Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Puukeskus työpaikkana
18.04.2010 |
Voisko kukaan kertoa millainen Puukeskus on työnantajana? Miten esim. palkka, edut, työmäärä, "ikärasismi", toimenkuvat...harkitsen työpaikan vaihtoa enkä tunne ketään keltä kysyä. Kiitos jo etukäteen :-D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
olen itse ollut n.6vuotta talossa ja homma menee koko ajan huonompaan suuntaan. Siellä poljetaan aivan täysin ainakin vakituisten oikeuksia. Mitään etuja ei ole, palkka mikä sanotaan niin se myös on se ei ole mitään lisiä ei ilta tai viikonloppu ja pohjaltaan jo paska palkka (jos saat 10€/h niin oot jo melkein uras huipulla palkan suhteen) Ylenemis mahdollisuuksia ei ole, paitsi niillä opiskelijoilla jotka nuolevat pomojen perseitä. Ei ole mitään johtamista, vahvat persoonat ottavat itselleen rooleja ja luulevat olevansa pomoja vaikka eivät ole muita kummempia.
Varastolla tehdään keräyksiä, palvellaan asiakkaita, siivotaan, täytetään hyllyjä ja otetaan paskat niskaan kaikilta.. myyjät istuvat jalat pöydällä ja kilpailevat omista myynneistään vaikka ei ole mitään provikka tai tulospalkkausta.
vakituiset laitettiin pakkolomalle ja osa-aikasten sopimukset jatkettiin sen takia että me vakituiset voidaan olla pakkolomalla.
itse olen etsinyt jo jonkun aikaa toista työpaikkaa, toivon kovasti että se uusi paikka sattuisi pian kohdalle.
en suosittele kenellekkään!