Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä ohut penis tuntuu?

Vierailija
05.05.2011 |

Nainen, miltä sinusta ohut penis tuntuu yhdynnässä? Kaipaisin nimenomaan tarkempaa kuvausta enkä "ei miltään" -kommentteja. Olen itse ohuella peniksellä (11 cm) varustettu mies ja olisin kommentteista aidosti kiinnostunut. Kiitos.

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keskivertonkikkeli on kuulemma juuri ja juuri 14cm ja sehän tarkoittaa että puolella onisompi ja puolella pienempi.

Vierailija
42/115 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monenlaista penistä on tullut nähtyä ja sanoisin, että kaikki ohuesta keskimääräiseen tuntuvat jokseenkin samalta. Pitää olla aika paksu, että itsessään tuntuisi erityisen hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka tykkää ohuemmasta. Paksukin ihan jees, mutta tuntuu, että täyttää ja venyttää. Ohuen kanssa  pääsee liikuttelamaan ja leikkimään lantiopohjan lihaksilla paremmin. Juuri hankin uuden dildonkin, ja pää oli harmikseni liian täyttävä, vaikka paksuus muuten suht ohut. Joskus käyttänyt itsetyydytkseen hammasharjan otinpäätä ja sekin riittää. En ole mitenkään erityisen tiukka, tai mistäs tuota tietää? Ohut leikiteltävä kävisi mulle hyvin. t. kolmen lasta synnytänyt.

Vierailija
44/115 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kortsua päällekäin ja herneitä väliin.

Vierailija
45/115 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiukka pillu, joten ohut tuntuu paremmalta kun paksu. Paksu sattuu, eikä välttämättä edes mahdu. En ymmärrä miten jotku voi sanoa ettei se tunnu mitään, ku kyllähän sormikin tuntuu siellä.

Vierailija
46/115 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama paksuus(?) kuin jellyred-dildossa/tekopeniksessä (ei vibraa), joka on suosikkini!!! joten hyvältä tuntuu, saisi olla reippaasti ohuempikin, koska olen  tiukka... ei edes menisi mitenkään sisälleni ellen olisi näin kostea, sittenkin täytyy edetä hyvin hitaasti jelly redillä. kaalim. sivuilta tuttu tämä ihana jelly m*lkku.

tämä on rehellinen mielipiteeni.

Vierailija
47/115 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vaginasta. Isoon vaginaan iso paksu kalu ja pieneen vaginaan voi riittää jopa pieni ohut, niinkun mulla 14/3,5. Tosin harvoin, mut kuitenkin.

Vierailija
48/115 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan vain sanoa omasta ja kaveriporukkani kokemuksista, ei ole koskaan vielä tullut negatiivista kommenttia seksistä, aina nautin kun saan. Me ollaan kaikki urheilullisia nuoria naisia. Kai se on YH mammojen tapa valittaa aina että muna on liian pieni. ps. kaalimadosta saa esim. hevosen peniksen kokoisia dildoja jos paikat on löysänä.

Ääh, selkeästi katkeran pienimunaisen miehen kirjoittama. Tämä on tieto.

Miksi ette voi keskustella aiheesta asiallisesti ja omana itsenänne?

Vierailija
49/115 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohut tuntuu mitättömältä, ei nautinnolliselta.

Rakastajani paksu kalu venyttää minut. Aluksi sattuu, sitten valtava nautinto. (Olen synnyttämätön ja poikkeuksellisen tiukka.) Tunnen kun iso terska soutaa sisälläni jokaisella työnnöllä. Tiukka p****uni hieroo hänen kaluaan joka puolelta.

Hiukan ohuempikin riittäisi muttei todellakaan mikään 3,5 - 4 cm halkaisija.

En tiennyt pitäväni näin paksusta, yllätyin itsekin. Aluksi olin sitä mieltä, että kalu on liian iso. N50+

Vierailija
50/115 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realismia kirjoitti:

Vauvapalstalla jokainen kertoo miehellään olevan pesäpallomailan kokoinen mela ja kun vielä sattumoisin itse on vähän tiukka niin ohhoh mutta kyllä se sitten tuntuikin ohhoh.

Täällä normaali koko on 20 + pituutta ja melkein yhtä paljon paksuutta.

Oikeassa elämässä mies on telkkaria katsova kynämulkku ja nainen netissä luuhaava seitsemän leivän uuni. Onnea ja menestystä.

Tämänkin kirjoittaja katkera ohutmunainen mies. Defenssimekanismi, helpompi elää kun ajattelee, että kaikki valehtelevat kokonsa. Siitä vaan, jos se sinua helpottaa.

Itse pääsen taas tänään nauttimaan kun paksu mela uppoaa tiukkaan, liukkaaseen tavaraani.

Vierailija
51/115 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohutta en Luojan kiitos ole kokenut. Ajatus tuntuu ikävältä. Me naiset haluamme tuntea miehen työntyessä juurikin ihanaa täyteyttä ja venymistä, kohtuudella.

Vierailija
52/115 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. Viestin 53 kirjoittaja jatkaa:

Minulla siis on selkeä preferenssi minkä kokoinen ja paksu kalu tuntuu parhaalta. Ei kaiken kokoiset ja pituiset tunnu samalta. Itselleni on tärkeää myös estetiikka, siis että kalu näyttää kauniilta ja kiihottavalta. Vaan mitäs väliä sillä on kellekään muulle kuin rakastajalleni ja minulle? Enhän minä kuitenkaan tuolla paneskele pitkin, oli siellä sitten tarjolla ohut- tai paksumunaisia miehiä.

Sikäli ihan turha loukkaantua siitä, että pidän juuri tuon paksuisesta eniten ja vastaan rehellisesti.

Muuten #35, en ole koskaan puhunut tyttökavereitten kanssa, minkä kokoinen tai pituinen kumppanilla on ollut. Aika oudolta ja mauttomalta kuulostaa, että sellaisesta keskusteltaisiin. Voisin teoriassa kuvitella, että joku juntti saattaisi arvioida yhden illan panon kykyä ja varustelua, mutta puolison tai seurustelukumppanin ei koskaan. Uskon siis, että pelkosi on aiheeton. N50+

Vierailija
53/115 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kulli, on iso vittuisten propagandaa.

Vierailija
54/115 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmin työntämällä yhtä sormea emättimeen. Eli tuollainen 11 cm paksu tuntuu kyllä hyvältä ❤️

Vierailija
55/115 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni kulli, on iso vittuisten propagandaa.

.

Häh? Ai pieniä kulleja ei oikeasti olisi olemassa?

Ikävältähän se tuntuu ohut. Olkoon mieluummin sitten vaikka vähän lyhyempi, kunhan on paksu. Tuntuu hyvältä tiukassakin.

Vierailija
56/115 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

sama paksuus(?) kuin jellyred-dildossa/tekopeniksessä (ei vibraa), joka on suosikkini!!! joten hyvältä tuntuu, saisi olla reippaasti ohuempikin, koska olen  tiukka... ei edes menisi mitenkään sisälleni ellen olisi näin kostea, sittenkin täytyy edetä hyvin hitaasti jelly redillä. kaalim. sivuilta tuttu tämä ihana jelly m*lkku.

tämä on rehellinen mielipiteeni.

Meilläkin on tuollainen jelly jortikka. Vaimon mielestä hurjan iso ja paksu, ei olla vielä kokeiltu. Mutta vaimo ei meinannut millään uskoa, että oma kaluni on vähän paksumpi ja pidempi häpyluusta mitattuna. Ehkä jortikka sitten näyttää isommalta ja pidemmältä, kun on tasapaksu ja oma kaluni alhaalta vieläkin paksumpi. Silmää on helppo hämätä.

Vierailija
57/115 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali on paras. Miehen ei yleensä enää kuvittele ison olevan ratkaisu maailmanrauhaan ja -talouteen, mutta pojat kyllä. Iso on monella tavalla hankala, ei mahdu kunnolla suuhun eikä muuallekaan, vaikka onkin kivan näköinen.

Vierailija
58/115 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaan kiitos ei tarvi sitä miettiä.

Vierailija
59/115 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään, tai huonolta. Huonoin kalu on tosi kova, pitkä, mutta ohut. Takapuoleen sellainen on parempi.

Mun mies isokaluisena pitää isohkosta värkistäni. Kuumasta, puristavasta ja lypsävästä, mutta ei tiukasta.

Vierailija
60/115 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyn reiässä hyvältä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi