Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkälaiset jonot on tatuointipaikkoihin helsingissä?

Vierailija
02.05.2010 |

jos haluaisin tatuoinnin ennen kesää, onko mahdollista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös kuvan koosta ja värityksestä. Kannattaa soitella liikkeisiin nyt heti, jos mielit saada kuvan nahkaan ennen helteitä.

Vierailija
2/6 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin helmikuussa varaamassa erääseen liikkeeseen ajan ja sain vasta heinäkuulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonolle tekijälle ei ole jonoa ja ajan saa siis nopeasti. Hyvälle tekijälle jonot on kuukausia.



Se on sitten itsestään kiinni, että haluaako nopeasti kuvan joka on tasoa ok tai huonompi vai kuvan joka on upea ja sitä saa odottaa puoli vuotta.

Vierailija
4/6 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvan jonotusperiaatteella?

Vierailija
5/6 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liskogalleriassa Hämeentiellä Maija tekee perjantaisin pikkukuvia (muistaakseni 5 x 5 cm) jonotusperiaatteella, maksaa 50 egeä.



Maija on todella hyvä tekijä!

Vierailija
6/6 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liskogalleriassa Hämeentiellä Maija tekee perjantaisin pikkukuvia (muistaakseni 5 x 5 cm) jonotusperiaatteella, maksaa 50 egeä. Maija on todella hyvä tekijä!


osaatko sanoa kauanko jonottamaan voi joutua?