Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarjoaisin tyttökavereille?

Vierailija
10.05.2010 |

Parhaat tyttökaverini (4 kpl) tulevat torstaina kylään.



Mitä pientä suolaista voisin tarjota kahvin kanssa? Erilaisia suolaisia piiraita kinkku-, tonnikala- tai savuporotäytteellä olen tehnyt niin usein, että nyt voisi tarjolla olla jotain muuta.



Mutta mitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummia ja vaaleita leipäviipaleita, päälle salaattilehti, paljo katkarapuja, keitettyä kananmunaa viipaleina, majoneesia ja tilliä.

Vierailija
2/5 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyviä just paistettuna. Teet munavoita, ja lisäks tarjolle esim. kylmäsavulohta ja leikkeleitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih...sanahirviö

Vierailija
4/5 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sen jälkeen kahvit ja jotain makeaa?

Vierailija
5/5 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tehdä noita täytettyjä rieskarullia, netissä on aika herkullisia ohjeita. Ja lisäksi voisi vielä olla karjalanpiirakoita! Herahti ihan vesi kielelle, kun tuli niistä puhe.



Muut vinkit laitan ylös seuraavia vierailuja varten. Ja lisääkin saa vinkata!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä