Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä ohut penis tuntuu?

Vierailija
05.05.2011 |

Nainen, miltä sinusta ohut penis tuntuu yhdynnässä? Kaipaisin nimenomaan tarkempaa kuvausta enkä "ei miltään" -kommentteja. Olen itse ohuella peniksellä (11 cm) varustettu mies ja olisin kommentteista aidosti kiinnostunut. Kiitos.

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolta.

Vierailija
62/115 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohut ja lyhytkin 14/11. Vaan olen sinkku ja onneksi sellaisena viihdyn. Käyn joskus maksullisissa, siellä ei pieni haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, et sellaista ole ikinä nähnytkään !

Maailmassa on tuon paksuinen ehkä 1 yhdellä sadasta miljoonasta !

Vierailija
64/115 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole noin ohutta tainnut tulla vastaan, kai se jossakin tuntuis, ainakin jos olis todella kova ja just sopivasta kulmasta tulis? Miehellä varmaan yli 5 senttiä paksu, paljon paksumpi kuin hk:n sininen, ja tuntuu ihanalle :D

Pyh, et sellaista ole ikinä nähnytkään, etkä näe !

Maailmassa on tuon paksuinen ehkä yhdellä sadasta miljoonasta

jos siteenkään (yhtä paksu kuin HK-sininen) juu sun unelmissa  !

Joten..trollaajat voi painua dildon kanssa nukkumaan..

Vierailija
65/115 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muulta kuin patonkia porttikonkissa!Eli ei siis miltään..Mä oon aina kironnut alimpaan helvettiin laihakulliset miehet!jo ennen esikoisen syntymää;/

Helvettiin sais kirota myös asennevammaset nalkuttavat akat jotka ei pidä itsestään huolta ollenkaan unohtamatta lörppäpilluja

Vierailija
66/115 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ohut huono ole jos mies on mukava eikä itse ole löysä. Yleensä (ainakin täällä) paksut ovat kiinni idiootissa ja silloin ei mikään tunnu hyvältä.

Vierailija
67/115 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhyt ja ohut mutta sillä ei ole väliä niin kauan kuin vaimo ei tiedä isommasta.😁

Vierailija
68/115 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu miltään. Sori.

Vierailija
69/115 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten yhtään miltään. Paksu on hyvä kun tuntee olevansa ääriään myöten täynnä. Heivaisin noin ohuen heti.

Vierailija
70/115 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen nainen on sanonut, että ei oikein miltään tunnu. Kohteliaimmat ovat näytelleet., että tuntuisi tai olleet sanomatta mitään. Se on, kun muutama sentti jää puuttumaan voi kaikki mennä sen takia pilalle.

Vierailija
71/115 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä se tuntuu, jos klitorista hieroo samalla. Pelkkä sormikin riittää tarvittaessa, joten jollei ole sormea pienempi, on nautinto vain asennon valinnasta kiinni.

Vierailija
72/115 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muulta kuin patonkia porttikonkissa!Eli ei siis miltään..Mä oon aina kironnut alimpaan helvettiin laihakulliset miehet!jo ennen esikoisen syntymää;/

Ennen esikoisen syntymää? Jos paikat jää synnytyksen jälkeen väljemmiksi, niin syynä ei ole kuin oma laiskuuus valtaosassa tapauksista.

Ihme paineita pistetään miehille. Pitäisi melan paksuuskin mukautua synnyttäneiden porttikongeihin, kun ei itse viitsitä simppeliä jumppaa tehdä että paikat pysyisi kondiksessa.

Vierailija
73/115 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen sellainen juttu että ns. pienimunainen mies sai houkuteltua naisen sänkyynsä. Kun siinä sitten ennen yhdyntää mies oli täydessä erektiossa sellaisen 3 cm nysän kanssa niin nainen kysyi että kenet ajattelit tuolla tyydyttää johon mies vastasi tyynen rauhallisena että itseni. Tarina ei kerro että suostuiko tuo nainen seksiin.

Vierailija
74/115 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko esikoisestasi sitten laihakullinen mies?

Vierailija
75/115 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 17/12 eli ohut kalu on kelvannut naisille. Aikanaan kun oli paljon seksisuhteita, jopa isojenkin miesten tyttöystävät ja vaimot pettivät minun kanssani miehiään. Syynä ei ollut ohut kalu, vaan se että panostin naisen nautintoon, olin läsnä ja toteutin myös näiden toiveita. Seksielämä on ollut ohuella hyvää. Varmasti en ole kaikille antanut sitä tyydytystä, mitä paksu voi antaa, mutta hyvä näinkin. Komea, huoliteltu ulkonäkö ja näin viisikymppisenä urheilijan kroppakaan ei varmasti haittaa.

Vierailija
76/115 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies voi synnyttää??

Vierailija
77/115 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan faktatietona: kulli kuin kulli!! Se on osapuolien halusta ja taidoista kiinni, mitä sillä saa aikaan!

Vierailija
78/115 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut päässä eikä perseessä, sanoi hutsu oltuaan sängyssä pienivehkeisen miehen kanssa.

Vierailija
79/115 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 11,5cm penis eli mee kotiin kasvamaan.

Vierailija
80/115 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan faktatietona: kulli kuin kulli!! Se on osapuolien halusta ja taidoista kiinni, mitä sillä saa aikaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi