Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä uni/masennus/ahdistuslääke aiheuttaa voimakasta lihomista ja turpoamista?

Vierailija
22.04.2010 |

Tyyliin Johanna Tukiainen.



Remeron?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräävät nestettä kroppaan. Molemmat masislääkkeitä. Molempia olen kokeillut ja 6 kg nestettä lähti 2 viikossa kun lopetin ne.

Vierailija
62/67 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niille jotka valheellisesti ovat masentuneita. Laiskuudesta yms työtä välttelevästä asenteesta...

No minäpä en ole vielä löytänyt masennuslääkettä josta ei tulisi zombie-olo ja ihan testatusti mulla ondiagnoosi. Musteläiskät ja kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtä vieroksuviksi aina jaksaa tuntua vitsikkäältä. Useimmat tuntemani masentuneet kun ovat raataneet itsensä töissä ja kotona uuvuksiin asti ennen masentumistaan ja masentuneet nimenomaan siitä, että ovat tunteneet itsensä uurastuksesta huolimatta riittämättömiksi.

Vierailija
64/67 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niille jotka valheellisesti ovat masentuneita. Laiskuudesta yms työtä välttelevästä asenteesta...

No minäpä en ole vielä löytänyt masennuslääkettä josta ei tulisi zombie-olo ja ihan testatusti mulla ondiagnoosi. Musteläiskät ja kaikki.


Ei niistä tule zombie-oloa masentuneelle vaan ne tekevät toimintakykyiseksi ja virkeämmäksi.

Vierailija
65/67 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten ne toimivat luulotautisilla. Voisi hyvinkin luulla että hidastavat ajatustoimintaa ja aiheuttavat juuri tuota muumio-efektiä.

Vierailija
66/67 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä tule zombie-oloa masentuneelle vaan ne tekevät toimintakykyiseksi ja virkeämmäksi.

että näin käy kaikilla masentuneilla? Jos sinulla kävi niin, onneksi olkoon. Minulla esim. Sertralin aiheutti aluksi niin tokkuraisen olon että pelotti ajaa autoa ekoina päivinä. Samoin aluksi masennuin vielä lisää, entisen masennuksen päälle. Yritin kestää lääkettä puolisen vuotta, minä aikana lakkasin pitämään yhteyttä kavereihin ja lopetin liikunnan harrastamisen. Noin viiden kuukauden käytön jälkeen luovutin odottamasta sitä päivää jolloin lääke alkaa "vaikuttaa" ja jätin hitaasti lääkkeen pois. Laukaisevana tekijänä se kun tajusin miten paljon paremmaksi tunsin oloni jos joskus unohdin ottaa lääkkeen.

Että näin. Jaksoin noinkin kauan tota koska todella toivoin, että lääkkeestä olisi ollut apua enkä olisi millään jaksanut kokeilla toista, kaikkine alkuvaikeuksineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/67 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin nopeasti. Oli vaikea saada niitä pois.



Efexorin kanssa ei ole liikakiloja tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän