Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipas taas paha mieli

Vierailija
19.04.2010 |

facebookista luin äsken että naapurin lasten äidit olivat olleet yhdessä sauvakävelyllä eilenillalla ja nyt hehkuttavat ja kiittelevät lenkkiseurasta. Minua ei pyydetty mukaan vaikka lapsemme ovat ystäviä ja hekin ainakin minulle ystäviä... tätä on tapahtunut ennenkin. Tuntuu ihan kiusaamiselta. Yritän ajatella että ei haittaa koska on minulla muitakin ystäviä mutta että noin räikeesti pitää vielä facebookissa kirjoittaa kun tietävät vielä että minä näen viestit. Tai sitten vain ovat ajattelemattomia... en tiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että porukalla on käyty ennenkin lenkillä ja minä olen aina pyytänyt muut mukaan enkä jättänyt ketään pois.

Vierailija
2/10 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on kiusaamista niin mitä ihmettä on se, että kaupassa juttelevat toisilleen ostoskättyjä työnnellessään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne, kyseessa oli yhdessa kahvittelu ym, johon minua ei aina kutsuttu. ei sita tosin fb:ssa hehkutettu, huomasin kun kavin lapsen hakemassa naapurista pois etta muut rouvat istuu siella kahvilla, siksi tuntui ilkealta kun oltiin oltu juuri koko porukka yhteisella retkella, ja muut oli sitten nakojaan kutsuttu kahville sen jalkeen. otin etaisyytta ja ajattelin etta no olkoon.

Vierailija
4/10 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkäs teet.. Ehkä siinä ei kuitenkaan ole sen enempää, meillä naisilla vaan on taipumus ajatella heti kaikenlaista. Joskus itsekin toivoisin voivani ajatella kuin mies, joka ei näkisi tuossa mitään kummallista.

Vierailija
5/10 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis meidän kaikkien kesken että jos joku lähtee lenkille pyydetään muita mukaan. Nyt minä olin ainoa joka ei saanut kutsua.

Vierailija
6/10 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä hyväksy sitä, että muut ihmiset haluavat olla välillä keskenään ilman sinun seuraasi?

Aika ihme asioista kyllä loukkaannut. Taidat olla ripustautuja ja sellaisen seura ei kyllä kelpaa pidemmän päälle kenellekään.

Lapsellinen aloitus kaiken kaikkiaan aikuiselta ihmiseltä, ihan kuin koululaisen kynästä ("ne ei leiki mun kaa..")

Vierailija
7/10 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni outoa,ja anna akkojen talsia ihan rauhassa.älä välitä.

Vierailija
8/10 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota että fb:ssa pitää hehekuttaa ja kiittää seurasta. siis mikä tarve ihmisisllä on kertoa että me oltiinkin yhdessä lenkillä. EN TAJUA! mut joo toi oli sivuseikka.

lenkille meno yhessä ja niin et joku kolmas jää pois, on musta ihan normaalia. mut se että se piti nyt tuoda SINULLE esiin, siinä on selvästi jokin tarkoitus nyt. ovat jutelleet sinusta jotain ja haluavat varta vasten tuoda ilmi nyt että he ovat "Paremmat" kaverit nyt keskenään.

teinien tohua, anna olla!

Vierailija
9/10 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on tässä kanssa neljä äitiä kotosalla ja paljon vietämme aikaa päivisin yhdessä. Joku kyläilee illallakin toisen luona, toiset käyvät lenkillä. Ei aina tarvitse tehdä kaikkea porukalla, eikä kannata loukkaantua niin herkästi.

Tosin, jos susta alkaa tuntua, että sut eristetään ihan kaikesta (toisinaan kypsymättömät naiset näinkin tekevät), niin viittaa kintaalla moisille akoille. Jostain syystä meidän naisten on usein vaikea puhua suoraan silloin kun siihen oikeasti olisi tarvetta... Ei muka haluta loukata ketään.

Vierailija
10/10 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ois moksiskaa,koska en ees haluis joittenki vosujen kaa olla tekemisis.enpä olekkaan nykyään ku muutaman naisystävän kaa tekemisis.

haistata paskat niillä ja pistä ne fb.ssa mustalle listalle jos noin vituttaa.

mä oon tosi välinpitämätön nykyisin kaikkia kohtaan,koska kaikki ihmiset vaan on vittumaisia.tai no ihan muutama on kelle oon ystävällinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi