Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin tyytyväinen, kun olen fiksumpi kuin muut

Vierailija
30.04.2010 |

enkä noteeraa millään tavalla tätä typerää vappua. Älykkyysosamäärältään vähäisemmät juovat itsensä pahoinvoiviksi tänään ja huomenna mutta minä älykkö sivistän itseäni filosofisella kirjallisuudella ja klassisella musiikilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun AP on se sossun täti joka kirjoittelee noissa huostaanottoketjuissa ja jakaa "sivistystään".

Vierailija
2/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin oksettaa tollaiset BB Esa A:t...voin oikein nähdä kuinka siemailet lasillisen punaviiniä beigessä nojatuolissa pieni valo seuranasi,taustalla soi kikkeli rimputusta.Jalkoja pidät neitimäisesti jalka toisen päälle ja ilmeenä BB Esa A:n "sontakasahaju" ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin oksettaa tollaiset BB Esa A:t...voin oikein nähdä kuinka siemailet lasillisen punaviiniä beigessä nojatuolissa pieni valo seuranasi,taustalla soi kikkeli rimputusta.Jalkoja pidät neitimäisesti jalka toisen päälle ja ilmeenä BB Esa A:n "sontakasahaju" ...

Vierailija
4/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon onskuna sun puolesta! Pidä toi.

Vierailija
5/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans ihan kauheen fiksu nimittäin ja myös erittäin kaunis.

Harmi siinä suhtees, kun kukaan ei koskaan saa tietää noista kumpaakaan, koska mä istun vaan aina kotona rakastamassa itseäni; mut ei se haittaa! Se riittää mulle, ihanaa!

Vierailija
6/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka siellä kadulla oikein mekkalaa pitää.

Ja naapurin vappujuhlia häiriköit viimeistään klo 21 valittamalla metelistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan