Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voi hyvin tuo Johanna Tukiainen:( Ei tee enää mieli

Vierailija
21.04.2010 |

pilkata - hänhän on selvästi vakavasti sairas.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä up tai nosto sanoista. Pitää nähdä viitseliäisyyttä pitääkseen ketjua elossa.

Huviahan tämä ohjelma on kai olevinaan. Mistään sydähaastatteluista ei ole kyse. Kunhan lätistään niitä näitä lämpimiksi ja illan kuluksi. Katainen taisi jossain vaiheessa olla ohjelmassa ja muitakin yhteiskunnallisesti tärkeitä haastateltavia. Maria on vajonnut Seiska tasolle ja luulen, että ohjelma kohta loppuu. Ei ne Seiskan lukijat taida tuohon aikaan enää olla tv:n äärellä. Ainakaan katselukunnossa.

Korjaisitko kirjoitusvirheesi. Ikävän näköistä sotkua.

Eikös Seiskan lukemiseen riitä ihan vaan, että osaa kääntää sivuja, katsella kuvat ja tavata kuvatekstit? Ei kai nyt oikeinkirjoituksella niin väliä ole? Tai painovirheillä?

Vierailija
2/119 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheaa katsottavaa ja menee jo ihan Nykäs-"viihteen" puolelle kaikessa sekoilussaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaaseen katseluaikaan kanavalle, jotta huonoitsetuntoinen suomalainen saa kauhistella ja pönkittää omaa surkeaa itsetuntoaan sillä, että joku ressukka on niiiiiin kauheannäköinen, tyhmä ja kaikkea.

Jokaisen ihmsisen, joka saa jotain sairasta mielihyvää kauhistelemalla ihmisrauniota facebook-statuksissaan (mun listalla hyvin monella) tai muualla, saisi mennä peilin eteen kysymään itseltään, mikä omassa elämässä on pielessä kun tekee mieli pilkata jo täysin nöyryytettyä ihmistä, jolla ei ole enää muuta pakopaikkaa kuin itse luoma fantasiamaailma, jossa rahakkaat miehet palvovat muodokasta ja vaaleaa prinsessaa, jota kuljetetaan limusiinilla ympäri Miamia ja joka on vip-vieras kaikkien suurten starojen bileissä.

Menkää itseenne.

Vierailija
4/119 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaaseen katseluaikaan kanavalle, jotta huonoitsetuntoinen suomalainen saa kauhistella ja pönkittää omaa surkeaa itsetuntoaan sillä, että joku ressukka on niiiiiin kauheannäköinen, tyhmä ja kaikkea. Jokaisen ihmsisen, joka saa jotain sairasta mielihyvää kauhistelemalla ihmisrauniota facebook-statuksissaan (mun listalla hyvin monella) tai muualla, saisi mennä peilin eteen kysymään itseltään, mikä omassa elämässä on pielessä kun tekee mieli pilkata jo täysin nöyryytettyä ihmistä, jolla ei ole enää muuta pakopaikkaa kuin itse luoma fantasiamaailma, jossa rahakkaat miehet palvovat muodokasta ja vaaleaa prinsessaa, jota kuljetetaan limusiinilla ympäri Miamia ja joka on vip-vieras kaikkien suurten starojen bileissä. Menkää itseenne.

kenelle kohdistit viestisi? Tässäkin ketjussa suurin osa on säälinyt ja ihmetellyt JT:a, ei pilkannut ja nauranut. Itsekin puhut mt-ongelmasta ja nöyryytyksestä ja fantasiamaaimoista. Saatko sinäkin tästä keskustelusta sairasta mielihyvää?

Vierailija
5/119 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aloitushan jo oli empaattinen Tukiaista kohtaan. Teksti oli kritiikkiä niille, jotka eivät ole empaattisia. Minulla ainakin on esimerkiksi Facebookissa monta pilkkastatusta Tukiaisen eilisestä esiintymisestä.

Tämä oli vain yksi lisäkommentti aiheeseen. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.

Ilokseni huomasin tätä ketjua selatessani, että aika monen ilkeys on jo kääntynyt säälin puolelle. Enkä halua nostaa itseäni kenenkään yläpuolelle - kyllä minäkin Tukiaista morkkasin kanerva-kohun aikaan.

Median vastuu on näissä jutuissa kyllä se, mitä pitäisi enemmän nostaa esiin.

Vierailija
6/119 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkosuomalainen, eikä kokonaista Maria! jaksoa pääse ulkomailta käsin katselemaan, klipit ainoastaan toimivat. En vaan harmikseni löytänyt klippiä Johannasta.

Vierailija
7/119 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se ero, että Johanna voi olla mitä vaan,mut hän ei ole varsinaisesti pahantahtoinen ihminen vaikka aiheuttikin ongelmia Kanervalle.

okei.. Menee asian vierestä mutta Tukiainen aiheutti ongelmia Kanervalle?

Eiköhän Kanervalla itselläänkin ollut osuutta omiin ongelmiinsa, että yleensä tuollaisiin ongelmiin tarvitaan kaksi eikä yhtä.

Kohta täällä tietenkin repäistään Vanhanenkin esiin ja aletaan voivottelemaan, kun on NIIN nuori mies ja muisti alkaa tuolla jo pätkimään.

Ja jos pitäydytään ihan aiheessa eli tukiaisessa kuin sillä menee päin persettä.

Vierailija
8/119 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huviahan tämä ohjelma on kai olevinaan. Mistään sydähaastatteluista ei ole kyse. Kunhan lätistään niitä näitä lämpimiksi ja illan kuluksi.

Katainen taisi jossain vaiheessa olla ohjelmassa ja muitakin yhteiskunnallisesti tärkeitä haastateltavia.

Maria on vajonnut Seiska tasolle ja luulen, että ohjelma kohta loppuu. Ei ne Seiskan lukijat taida tuohon aikaan enää olla tv:n äärellä. Ainakaan katselukunnossa.

Korjaisitko kirjoitusvirheesi. Ikävän näköistä sotkua.

Vierailija
9/119 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin naureskelin muiden mukana mutta nyt kun sitä miettii: olemmeko me "nolouden tajuavat" ihmiset loppujen lopuksi yhtään onnellisempia/fiksumpia kuin Johanna, joka sentään elää näköistään elämää? :/ Mielestäni Kanerva-touhu ansaitsikin tulla julkisuuteen eikä viestenviejää pidä ampua. En myöskään usko että Johanna olisi tehnyt mitään todella törkeää noin yleisellä tasolla.

Ainakin hänellä on hyvä itsetunto, uskaltaa "leikkiä prinsessaa". :) Minustakin olisi kiva jos uskaltaisin asennoitua elämään yhtä vapaasti.

Vierailija
10/119 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämään vapaasti" tai on onnellinen. Hänhän voi selkeästi todella huonosti. Eipä sinua kyllä ihmistuntemuksella tai psykologisella silmällä ole paiskattu.

Apinakin huomaa, että Johannan elo on silkkaa kärsimystä. Toki hän yrittää paeta sitä lääkkeisiin ja fantasiamaailmaansa, mutta kyllähän jo hänen ilmeestään näkee, että sekään auta.

Vierailija
11/119 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan edesvastuutonta ottaa tv-ohjelmaan...

Hoitoa tarvitsisi :'(

Vierailija
12/119 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännettiin kanavalle kesken kaiken. Sitten kun Maria sanoi, että kyseessä on Johnanna, niin olimme kyllä hämmentyneitä. Onhan hän aina ollut kamalan näköinen, mutta nyt on mennyt jo niin överiksi kuin mennä voi. Ei oikeasti ollut enää tunnistettavissa samaksi ihmiseksi.

Luuleekohan hän olevansa kovinkin kaunis:(.

Vierailija
13/119 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjesta.

Vierailija
14/119 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy. Raukka. :( Pahan näköinen. Onkohan alkoholiongelmaa, ja mitähän muuta..

Vierailija
15/119 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruutu.fi löytyy hakemalla Maria! ohjelman jo esitetyt jaksot.

Vierailija
16/119 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytetty hyväksi.Ehkempä mielen terveys mennyt. Todellisuus ja satu mennyt sekaisin.

Vierailija
17/119 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun olemaan hyvä ihmistuntija ja itse rankan mielisairauden läpikäyneenä voin kertoa, että kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää. Toisen sekoilu milloin minkäkin kanssa saattaa tehdä asianomaisen itsensä onnelliseksi ja paskat silloin muista. Johanna saattaa olla välillä väsynyt ja alakuloinen, jopa hidas- mutta kuka ei olisi joskus?

Olen huomannut että mitä enemmän näen elämää, sitä vähemmän löytyy "oikeita tapoja" tehdä asioita. Kuka minä olen arvostelemaan Johannaa, jos tämä tahtoo antaa sellaisen kuvan että olisi Barbie? Antaa hänen siis olla Barbie meidän silmissämme ja kohdellaan häntä sen mukaisesti- rumaa totuutta on maailma pullollaan, eiköhän asennemuutos olisi paikallaan. Jos sinuakin hyvä 113 kohdeltaisiin kuten tahtoisit (fiksuna? kauniina? pätevänä?), et kokisi tarvetta alentaa keskustelukumppaniasi hassuilla sanavalinnoilla vaan nauttisit asemastasi ;).

112

Vierailija
18/119 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin ajattelin et hyi V...., mut kun katoin enemmän ja kuuntelin häntä.. voi raukkaparka, ei oo kaikki kunnossa. Mielenterveys on täysin järkkynyt.

Vierailija
19/119 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että se oli joku jopet show

Vierailija
20/119 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt joku etta milta nayttaa? mita mita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä