Mikä uni/masennus/ahdistuslääke aiheuttaa voimakasta lihomista ja turpoamista?
Kommentit (67)
Eli niille jotka valheellisesti ovat masentuneita. Laiskuudesta yms työtä välttelevästä asenteesta...
No minäpä en ole vielä löytänyt masennuslääkettä josta ei tulisi zombie-olo ja ihan testatusti mulla ondiagnoosi. Musteläiskät ja kaikki.
työtä vieroksuviksi aina jaksaa tuntua vitsikkäältä. Useimmat tuntemani masentuneet kun ovat raataneet itsensä töissä ja kotona uuvuksiin asti ennen masentumistaan ja masentuneet nimenomaan siitä, että ovat tunteneet itsensä uurastuksesta huolimatta riittämättömiksi.
Eli niille jotka valheellisesti ovat masentuneita. Laiskuudesta yms työtä välttelevästä asenteesta...
No minäpä en ole vielä löytänyt masennuslääkettä josta ei tulisi zombie-olo ja ihan testatusti mulla ondiagnoosi. Musteläiskät ja kaikki.
Ei niistä tule zombie-oloa masentuneelle vaan ne tekevät toimintakykyiseksi ja virkeämmäksi.
En tiedä miten ne toimivat luulotautisilla. Voisi hyvinkin luulla että hidastavat ajatustoimintaa ja aiheuttavat juuri tuota muumio-efektiä.
Ei niistä tule zombie-oloa masentuneelle vaan ne tekevät toimintakykyiseksi ja virkeämmäksi.
että näin käy kaikilla masentuneilla? Jos sinulla kävi niin, onneksi olkoon. Minulla esim. Sertralin aiheutti aluksi niin tokkuraisen olon että pelotti ajaa autoa ekoina päivinä. Samoin aluksi masennuin vielä lisää, entisen masennuksen päälle. Yritin kestää lääkettä puolisen vuotta, minä aikana lakkasin pitämään yhteyttä kavereihin ja lopetin liikunnan harrastamisen. Noin viiden kuukauden käytön jälkeen luovutin odottamasta sitä päivää jolloin lääke alkaa "vaikuttaa" ja jätin hitaasti lääkkeen pois. Laukaisevana tekijänä se kun tajusin miten paljon paremmaksi tunsin oloni jos joskus unohdin ottaa lääkkeen.
Että näin. Jaksoin noinkin kauan tota koska todella toivoin, että lääkkeestä olisi ollut apua enkä olisi millään jaksanut kokeilla toista, kaikkine alkuvaikeuksineen.
hyvin nopeasti. Oli vaikea saada niitä pois.
Efexorin kanssa ei ole liikakiloja tullut.
keräävät nestettä kroppaan. Molemmat masislääkkeitä. Molempia olen kokeillut ja 6 kg nestettä lähti 2 viikossa kun lopetin ne.