Kuka tällaista paskaa syö?
Ostin kokeeksi säilykepurkissa jotakin ns. lihan- ja kalankorviketta:
https://www.s-kaupat.fi/tuote/coop-soija-ja-vehnaproteiini-hiutaleena-s…
Niin hirveä pistävä maku ettei vaan pysty syömään. Aivan kamalaa paskaa.
Ei kelvannut koiralle eikä kissallekaan. Eli roskiin.
Kuka näitä syö? Vai onko koko meidän perheellä ja eläimissä joku vika makuaistissa?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Okisit vain huitaissut nopeasti hetulaan, niin olisit saanut ravintoa ja säästänyt seuraavassa ostoksessa.
Miksi? Emme ole masokisteja.
Minä ihmettlen että kuka vielä syö Saarioisten roiskeläppiä. Olihan ne paskaa kasarillakin mutta silloin ei ollut paljoa vaihtoehtoja.
No tuollasta en kyllä ostais, on mulla sen verran maalaisjärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettlen että kuka vielä syö Saarioisten roiskeläppiä. Olihan ne paskaa kasarillakin mutta silloin ei ollut paljoa vaihtoehtoja.
Minä, tosin harvemmin kun nuoruudessa:) Ikää 51v. ja ens viikolla ostankin yhden heti.
Vierailija kirjoitti:
No tuollasta en kyllä ostais, on mulla sen verran maalaisjärkeä.
No, kuulemma ei saa haukkua ellei ole itse kokenut.
Te, jotka näitä syötte: onko kaikki vastaavat tuotteet samaa tasoa?
Tietysti kysymys on turha, jos näitä ei syödä maun vaan jonkun aatteen takia.
Meidän lähikaupassa punalappuisina on aina eniten juuri noita kusetus-ruokia. Soijaa, tofua yms. shittiä. Kertoo kaiken olennaisen. Ei noista oikeasti kukaan nauti.
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla ne oli jotenkin hyviä, mutta nyt ne on syömäkelvottomia
Nuo korvikkeet pitää imaista sisään alakautta.
Kaupat on täynnä hyväuskoisille idiooteille suunnattua shaibaa. Ilman niitä puolet valikoimista poistuisi.
Sehän se kuka??on ne kyllä kauheita.Koira tykkää pelkistetystä.Mut liian kallista ostaa vaan koiralle...
Vierailija kirjoitti:
Me duunattiin ne jo kasarilla. Tomaattia, mausteita, leikkeleitä ja vaikka ja mitä päälle. Apeen purkki on sellainen, et en osta. Kun ne poistaa ton hyllystä 50 sentin hinnalla. En ostais muutenkaan. Tai pitääpä kokeeksi hakea purkki. Spirahchan makuinen soija.
Okisit vain huitaissut nopeasti hetulaan, niin olisit saanut ravintoa ja säästänyt seuraavassa ostoksessa.