Eskarikeskustelusta ja käyttäytymisestä
Onko teistä ihan totta ok, että lapset saavat töniä toisiaan? Leikki on erikseen, tietysti, mutta noin muuten. Jos on ok, saako teitä töniä?
Olenko ainoa, jonka mielestä lapsia kuuluu ja pitää kasvattaa ottamaan huomioon toisia ja käyttäytymään hyvin? Olen melko hämmästynyt siitä, että suurin osa tuon eskarikeskustelun vastaajista pitää tönimistä ja rumasti puhumista ihan ookoona. Onhan maailma kova paikka jne, mutta osaltaan jokainen voisi yrittää sitä vähän pehmittää, ei toisin päin.
Kommentit (70)
vaan avasit uuden ketjun väittääksesi, että vanhemmat hyväksyvät rumat puheet ja tönimisen.
Tämän johtopäätöksen teit ketjusta, jossa valtaosa yritti vakuuttaa sen ketjun hysteeriselle ap:lle, että esimerkiksi imperatiivin käyttö ei ole kuusivuotiaalla kuolemanrangaistuksen paikka.
aloitukseni.
ja suosittelen perehtymistä nettietikettiin.
Kuka on väittänyt ettei voi tai että joku ei olisi kasvattanut jne.???
Oletko sinä jossain aineissa, vai miksi tuo järjenjuoksusi on tällaista?
ja tarkoitukseni oli nimenomaan kysyä.
Miksi ihmeessä täällä väki on näin riidanhaluista?
vaan avasit uuden ketjun väittääksesi, että vanhemmat hyväksyvät rumat puheet ja tönimisen.
Tämän johtopäätöksen teit ketjusta, jossa valtaosa yritti vakuuttaa sen ketjun hysteeriselle ap:lle, että esimerkiksi imperatiivin käyttö ei ole kuusivuotiaalla kuolemanrangaistuksen paikka.
Oikeasti, oletko jossain aineissa vai miksi olet tuollainen?
Kiitos vastauksista, muutaman asiallisenkin sain, jotka selvensivät sitä käsitystä, joka minulle tuosta toisesta ketjusta jäi. Ja selvensivät myönteisempään suuntaan.
Onneksi on sentään fiksujakin ihmisiä olemassa.
Ap
jos heidän vanhempansa ovat tuollaisia kuin tässä ketjussa jotkut ap:n mollaajat. Siis huonokäytöksisiä, agressiivisen oloisia ja erittäin pahoja suustaan. Kyllä ne lapset imee vaikutteita ja puhetapoja ihan joka paikasta -myös vanhemmiltaan.
ovat sellaisia kuin ovat. Nostavat kaikesta metakan, eivätkä tajua mistään mitään.
että se hysteerisen äidin "kiusattu" lapsi oli kaikkein suurin kiusaaja.
Äitinsä takertui päiväkodista asti toisten sanomisiin ja piti meteliä, että hänen kultaansa kiusataan. Ärähteli muilel lapsille ja soitteli heidän vanhemmilleen.
Tämä kiusattu kullannuppu paljastui pahimmaksi kiusaajaksi kun jäi kiinni todella rankasta pahoinpitelystä. Kun vyyhteä alettiin purkamaan niin suurin osa näistä tapahtumista, mistä syytettiin muita, oli tämän kullannupun aloittamia.
Kuka on väittänyt ettei voi tai että joku ei olisi kasvattanut jne.???
Oletko sinä jossain aineissa, vai miksi tuo järjenjuoksusi on tällaista?