Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eskarikeskustelusta ja käyttäytymisestä

Vierailija
19.04.2010 |

Onko teistä ihan totta ok, että lapset saavat töniä toisiaan? Leikki on erikseen, tietysti, mutta noin muuten. Jos on ok, saako teitä töniä?



Olenko ainoa, jonka mielestä lapsia kuuluu ja pitää kasvattaa ottamaan huomioon toisia ja käyttäytymään hyvin? Olen melko hämmästynyt siitä, että suurin osa tuon eskarikeskustelun vastaajista pitää tönimistä ja rumasti puhumista ihan ookoona. Onhan maailma kova paikka jne, mutta osaltaan jokainen voisi yrittää sitä vähän pehmittää, ei toisin päin.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on väittänyt ettei voi tai että joku ei olisi kasvattanut jne.???



Oletko sinä jossain aineissa, vai miksi tuo järjenjuoksusi on tällaista?

Vierailija
62/70 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan avasit uuden ketjun väittääksesi, että vanhemmat hyväksyvät rumat puheet ja tönimisen.



Tämän johtopäätöksen teit ketjusta, jossa valtaosa yritti vakuuttaa sen ketjun hysteeriselle ap:lle, että esimerkiksi imperatiivin käyttö ei ole kuusivuotiaalla kuolemanrangaistuksen paikka.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitukseni.

ja suosittelen perehtymistä nettietikettiin.

Kuka on väittänyt ettei voi tai että joku ei olisi kasvattanut jne.???

Oletko sinä jossain aineissa, vai miksi tuo järjenjuoksusi on tällaista?

Vierailija
64/70 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkoitukseni oli nimenomaan kysyä.

Miksi ihmeessä täällä väki on näin riidanhaluista?

vaan avasit uuden ketjun väittääksesi, että vanhemmat hyväksyvät rumat puheet ja tönimisen.

Tämän johtopäätöksen teit ketjusta, jossa valtaosa yritti vakuuttaa sen ketjun hysteeriselle ap:lle, että esimerkiksi imperatiivin käyttö ei ole kuusivuotiaalla kuolemanrangaistuksen paikka.

Vierailija
65/70 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiselvää asiaa??

Vierailija
66/70 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, oletko jossain aineissa vai miksi olet tuollainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/70 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, muutaman asiallisenkin sain, jotka selvensivät sitä käsitystä, joka minulle tuosta toisesta ketjusta jäi. Ja selvensivät myönteisempään suuntaan.



Onneksi on sentään fiksujakin ihmisiä olemassa.



Ap



Vierailija
68/70 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos heidän vanhempansa ovat tuollaisia kuin tässä ketjussa jotkut ap:n mollaajat. Siis huonokäytöksisiä, agressiivisen oloisia ja erittäin pahoja suustaan. Kyllä ne lapset imee vaikutteita ja puhetapoja ihan joka paikasta -myös vanhemmiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/70 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sellaisia kuin ovat. Nostavat kaikesta metakan, eivätkä tajua mistään mitään.



Vierailija
70/70 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se hysteerisen äidin "kiusattu" lapsi oli kaikkein suurin kiusaaja.



Äitinsä takertui päiväkodista asti toisten sanomisiin ja piti meteliä, että hänen kultaansa kiusataan. Ärähteli muilel lapsille ja soitteli heidän vanhemmilleen.



Tämä kiusattu kullannuppu paljastui pahimmaksi kiusaajaksi kun jäi kiinni todella rankasta pahoinpitelystä. Kun vyyhteä alettiin purkamaan niin suurin osa näistä tapahtumista, mistä syytettiin muita, oli tämän kullannupun aloittamia.