Olen niin tyytyväinen, kun olen fiksumpi kuin muut
enkä noteeraa millään tavalla tätä typerää vappua. Älykkyysosamäärältään vähäisemmät juovat itsensä pahoinvoiviksi tänään ja huomenna mutta minä älykkö sivistän itseäni filosofisella kirjallisuudella ja klassisella musiikilla.
Kommentit (6)
Mua jotenkin oksettaa tollaiset BB Esa A:t...voin oikein nähdä kuinka siemailet lasillisen punaviiniä beigessä nojatuolissa pieni valo seuranasi,taustalla soi kikkeli rimputusta.Jalkoja pidät neitimäisesti jalka toisen päälle ja ilmeenä BB Esa A:n "sontakasahaju" ...
Mua jotenkin oksettaa tollaiset BB Esa A:t...voin oikein nähdä kuinka siemailet lasillisen punaviiniä beigessä nojatuolissa pieni valo seuranasi,taustalla soi kikkeli rimputusta.Jalkoja pidät neitimäisesti jalka toisen päälle ja ilmeenä BB Esa A:n "sontakasahaju" ...
Oon onskuna sun puolesta! Pidä toi.
Mä oon kans ihan kauheen fiksu nimittäin ja myös erittäin kaunis.
Harmi siinä suhtees, kun kukaan ei koskaan saa tietää noista kumpaakaan, koska mä istun vaan aina kotona rakastamassa itseäni; mut ei se haittaa! Se riittää mulle, ihanaa!
kuka siellä kadulla oikein mekkalaa pitää.
Ja naapurin vappujuhlia häiriköit viimeistään klo 21 valittamalla metelistä.
Tämän ketjun AP on se sossun täti joka kirjoittelee noissa huostaanottoketjuissa ja jakaa "sivistystään".