Eka seksikerta nolottaa niin saatanasti.
Oltiin tyttökaverin kanssa säädetty kaikenlaista jo vähän pidempään kunnes aateltiin kokeilla ja mitä kävikään? En löytänyt sitä saatanan reikää! Tarpeeks kauan räpeltäessä päätettiin et kokeillaan joskus toiste uudestaan. Mitähän sekin musta nyt ajattelee?
Mies (tai teidän mielestä varmaan poika) 18v.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:49"]
En minä ainakaan. Olen ennen yhdyntää todella kiihottunut ja orgasmin saan vasta yhdynnässä.
[/quote] Sinulle olisi varmaan katastrofi jos mies nuolisi orkun. Tai sormettaisi. LOL
ainiin saat vasta yhdynnässä. LMAO
[/quote]
Tottakai saan normettamalla ja nuolemalla, mutta se ei ole sama asia kuin saada yhdynnässä. Tuntuu aivan erilaiselta. LMAO sä olet hauska!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:49"]Olen ennen yhdyntää todella kiihottunut
[/quote]Miten niin ennen yhdyntää? Mitä jos yhdyntää ei tulekaan vaikka odotat? Sanotko sitten, että et ollutkaan kovin kiihottunut :)
[/quote]
Mikä vittu teidän ongelma on että pitää ruveta pilkkuja nussimaan ja oikein väen vägällä vetää tekstistä jotain hauskaa?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:11"]
Nyrkkisääntönä, että ensin naiselle annetaan orgasmi ja sitten vasta yhdyntään. Suhteen edetessä tästä voi alkaa sitten joustamaan. Ap n kannattaa ensin hankkia jotain hyvää liukuvoidetta, esim. ID Glide on oikein hyvä. Sitten sormin nainen orgasmiin. Tällä tavoin itse aloittelimme sinun ikäisenä. Tämä toki vain minun kokemus, mutta hyvin on toiminut. :) Ps. Pillun hyväilyssä ei oikeasti riitä naisen oma kosteus. Jos orgasmin saa helposti nuolemalla, silloin ei tietysti tarvi liukkaria. Oletko nuollut tyttöystävääsi? Ainakin minulla se oli heti haaveena, vaikka joutui vähän suostuttelemaan :)
[/quote]
Juu no thanks. Mä ainakin haluan, että mies tulee melkein heti sisään, eikä missään nimessä orgasmia ennen yhdyntää, menee hohto koko yhdynnästä kun on saanut jo. Eikä todellakaan mitään liukkareita, kitkaa pitää olla sen verran, että tuntuu.
Joo hyvä ohje ensikertalaiselle. Kuiviltaan vaan sisään niin että nahka käryää. Kaikki ei ole arpipeppuisia masokisteja, joten ei nyt nuorille voi tuollaisia nuotteja antaa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:52"]
Juu no thanks. Mä ainakin haluan, että mies tulee melkein heti sisään, eikä missään nimessä orgasmia ennen yhdyntää, menee hohto koko yhdynnästä kun on saanut jo. Eikä todellakaan mitään liukkareita, kitkaa pitää olla sen verran, että tuntuu.
[/quote]
No se voi olla sun kokemus, mutta jos mies tulee melkein heti sisään mun tapauksessa niin koko homma sattuu aivan älyttömästi eikä ole hyvää seksiä nähnytkään. Mullakin on vasta ensimmäinen vakituinen seksipartneri, joten vasta "harjoittelen seksiä", ja on vaatinut kyllä älyttömästi kommunikaatiota, kärsivällisyyttä ja hidasta etenemistä, ja luottamusta puolin ja toisin. Kommunikaatiota! Molempien pitää uskaltaa sanoa, mikä tuntuu hyvältä, ja mikä ei tunnu hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:18"]
Oltiin tyttökaverin kanssa säädetty kaikenlaista jo vähän pidempään kunnes aateltiin kokeilla ja mitä kävikään? En löytänyt sitä saatanan reikää! Tarpeeks kauan räpeltäessä päätettiin et kokeillaan joskus toiste uudestaan. Mitähän sekin musta nyt ajattelee? Mies (tai teidän mielestä varmaan poika) 18v.
[/quote]
Tyttöystäväsi voi ohjata peniksesi sinne. Naisen alapäässä on KOLME reikää. Hae se keskimmäinen.
[/quote]
Mitä??
Normaalissa naisissa on KAKSI reikää.
Tietenkään et tiedä sitä kun et ole ollut naise kanssa!!!
[/quote]
Et oo ollu paikalla koulussa kun naisten anatomia ollu kyseessä? Perseenreikä, virtsaputki ja pillun aukko. Jos luulet että virtsaat samasta reiästä minne sua pannaan niin mieti uusiks
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:52"]
[/quote]
No se voi olla sun kokemus, mutta jos mies tulee melkein heti sisään mun tapauksessa niin koko homma sattuu aivan älyttömästi eikä ole hyvää seksiä nähnytkään. Mullakin on vasta ensimmäinen vakituinen seksipartneri, joten vasta "harjoittelen seksiä", ja on vaatinut kyllä älyttömästi kommunikaatiota, kärsivällisyyttä ja hidasta etenemistä, ja luottamusta puolin ja toisin. Kommunikaatiota! Molempien pitää uskaltaa sanoa, mikä tuntuu hyvältä, ja mikä ei tunnu hyvältä.
[/quote]
Joo, ymmärrän sun pointin, riippuu tietenkin kuin kiihottunut ennen yhdyntää. Sillon jos on oikeesti älyttömän kiihottunut ja märkänä niin voi heti siirtyä panemiseen, niin haluankin. Jos ei niinkään kiihottunu oo niin eihän se kivalta tunnu, tuntuu vaan että paikat repee ja sehän sattuu.
Eka kerta oli todella huono ajatellen seksiä. Olin aika kiihotunut ja nainenkin oli valmis yhdyntään. Laitoin kondomin päälle ja sitten naisen päälle ja penis sisään, muutama tyntö ja se oli siinä. Laukesin siis melkein heti.
Olihan se ihan uskomatonta säätöä, mutta näin kolmenkympin paikkeilla sitä muistelee jo huvittuneena. Oltiin kiimassa kuin pienet puput, aivan liian nuoria ja epäkypsiä kyseiseen touhuun. Kuvittelin, että se mahtuisi farkkujeni etumuksesta mun sisään pelkästään vetskaa avaamalla. Ajateltiin, että päästään nopeaa karkuun, jos joku yllättää. Maattiin kesäyönä koulun pihalla kiipeilytelineen alla. Kokeiltiin ja siihen se paisunut pippeli jäi kiinni vetskan hampaisiin, niin että meni varmaan viikko ennen kuin taas yritettiin yhdyntää. Vaikka nuoria oltiin seurusteltiin niin hitosti. Halusin auttaa poikaa ja laitoin hoitavaa voidetta kipeään penikseen. Ainut vaan, että se mun kosketukseni sai aikaan kunnon erektion ja kipu sitä myötä paheni.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että me tytöt ujostellaan ja nolostellaan ihan yhtäpaljon kun pojatkin. Harvemmin se eka kerta on mitään hekumallista tuntikausien sessioita. Uutta yritystä vaan, kukaan ei oo seppä syntyessään!
Samaa tuun sanomaan. Itellä ei stondis lakannut ollenkaan sillä hetkellä kun oli ihanan tytön pimpsaa saatavilla ekaa kertaa. Ekan työntymisyrityksen epäonnistumisen naamioin haluksi jatkaa pettingiä ja suukkoja makuullaan. Sit hetken päästä uus yritys. Epävarmuutta kannattaa poikana vähän yrittää peittää keksimällä muuta kiihottavaa toimintaa siks aikaa, kun taas koittaa uudestaan. Kyllä se siitä ja plussana tossa setissä saa tytön vaan kuumemmaks ja kostumaan enemmän.
Sanot vaan tyttökaverille että autatko vähän, ohjaatko minut sisään. Kyllä se tyttökaveri osaa. Voi vaan olla että tyttökaveri luulee että miesten "pitää saada olla miehiä" ja sitten ollaan myrtsinä jos tyttö tietää jotain enemmän seksistä...
Oma eka kertani oli aivan kauhea. Iskin festareilla jonkun täysin random tyypin, koska halusin että homma on hoidettu pois alta sitten kun alan seurustelemaan jonkun tärkeän ihmisen kanssa enkä nolaa itseäni osaamattomuudella. Luulin ihan tosissani että kaikki ovat ammattilaisen tasoisia 18-vuotiaana ja olen ihan friikki kun ei mitään kokemuksia ollut 17-vuotiaana. Sitten taas ensimmäinen poikaystävä halusi ajatella että olen viaton pikku neitsyt joka ei ole koskaan kokenut mitään, ja sitä sitten teeskentelinkin. Hän selvästi nautti opastajan roolista, mutta välillä huomasi että hän yllättyi kun osasin esim. suuseksiä.
Huh. Mä en koskaan tapaa toista kertaa miestä, joka on noin surkea sängyssä ensimmäisellä kerralla. Jos käskee esimerkiksi laittaan peniksen sisään, kun ei itse osaa niin antaa olla.