevät sitä sun "herkkunappias". Tai sormettavat!

Ja muut naiset sitten ovat tunnottomia, vaikka saavat upeita orgasmeja todellakin.

Ja tuo sun ääliöväite kohdunpoistosta viimeistään osoittaa todellisen tietämättömyytesi.

Mun mies on vasektoitu, kas kun et väitä häntäkin tun

Olen eri, mutta mitä sanoisit hänelle? 

Ap, arvaa mitä:

Naisen emätin on täysin TUNNOTON eln.

Emättimelld eli vaginalle, n täysin yhdentekevää, milllainen miehen siitin eli penis on.

Useimmat maiset saavat klitoris orgasmin, jolloin sen ärsytys on tärkeintä.  Ja sen saamiseen ei miehen peniksen koolla, ole vähäisintäkään merkitystä."

Vierailija
104/115 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Hevosen paskat kuule sulle. En ikinä ole sanonut ettei muut naiset voi tuntea mitä vain!  Mutta miten selität nämä kirjoitukset täällä, että ei tunnu missään? Näitähän on paljon, samoinkuin tutkimuksia, julkaisuja asiasta?

Hatustako nämä on vedetty että 49 % noin tarvitsee tai haluaa sitä klitoriksen hyväilyä, tai se Finsex että vain  se 6% saa PELKÄSSTÄÄNyhdynnässä? Ja ne loputkin tarvitsevat sitä klitorista? Kerro jo vihdoin. Sinunko tutkimuukset osoittavat jotain..

Ja miksi tänäänkin moni mies on tänne kirjoittanut, kuinka heidän naisensa saavat orgasmeja kun esim. panevat, nuolevat  ja samalla hyväilevät sitä sun "herkkunappias". Tai sormettavat!

Ja muut naiset sitten ovat tunnottomia, vaikka saavat upeita orgasmeja todellakin.

Ja tuo sun ääliöväite kohdunpoistosta viimeistään osoittaa todellisen tietämättömyytesi.

En tiedä kenelle huutelet, mutta sen voin sanoa, ettei vaimoni ole samaa mieltä kanssasi. On ottanut ja saanut isolla kalullani tuhansia orgasmeja. Koskaan ei ole vielä saanut koskea klitorikseen sormin, eikä ole koskenut itsekään. Ei olisi kalu tyveä myöten sisällä edes mahtuneet sormet väliin. Aina on pitänyt saada painetta pillun perille ja kaikkiin muihinkin erogeenisiin pisteisiin samaan aikaan. Olen sormettanutkin tuhansia orgasmeja pillun sisältä, ilman pätevää sormetusta pillun sisältä, ei olisi tullut ainuttakaan orgasmia klitorista nuolemalla.  Hänen orgasminsa on aina vaatineet pillun sisäistä hyväilyä, joten älä ala syöttämään potaskaa, ettei naisilla olisi tuntoa pillussa. Toisilla on.

Vierailija
105/115 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ohuelta tuntuva peniskin tuntuu. Voin kertoa, että 19 cm pituutta on monelle liikaa, vaikka paksuus ei olisikaan. 

Vierailija
106/115 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohkanen tuntuu minusta oikeinkin hyvältä. Tärkein on kuitenkin se henkilö joka siihen on kiinnitetty.

Vierailija
107/115 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on sopiva mies muuten, niin menee ohutkin.

tulppaani
108/115 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hänen orgasminsa on aina vaatineet pillun sisäistä hyväilyä, joten älä ala syöttämään potaskaa, ettei naisilla olisi tuntoa pillussa. Toisilla on."

Näin paappa taas laajentaa vaimonsa okemuksen kaikkiin naisiin.Hohhoijaa.

Minäpä luulen että yhhtä paöjon kun miehet halajat sitä kalua pildeen, haluavat useat naiset niitä miehensä sormia sekä kieltä sille klitalle.. itse myös.

Totuushan oli finsex tutkimuksissakin, että vain 6% naisista saa pelkällä panolla. Ja yhä vaikka tulisi muuta stimulaatiota mukaan vai n. 46 % eli tosi vähän.

Saas nähdä milloin se poistaja taas haluaa tämänkin vaarallisen lausuman pois...

Vierailija
109/115 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no joo. Mutta tieteellisen  tutkimuksien mukaan, naisen emätin on sinänsä, täysin  TUNNOTON. ELIN.

Se naisen orgasmi on melko usein saavutettavissa naisen klitoriksen 

sopivasta kiihotuksesta. Juuri tämän takia, esim, islamin uskossa naisilta leikataan klitoris kokonaan pois.

<

Tutkimusten mukaan vähemmistö saa orgasmin pelkästään emättimen sisältä koskemisesta/panemisesta. Ei tuo niin mitenkään tarkoita että se olisi sieltä tunnoton. Voi tuntua tosi hyvältä ilman orgasmia, ja sisältä täyttäminen samalla kun stimuloi klitorista voi auttaa orgasmin saamista / tehdä orgasmista paremman.

Vierailija
110/115 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

"Hänen orgasminsa on aina vaatineet pillun sisäistä hyväilyä, joten älä ala syöttämään potaskaa, ettei naisilla olisi tuntoa pillussa. Toisilla on."

Minäpä luulen että yhhtä paöjon kun miehet halajat sitä kalua pildeen, haluavat useat naiset niitä miehensä sormia sekä kieltä sille klitalle.. itse myös.

Totuushan oli finsex tutkimuksissakin, että vain 6% naisista saa pelkällä panolla. Ja yhä vaikka tulisi muuta stimulaatiota mukaan vai n. 46 % eli tosi vähän.

Saas nähdä milloin se poistaja taas haluaa tämänkin vaarallisen lausuman pois...

Hiekkapilde show sen kun vaan jatkuu. Kyllä me tiedetään, että sun tavarassa ei ole sisäpuolella oikein tuntoa. Lisäksi 50% naisilla on sitten kai jokin kosketushäiriö piuhoissaan tai henkisiä ongelmia. Noiden syiden vuoksi usein orkku jää saamatta.

Tosin sun ajatusmallilla se vika on miehissä. Sekin me jo tiedetään.

tulppaani
111/115 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Hiekkapilde show sen kun vaan jatkuu. Kyllä me tiedetään, että sun tavarassa ei ole sisäpuolella oikein tuntoa. Lisäksi 50% naisilla on sitten kai jokin kosketushäiriö piuhoissaan tai henkisiä ongelmia. Noiden syid

"mekin" tiedetään sun riidanhalusi ja kova yritys ilkeilyyn, herra kalu.

Vierailija
112/115 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut kokeiltua, kun jos penis on tosi ohut (ja vielä pitkä) se muistuttaa niin paljon matoa etten vaan voi ällötykseltäni ja homma jää siihen. 

Vierailija
113/115 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut kokeiltua, kun jos penis on tosi ohut (ja vielä pitkä) se muistuttaa niin paljon matoa etten vaan voi ällötykseltäni ja homma jää siihen. 

Vähän samoja tunteita herättää rehottava puska naisella.

Vierailija
114/115 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan on sopiva mies muuten, niin menee ohutkin.

Mutta täyttymyksen tunne ja venytys jää kokematta, eikä se haittaa?

m49 

Vierailija
115/115 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun etusormi on tuon paksuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä