Nainen, miltä ohut penis tuntuu?
Nainen, miltä sinusta ohut penis tuntuu yhdynnässä? Kaipaisin nimenomaan tarkempaa kuvausta enkä "ei miltään" -kommentteja. Olen itse ohuella peniksellä (11 cm) varustettu mies ja olisin kommentteista aidosti kiinnostunut. Kiitos.
Kommentit (115)
Hyvältä se tuntuu varsinkin jos se on useimmiten kiinni osaavassa kaverissa. Niillä kato mikä mulla on-kavereilla ei yleensä oo mitään taitoa tai kykyä, laskevat kaiken vaan sen kehumansa varaan
Hyvällä itsetunnolla, naista ajatteleva mies pärjää kyllä pienemmälläkin. Ainakin kanssani. Jos palaset loksahtavat kohdalleen, ei se ole pahemmin koosta kiinni. Liian iso on koettu(6kk yritettiin seurustella) ja kerran liian pienikin(sormen kokoinen).
Siltä kuin heittäisi patonkia messuhalliin !
Nautin kyllä sormettamisestakin, eli aika ohut saa olla ettei missään tuntuisi? Tuskin kellään mitään osastoa neulepuikko se vehje on.
En ole synnyttänyt.
Ap, arvaa mitä:
Naisen emätin on täysin TUNNOTON eln.
Emättimelld eli vaginalle, n täysin yhdentekevää, milllainen miehen siitin eli penis on.
Useimmat maiset saavat klitoris orgasmin, jolloin sen ärsytys on tärkeintä. Ja sen saamiseen ei miehen peniksen koolla, ole vähäisintäkään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, arvaa mitä:
Emättimelld eli vaginalle, n täysin yhdentekevää, milllainen miehen siitin eli penis on.
Useimmat maiset saavat klitoris orgasmin, jolloin sen ärsytys on tärkeintä. Ja sen saamiseen ei miehen peniksen koolla, ole vähäisintäkään merkitystä.
Ei se mikään täysin tunnoton ole! Taidat olla mies itse?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki edelliset sanovat että vaikea saada tuntumaan miltään. Mulla ei kumminkaan ole oikein mielikuvaa miten paksu on ympärys 11cm. Jotenkin se saa minussa mielikuvan ihan normaalista. Ehkä jopa normaalia paksummasta. Eikös siitä tule jotakuinkin 3,5cm halkaisijaksi? Mielestäni joku parisenttinen voisi kirvoittaa edellisten kaltaisia kommentteja.
Matikan tunnilla opetettu perus kaava.
Jos ympärys on mitattuna 11cm, niin se jaetaan piin likiarvolla eli 3,145 niin saadaan ympyrä halkaisija noin 3,5 cm
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä itsetunnolla, naista ajatteleva mies pärjää kyllä pienemmälläkin. Ainakin kanssani. Jos palaset loksahtavat kohdalleen, ei se ole pahemmin koosta kiinni. Liian iso on koettu(6kk yritettiin seurustella) ja kerran liian pienikin(sormen kokoinen).
Tuohon voisi lisätä, että olennaista on miten mies osaa käyttää penistä. Mielestäni se on taitoa vaativaa. Tuntumaan voi hyvin vaikuttaa eri asennoilla ja niiden variaatioilla, esim lähärissä jalkoja voi käyttää hyvän tuntuman löytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki edelliset sanovat että vaikea saada tuntumaan miltään. Mulla ei kumminkaan ole oikein mielikuvaa miten paksu on ympärys 11cm. Jotenkin se saa minussa mielikuvan ihan normaalista. Ehkä jopa normaalia paksummasta. Eikös siitä tule jotakuinkin 3,5cm halkaisijaksi? Mielestäni joku parisenttinen voisi kirvoittaa edellisten kaltaisia kommentteja.
Matikan tunnilla opetettu perus kaava.
Jos ympärys on mitattuna 11cm, niin se jaetaan piin likiarvolla eli 3,145 niin saadaan ympyrä halkaisija noin 3,5 cm
Näin se on. Minun, olen mies etu- ja keskisormet yhteinen ymprysmitta onn sama 11cm. Kysyn vaan, että kuka nainen ei saisi kahdella sormettaen orgasmia. Riittää vallan hyvin, koska vaimollekin sormettanut monesti yhdellä sormella kun on toisinaan tehokkaampaa. Minulla on sellainen käsitys, että monetkin naiset arvosta käsistään päteviä sormettajia. 2 sormea koukussa on kuulemma houkuttelevaa naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, arvaa mitä:
Ei se mikään täysin tunnoton ole! Taidat olla mies itse?
Niin no joo. Mutta tieteellisen tutkimuksien mukaan, naisen emätin on sinänsä, täysin TUNNOTON. ELIN.
Se naisen orgasmi on melko usein saavutettavissa naisen klitoriksen
sopivasta kiihotuksesta. Juuri tämän takia, esim, islamin uskossa naisilta leikataan klitoris kokonaan pois.
Olen nelikymppinen nainen enkä saa yhdynnässä koskaan orgasmia. Minulle on nuoleminen ja sormettaminen tärkeämpää kun iso kulli. Mieheni on niin sanottua sukkapuikko kategoriaa, pituutta jotain varmaan 13cm hoikka kun mikä. Sitten kun on hoidellut ensin minut niin en välitä, nai ja laukeaa pilluuni. Mutta sitten mikä hoikan kullin etu on, anaali tuntuu aivan taivaalliselta kun hoikka kulli. Itse nautin kun hän nai minua hyvin liukastettuun anaaliin. En voisi kuvitellakaan että joku monsteri kulli repisi anukseni ja kiljuisin tuskasta. Että kuitenkin jotain hyvää sukkapuikossakin on. Olemme olleet 20 vuotta yhdessä lapsiakin on kaksi ja olen tyytyväinen seksielämäämme. Sitten taas en ymmärrä näitä käveleviä kulleja, jotka luulee että nainen tarvitsee vain kauheaa kullia niin homma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ap, arvaa mitä:
Haisee taas vahvasti hiekkapildeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, arvaa mitä:
Miten mulla on sellainen muistikuva, että mainitsiko hän joskus, että häneltä on kohtu poistettu?? Vai sekoitanko johonkin toiseen. Voisi selittää tämän vouhotuksen tunnottomasta pillusta ja varsinkin pillun pohjasta.
Kastemato todennäköisesti aiheuttaisi samanlaisen tuntemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen enkä saa yhdynnässä koskaan orgasmia. Minulle on nuoleminen ja sormettaminen tärkeämpää kun iso kulli. Mieheni on niin sanottua sukkapuikko kategoriaa, pituutta jotain varmaan 13cm hoikka kun mikä. Sitten kun on hoidellut ensin minut niin en välitä, nai ja laukeaa pilluuni. Mutta sitten mikä hoikan kullin etu on, anaali tuntuu aivan taivaalliselta kun hoikka kulli. Itse nautin kun hän nai minua hyvin liukastettuun anaaliin. En voisi kuvitellakaan että joku monsteri kulli repisi anukseni ja kiljuisin tuskasta. Että kuitenkin jotain hyvää sukkapuikossakin on. Olemme olleet 20 vuotta yhdessä lapsiakin on kaksi ja olen tyytyväinen seksielämäämme. Sitten taas en ymmärrä näitä käveleviä kulleja, jotka luulee että nainen tarvitsee vain kauheaa kullia niin homma toimii.
Hei uskalias- ei täällä saa noin kirjoittaa! Pitää sanoa että on unelma saada kulli pilluun muuta ei tarvita, tai sinut ristiinnaulitaan. Muunlainen puhe on kiellettyä.
Pitää sanoa ja kirjoittaa kuten palstalle kuuluukin.
Tuntuu vaan nyt siltä, että palstalla on paljon noita ns. hiekkapildeiksi haukuttuja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, arvaa mitä:
Miten mulla on sellainen muistikuva, että mainitsiko hän joskus, että häneltä on kohtu poistettu?? Vai sekoitanko johonkin toiseen. Voisi selittää tämän vouhotuksen tunnottomasta pillusta ja varsinkin pillun pohjasta.
Sulla on todellakin huonot tiedot!!! Kohdun tai /ja munasarjojen poisto ei vaikuta naisen sksuaalisuuten sitten mitenkään! Oikeastaan voisin sanoa, että päinvastoin, sillä näille naisille määrätää homonikorvaushoitoa, joilloin mm vaihdevuodet jää tulematta. Seksi tuntuu edelleen hyvälle, jos iitä on tykännyt/ on hyvä rakastaja, ei pelkkä jyystäjä.
Sinä olet varsinainen naisten vihaaja, ja luulet tietäväsi naisen nautinnosta kaiken, mutta et tajua oikeasti yhtikäs mitään, mikä nyt käynyt selväksi jo.
Tilastot ja tutkimukset ovat sulle ihan vaan roskaa, koska olethan MIESm ja sulla on kalu, jonka täytyy riittää naisille, sanoivat he itse mitä hyvänsä. Piste.
No joku syyhän sille on, ettet tunne pillussa mitään ja toitotat ettei muutkaan naiset voi tuntea. Et itse usko mitään tutkimuksia emättimen hermoista ja tunnoista. Silti naiset kertovat kuinka hyvältä tuntuu tai kuinka liian kovakourainen käsittely sattuu. No enemmistö naisista kaipaa kullia kuitenkin sisäänsä, pois lukien tunnottomat pillut ja lesbot.
Hevosen paskat kuule sulle. En ikinä ole sanonut ettei muut naiset voi tuntea mitä vain! Mutta miten selität nämä kirjoitukset täällä, että ei tunnu missään? Näitähän on paljon, samoinkuin tutkimuksia, julkaisuja asiasta?
Hatustako nämä on vedetty että 49 % noin tarvitsee tai haluaa sitä klitoriksen hyväilyä, tai se Finsex että vain se 6% saa PELKÄSSTÄÄNyhdynnässä? Ja ne loputkin tarvitsevat sitä klitorista? Kerro jo vihdoin. Sinunko tutkimuukset osoittavat jotain..
Ja miksi tänäänkin moni mies on tänne kirjoittanut, kuinka heidän naisensa saavat orgasmeja kun esim. panevat, nuolevat ja samalla hyväilevät sitä sun "herkkunappias". Tai sormettavat!
Ja muut naiset sitten ovat tunnottomia, vaikka saavat upeita orgasmeja todellakin.
Ja tuo sun ääliöväite kohdunpoistosta viimeistään osoittaa todellisen tietämättömyytesi.
Mun mies on vasektoitu, kas kun et väitä häntäkin tunnottomaksi.
Mikä vamma sulla on päässäsi kun tahdot kieltää tosiasiat?
Oisko vaimon numeroa jakelussa