minkälaiset jonot on tatuointipaikkoihin helsingissä?
jos haluaisin tatuoinnin ennen kesää, onko mahdollista?
Kommentit (6)
Kävin helmikuussa varaamassa erääseen liikkeeseen ajan ja sain vasta heinäkuulle.
huonolle tekijälle ei ole jonoa ja ajan saa siis nopeasti. Hyvälle tekijälle jonot on kuukausia.
Se on sitten itsestään kiinni, että haluaako nopeasti kuvan joka on tasoa ok tai huonompi vai kuvan joka on upea ja sitä saa odottaa puoli vuotta.
Liskogalleriassa Hämeentiellä Maija tekee perjantaisin pikkukuvia (muistaakseni 5 x 5 cm) jonotusperiaatteella, maksaa 50 egeä.
Maija on todella hyvä tekijä!
Liskogalleriassa Hämeentiellä Maija tekee perjantaisin pikkukuvia (muistaakseni 5 x 5 cm) jonotusperiaatteella, maksaa 50 egeä. Maija on todella hyvä tekijä!
osaatko sanoa kauanko jonottamaan voi joutua?
Riippuu myös kuvan koosta ja värityksestä. Kannattaa soitella liikkeisiin nyt heti, jos mielit saada kuvan nahkaan ennen helteitä.