Mies lähtee isyyslomalla TUrkkiin?! Onko edes sallittua ja voiko KELA
Kommentit (18)
kieltää kun minun sanaa ei usko?
Vapaa maa.
aina luullut, että isyysloma on tarkoitettu vietettäväksi vauvan kanssa, ei henk.kohtasta lomaa varten. Mutta oppiipa aina uutta.
velvollisuuksiaan isänä niin ensi kerralla on sitten ihan eri isyydet.
Tonttu mies sinulla, luuleeko se, että isyysloma on jokin palkintovapaa kun on viitsinyt panno naisensa paksuksi? Isäksi kasvamista ja lapseen kiintymistä varten valtio sen kustantaa, ei auringonottoon...
Sairausvakuutuslain mukaan "isyysrahaan on oikeus lapsen isällä, joka osallistuu vanhempainpäivärahaan oikeuttavan lapsen hoitoon eikä ole tänä aikana ansiotyössä---". Tarkasti ottaen isyysrahan maksamisen edellytyksenä on siis lapsen hoitoon osallistuminen. Turkista käsin tuon edellytyksen täyttäminen voi olla vaikeaa, jollei lapsi lähde matkalle mukaan.
JOs on onneks olkoon.
vain turkkilainen mies voi lähteä Turkkiin lomalle isyyslomallaan??? Onneksi olkoon!
Meillä mies aikoo ottaa isyysvapaansa aivan vanhempainvapaakauden lopussa, eikä todellakaan ole matkustamassa minnekkään. Hän haluaa jäädä edes hetkeksi hoitamaan kuopustaan, jonka hänelle ilomielin suon. Eikä hän todellakaan ole syntyperäinen suomalainen, vaan on peräti muslimi! Toivottavasti vain työntantaja suo tämän ilon hänelle... edellinen yritys kaatui sijaisen löytymisen mahdottomuuteen.
Muuten ei minun ukkoni lähtisi, vaikka olisi kuinka turkkilainen (ei silti että turkkilaista ottaisin).
Muuten ei minun ukkoni lähtisi, vaikka olisi kuinka turkkilainen (ei silti että turkkilaista ottaisin).
ihan kuin kukaan turkkilainen sua edes huolisi. Saat tyytyä vaan suomijuntteihin ;) Voi sua raukkaa. Onnittelut surkeasta miehestä ja isästä.
jos laitat asuntopaperit eteenpäin ja muutat pois loman aikana omaan asuntoon. MIes saa tulla tyhjään kotiin, ja miettiä asioiden tärkeysjärjestystä.
ihan kuin kukaan turkkilainen sua edes huolisi. Saat tyytyä vaan suomijuntteihin ;) Voi sua raukkaa. Onnittelut surkeasta miehestä ja isästä.
Kyllähän me kaikki tiedetään että turkkilaisille käy mitkä vaan, jopa ne ryhävalaat joita normaalit miehet ei edes katso.
ulkomailla miehen isyysloman aikaan ja sama olisi suunnitelmissa toisenkin kohdalla.
Asunto olisi tyhjä hänen palatessaan.
oikeesti mua ei haitannut yhtään. Kyse on vain yhdestä viikosta. Lastenkasvatus on kuitenkin vähintään 18-vuotinen savotta.
ja pitää kaikki mahdolliset isyysvapaat, jotta voi olla lapsensa kanssa. Isyysvapaa ei ole hänen silmissään mitään "lomaa", jolla voi lähteä vaikkapa kalastusreissulle, vaan mahtava tilaisuus tutustua omaan lapseensa paremmin. Jos mies olisi alkanut suunnitella esim. kalastusreissua isyysvapaalle, olisin kyllä ihmetellyt asiaa. :O
Asunto olisi tyhjä hänen palatessaan.
Ei sillä että olisin alunperinkään valinnut niin huonon miehen että sille edes tulisi tuollainen mieleen.
avioeroja, kun noin pienestä olette valmiita eroamaan??
Kyllä jättäisin tuollaisen miehen samantien.
Vaikka siis provonhan tämä on pakko olla. Ei tuollaisia miehiä ole olemassakaan...:)
Pyydä turkkilaista jogurttia tuliaisiksi.