Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten IHMISEN paskan hajun saa koiran nahkaisesta pannasta pois? OV

Vierailija
18.04.2010 |

Olin koiran kanssa lenkillä ja lapset olivat mukana. Lapset kiipeilivät kivillä (meidän takapihalla on "metsikkö") ja koira bongasi yhden kiven takaata jotain kivaa, mihin meni kieriskelemään, en huomannut mitä tuo oli, koska autoin just silloin 2,5 vuotiasta kiven päältä alas, kun poika ei itse päässyt alas, vaikka pääsikin ylös (koira oli fleksissä). Noh, kun katsoin koiraa, koira oli paskassa, vatsan alusta, selkä, kaula jne. Ja maassa, kiven vieressä oli jättikokoinen paskakasa.

Okei, ajattelin vaan, että joku naapuri (asutaan kerrostalossa) on hankkinut vasikan kokoisen koiran, joka on vääntänyt läjän (läjä oli kuin jonkun elefantin vääntämä).

Rappukäytävässä aloin sitten haistelemaan tarkemmin ja ihmettelin, miksi täällä haisee IHMISEN paska ja haistelin koiraa tarkemmin -> syyllinen löytyi. Ulkona en tuota haistanut, koska mulla on nenä tukossa siitepölyn takia ja ulkona tuulee.

Koiran sain suht tuoksuttomaksi, kun paska ei ehtinyt kuivumaan ja koira on nyt partsilla kuivattelemassa itseään. Mutta tuo panta, olen huljuttanut sitä vedessä, mutta se haisee edelleenkin siltä helkkarin paskalta. Miten sen saa puhtaaksi?? Ja tietty tuo on meidän ainut panta, kun varapanta jäi liian pieneksi.

Ja ei voi muuta sanoa, että on jollain pokkaa mennä tekemään kunnon paskaläjän sellaiseen paikkaan, missä lapset leikkivät!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli paska ihan oikeeseen paikkaan!

Ihanaa!

Vierailija
42/50 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koiran kanssa lenkillä ja lapset olivat mukana. Lapset kiipeilivät kivillä (meidän takapihalla on "metsikkö") ja koira bongasi yhden kiven takaata jotain kivaa, mihin meni kieriskelemään, en huomannut mitä tuo oli, koska autoin just silloin 2,5 vuotiasta kiven päältä alas, kun poika ei itse päässyt alas, vaikka pääsikin ylös (koira oli fleksissä). Noh, kun katsoin koiraa, koira oli paskassa, vatsan alusta, selkä, kaula jne. Ja maassa, kiven vieressä oli jättikokoinen paskakasa.

Okei, ajattelin vaan, että joku naapuri (asutaan kerrostalossa) on hankkinut vasikan kokoisen koiran, joka on vääntänyt läjän (läjä oli kuin jonkun elefantin vääntämä).

Rappukäytävässä aloin sitten haistelemaan tarkemmin ja ihmettelin, miksi täällä haisee IHMISEN paska ja haistelin koiraa tarkemmin -> syyllinen löytyi. Ulkona en tuota haistanut, koska mulla on nenä tukossa siitepölyn takia ja ulkona tuulee.

Koiran sain suht tuoksuttomaksi, kun paska ei ehtinyt kuivumaan ja koira on nyt partsilla kuivattelemassa itseään. Mutta tuo panta, olen huljuttanut sitä vedessä, mutta se haisee edelleenkin siltä helkkarin paskalta. Miten sen saa puhtaaksi?? Ja tietty tuo on meidän ainut panta, kun varapanta jäi liian pieneksi.

Ja ei voi muuta sanoa, että on jollain pokkaa mennä tekemään kunnon paskaläjän sellaiseen paikkaan, missä lapset leikkivät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras pitkiin aikoihin, absurdi ja hulvaton :D

Vierailija
44/50 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieriskelen täällä naurussa, vatsaan sattuu. :D:D:D:D

Vierailija
45/50 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista ostaa samalla varapanta.

Vierailija
46/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulvaton ketju!

Vierailija
47/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koira kierii paskassa, niin kyllä se aika varmasti on ihmisen!Ei piskit oman lajinsa jätöksissä yleensä kieri.. Syytä tähän en tiedä, joku viisaampi varmasti lisää sen tänne:)

Vierailija
48/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos näen ihmisen (en ole nähnyt) niin se olis jo outoa. Eli jos nyt satun näkemään naisia paskalla luonnossa lähipäivinä, niin tiedän ketä on asialla ja minkä takia! Av-mamma kostonhaluissaan on lähtenyt puskapaskalle!

Vierailija
49/50 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tavallista että koirat syö paskaa.

On se tavallista, jos koira syö paskaa niin se eui saa valkuaista omassa sapuskassa joten se haistaa sen valkuaisen siinä paskassa ja syö sen.

Vierailija
50/50 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ihmetele, mistä ne jokavuotiset kakkakeskustelut saavat osanottajia, kun täälläkin muutamat mammat kiihottuvat kun on koirista ja ulosteista kyse. Ja heillä itsellään tietenkin on äpäriä, jotka paskovat kertakäyttövaippoihin kaatopaikat vuosisadoiksi kukkuroilleen ja miehiä, jotka kännissä paskovat lasten leikkipuistoihin, rappukäytäviin, uimahalleihin jne.

Onnea teille kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän