Eka seksikerta nolottaa niin saatanasti.
Oltiin tyttökaverin kanssa säädetty kaikenlaista jo vähän pidempään kunnes aateltiin kokeilla ja mitä kävikään? En löytänyt sitä saatanan reikää! Tarpeeks kauan räpeltäessä päätettiin et kokeillaan joskus toiste uudestaan. Mitähän sekin musta nyt ajattelee?
Mies (tai teidän mielestä varmaan poika) 18v.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:18"]
Oltiin tyttökaverin kanssa säädetty kaikenlaista jo vähän pidempään kunnes aateltiin kokeilla ja mitä kävikään? En löytänyt sitä saatanan reikää! Tarpeeks kauan räpeltäessä päätettiin et kokeillaan joskus toiste uudestaan. Mitähän sekin musta nyt ajattelee? Mies (tai teidän mielestä varmaan poika) 18v.
[/quote]
25 vuotta saman naisen kanssa puuhanneena voi kertoa, että vehje ei osu ihan noin vain, vaan vaikka harjoituskertoja on kertynyt melkoinen määrä. Aina joutuu jossain määrin räpeltämään jos nainen ei itse ohjaa oikeaan paikkaan. Väkisin runnomalla sen saa kyllä sisälle, mutta ei välttämättä juuri siihen reikään, mihin oli tarkoitus.
Luonnollisesti taskulampun kanssa sihtaamalla hiema huulia raottaen osuu, mutta se on jo sen verran kornia, että parempi kun nainen ohjaa oikeaan paikkaan Ehkä kaikki aiemmat kumppanini ovat olleet sen verran kokeneempia, että ovat tehneet sen luonnostaan.
[/quote] 2000-luvulla naidaan ihan valot päällä. Jos kumppani on katseenkestävä. Ei olla enää luolamiehiä. Et varmaan osaa syödäkään pimeässä? Suu ei löydy?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:11"]Nyrkkisääntönä, että ensin naiselle annetaan orgasmi ja sitten vasta yhdyntään. Suhteen edetessä tästä voi alkaa sitten joustamaan. Ap n kannattaa ensin hankkia jotain hyvää liukuvoidetta, esim. ID Glide on oikein hyvä. Sitten sormin nainen orgasmiin. Tällä tavoin itse aloittelimme sinun ikäisenä. Tämä toki vain minun kokemus, mutta hyvin on toiminut. :)
Ps. Pillun hyväilyssä ei oikeasti riitä naisen oma kosteus. Jos orgasmin saa helposti nuolemalla, silloin ei tietysti tarvi liukkaria. Oletko nuollut tyttöystävääsi? Ainakin minulla se oli heti haaveena, vaikka joutui vähän suostuttelemaan :)
[/quote]
En ole nuollut. En oo kehdannut, kun en oo ihan varma haluaako hän edes sitä. Kehtaako sitä vain kysyä suoraan? Kai sitä kehtaa. Eipä sitä kai muuten voi tietää.
Näistä ongelmista päästään, jos nainen on päällä. Eli esileikin jälkeen anna naisen käydä ratsaille. Osuu oikeeseen reikään ja tuntuu sairaan hyvältä.
Voitte sitten kiepahtaa ympäri jos siltä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:11"]Nyrkkisääntönä, että ensin naiselle annetaan orgasmi ja sitten vasta yhdyntään. Suhteen edetessä tästä voi alkaa sitten joustamaan. Ap n kannattaa ensin hankkia jotain hyvää liukuvoidetta, esim. ID Glide on oikein hyvä. Sitten sormin nainen orgasmiin. Tällä tavoin itse aloittelimme sinun ikäisenä. Tämä toki vain minun kokemus, mutta hyvin on toiminut. :)
Ps. Pillun hyväilyssä ei oikeasti riitä naisen oma kosteus. Jos orgasmin saa helposti nuolemalla, silloin ei tietysti tarvi liukkaria. Oletko nuollut tyttöystävääsi? Ainakin minulla se oli heti haaveena, vaikka joutui vähän suostuttelemaan :)
[/quote]
Luonnollisestikaan näissä asioissa ei ole yksilöllisiä eroja!??
Ihan tulee oma nuoruus mieleen. Eka kerta ei onnistunut, ja myöhemmin selvisi, että olin anatomisesti sen verran poikkeava, että immenkalvo jouduttiin rikkomaan lääkärin toimesta. Oli siis niin paksu, että kipu oli aivan kauhea. Varmaan sille poikaparalle jäi joku trauma, jonka kanssa silloin seurustelin, ja luuli että hänessä oli vika. Kumpikin oltiin yhtä noloja ja ujoja.
Siksi juuri näin keski-ikäisenä toivoisi nuorten puolesta, että juttelisitte. Ei se homma oikein etene, jos kumpikaan ei sano mitään. Tyttöystäväsi on todennäköisesti yhtä pihalla kuin sinäkin ja miettii, missä mokasi.
Ole kiltti itsellesi ap, jokainen meistä on joskus ollut siinä tilanteessa ja suurin osa eka kerroista on räpeltämistä viimeisen päälle. Ei voi osata, ennen kuin harjoittelee. :) Ja vaikka olisi kokemustakin, niin eka kerta voi olla vähän sinne päin. Ei se ole niin vakavaa, seksiä harrastetaan yhdessä ja se voi olla ihan rentoa ja kivaa puuhaa. :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:22"]Ihan tulee oma nuoruus mieleen. Eka kerta ei onnistunut, ja myöhemmin selvisi, että olin anatomisesti sen verran poikkeava, että immenkalvo jouduttiin rikkomaan lääkärin toimesta. Oli siis niin paksu, että kipu oli aivan kauhea. Varmaan sille poikaparalle jäi joku trauma, jonka kanssa silloin seurustelin, ja luuli että hänessä oli vika. Kumpikin oltiin yhtä noloja ja ujoja.
Siksi juuri näin keski-ikäisenä toivoisi nuorten puolesta, että juttelisitte. Ei se homma oikein etene, jos kumpikaan ei sano mitään. Tyttöystäväsi on todennäköisesti yhtä pihalla kuin sinäkin ja miettii, missä mokasi.
Ole kiltti itsellesi ap, jokainen meistä on joskus ollut siinä tilanteessa ja suurin osa eka kerroista on räpeltämistä viimeisen päälle. Ei voi osata, ennen kuin harjoittelee. :) Ja vaikka olisi kokemustakin, niin eka kerta voi olla vähän sinne päin. Ei se ole niin vakavaa, seksiä harrastetaan yhdessä ja se voi olla ihan rentoa ja kivaa puuhaa. :)
[/quote]
Kiitos. Tuli jollain tapaa hyvä mieli kommentistasi! :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:49"]
Mitä?? Normaalissa naisissa on KAKSI reikää. Tietenkään et tiedä sitä kun et ole ollut naise kanssa!!!
[/quote]Näinkin voi olla. Se kannattaa huomata jo yöllä eikä vasta aamulla. Thaimaan yöt ovat hyvin pimeitä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:53"]
Aseta peukalosi napaan ja etusormi vaaksan verran alaspäin. Pyöräytä kättä harppimaisesti. Kun sormi osuu poimuihin, olet jo kartalla ja lähes kohteessa.
[/quote]
Äläs nolaa poikaa.
Tuolla ohjeen kanssa menee vielä tuntikausia ennen kuin haluttu kohde löytyy. Yhtä hyvin voisit kysyä, tiedätkö missä Eifel torni sijaitsee ja vastauksen kuultuasi antaa neuvona että "hyvä se ei ole ollenkaan siellläpäin".
Varminta on ensin piirtää tussilla viivotinta apuna käyttäen viiva joka kulkee naisen nenän ja navan kautta koko kehon ymopäri (kokeneemmat tosin lopettavat jo jossain niskan kohdalla. Näin saadaan jo akseliston ensimmäinen koordinaatti hallintaan.
Koska naiset ovat hyvinkin erikokoisia pitää määrittää napaluku. Tämä saadaan kun nännien välisen janan etäisyys napaa jaetaan kahdella. Ideaalisen laudan tapauksessa tämä on etäisyys navasta kohteeseen. (siis pohjoiseen tarvittaessa tarkista kompassista)
Naisilla on kuitenkin taipumus olla enemmän tai vähemmän pyöreitä, joten ko. luku todellisessa elämässä edusta vain ns. karakteristista mittaa, johon pitää lisätä piin likiarvon, painoindeksin ja neperin luvulla kerrottuna (vastaus millimetreissä, jos muut mitat senteissä).
Se kuinka millä tarkkudella piin likiarvo pitää huomioida riippuu hyvin pitkälle kohtee iästä ja keskimääräisestä käyttöasteesta. Normaalisti riittää kolme merkitsevää numeroa, mutta aloittelevan parin kannattaa jo heti alkajaisiksi kaivaa kaavakirja esiin.
Ai niin.
Kannattaa todellakin käydä yhdessä ostamassa laadukkaat mitat ja viivottimet alan kaupassa. Tämänkaltainen yhteinen valmistautuminen kasvattaa luottamuksen tunnetta ja luo näin pohjan sujuvalle seksisuhteelle.
Kannattaa muistaa että me tytöt ujostellaan ja nolostellaan ihan yhtäpaljon kun pojatkin. Harvemmin se eka kerta on mitään hekumallista tuntikausien sessioita. Uutta yritystä vaan, kukaan ei oo seppä syntyessään!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:29"]Kannattaa muistaa että me tytöt ujostellaan ja nolostellaan ihan yhtäpaljon kun pojatkin. Harvemmin se eka kerta on mitään hekumallista tuntikausien sessioita. Uutta yritystä vaan, kukaan ei oo seppä syntyessään!
[/quote]
Näinpä!
No eihän toi nyt niin noloa ollut. On sitä nolompiakin asioita tapahtunut. :D
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:11"]Nyrkkisääntönä, että ensin naiselle annetaan orgasmi ja sitten vasta yhdyntään. Suhteen edetessä tästä voi alkaa sitten joustamaan. Ap n kannattaa ensin hankkia jotain hyvää liukuvoidetta, esim. ID Glide on oikein hyvä. Sitten sormin nainen orgasmiin. Tällä tavoin itse aloittelimme sinun ikäisenä. Tämä toki vain minun kokemus, mutta hyvin on toiminut. :) Ps. Pillun hyväilyssä ei oikeasti riitä naisen oma kosteus. Jos orgasmin saa helposti nuolemalla, silloin ei tietysti tarvi liukkaria. Oletko nuollut tyttöystävääsi? Ainakin minulla se oli heti haaveena, vaikka joutui vähän suostuttelemaan :) [/quote] Luonnollisestikaan näissä asioissa ei ole yksilöllisiä eroja!??
[/quote] Ok. Miksi olet noin negatiivinen? Sanoinhan, että vain minun kokemus. Mutta onko ohjeessa jotain vikaa? Eikö nainen halua saada ennen yhdyntää?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:11"]Nyrkkisääntönä, että ensin naiselle annetaan orgasmi ja sitten vasta yhdyntään. Suhteen edetessä tästä voi alkaa sitten joustamaan. Ap n kannattaa ensin hankkia jotain hyvää liukuvoidetta, esim. ID Glide on oikein hyvä. Sitten sormin nainen orgasmiin. Tällä tavoin itse aloittelimme sinun ikäisenä. Tämä toki vain minun kokemus, mutta hyvin on toiminut. :) Ps. Pillun hyväilyssä ei oikeasti riitä naisen oma kosteus. Jos orgasmin saa helposti nuolemalla, silloin ei tietysti tarvi liukkaria. Oletko nuollut tyttöystävääsi? Ainakin minulla se oli heti haaveena, vaikka joutui vähän suostuttelemaan :) [/quote] Luonnollisestikaan näissä asioissa ei ole yksilöllisiä eroja!??
[/quote] Ok. Miksi olet noin negatiivinen? Sanoinhan, että vain minun kokemus. Mutta onko ohjeessa jotain vikaa? Eikö nainen halua saada ennen yhdyntää?
[/quote]
En minä ainakaan. Olen ennen yhdyntää todella kiihottunut ja orgasmin saan vasta yhdynnässä. Ja se orgasmi on paljon paljon voimakkaampi kuin pelkkä "nuolemalla" tai "sormettamalla" tehty orgasmi. Joten ei, kaikki naiset eivät halua saada orgasmia ennen yhdyntää. Yhdyntä on seksissä se paras osuus...minun mielestäni.
N20
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:17"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:11"]Nyrkkisääntönä, että ensin naiselle annetaan orgasmi ja sitten vasta yhdyntään. Suhteen edetessä tästä voi alkaa sitten joustamaan. Ap n kannattaa ensin hankkia jotain hyvää liukuvoidetta, esim. ID Glide on oikein hyvä. Sitten sormin nainen orgasmiin. Tällä tavoin itse aloittelimme sinun ikäisenä. Tämä toki vain minun kokemus, mutta hyvin on toiminut. :) Ps. Pillun hyväilyssä ei oikeasti riitä naisen oma kosteus. Jos orgasmin saa helposti nuolemalla, silloin ei tietysti tarvi liukkaria. Oletko nuollut tyttöystävääsi? Ainakin minulla se oli heti haaveena, vaikka joutui vähän suostuttelemaan :) [/quote] Luonnollisestikaan näissä asioissa ei ole yksilöllisiä eroja!?? [/quote] Ok. Miksi olet noin negatiivinen? Sanoinhan, että vain minun kokemus. Mutta onko ohjeessa jotain vikaa? Eikö nainen halua saada ennen yhdyntää? [/quote] En minä ainakaan. Olen ennen yhdyntää todella kiihottunut ja orgasmin saan vasta yhdynnässä. Ja se orgasmi on paljon paljon voimakkaampi kuin pelkkä "nuolemalla" tai "sormettamalla" tehty orgasmi. Joten ei, kaikki naiset eivät halua saada orgasmia ennen yhdyntää. Yhdyntä on seksissä se paras osuus...minun mielestäni. N20
[/quote]Vaimoni saa helpommin yhdynnässä jos on saanut ensin muutoin.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:49"]
En minä ainakaan. Olen ennen yhdyntää todella kiihottunut ja orgasmin saan vasta yhdynnässä.
[/quote] Sinulle olisi varmaan katastrofi jos mies nuolisi orkun. Tai sormettaisi. LOL
ainiin saat vasta yhdynnässä. LMAO
http://www.vauva.fi/keskustelu/4460786/ketju/miksi_mies_saa_lopettaa_seksin_kesken/viesti/47#47
[quote author="Max Pp" time="05.05.2015 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:29"]
Miksi miinus!!? pitääkä kaikkien naisten pakolla tykätä suu-ja käsiseksistä???
[/quote]
Miinus siitä, että yleistät perusteettomasti. Vaatiessasi pitkäkestoista yhdyntää ja yhdyntäorgasmia mutta ei klitoriksen kiihoittamista suulla tai käsin kuulut selkeästi vähemmistöön naisista. Esität vaatimuksesi kuitenkin yleistäen koskemaan kaikkia miehiä ja arvotat kaikki miehet tuon vaatimuksen perusteella. Kutsut minuuttimuniksi miehiä, joiden kesto yhdynnässä on aivan normaali. Samalla perusteellahan sinua voisi asiattomasti haukkua tuntipilluksi.
Muistutit viestissäsi siitä että kaikki naiset ovat erilaisia mutta kuitenkin kirjoitat ikäänkuin vain sinun halusi ja sinun tapasi saada seksistä tyydytystä olisi se ainoa oikea miehen mitta. Sinun kannaltasi näin varmaan onkin, mutta suurimman osan naisista kannalta kirjoittamasi ei pidä paikkaansa. Suurin osa nauttii klitoriksen käsittelystä seksin aikana ja suurin osa saa siitä orgasmin helpommin kuin pelkästä yhdynnästä.
Siitä yleistämisestä siis miinusta.
[/quote]
Kun itse tietää omat erityishalunsa niin on tärkeää myös kertoa ne seksikumppanilleen ihan selväsanaisesti. Ja mieluummin kertoa niistä jo etukäteen, jotta seksissä ei sitten tulisi helposti vältettävissä olevia pettymyksiä. Näin esimerkiksi sadomasokisti välttää joutumasta sänkyyn kipua ja dominointia inhoavan kanssa ja nopeasti laukeava ymmärtää olla lähtemättä harrastamaan seksiä sellaisen kanssa, joka tarvitsee kymmenien minuuttien yhdynnän saadakseen orgasmin.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:49"]Olen ennen yhdyntää todella kiihottunut
[/quote]Miten niin ennen yhdyntää? Mitä jos yhdyntää ei tulekaan vaikka odotat? Sanotko sitten, että et ollutkaan kovin kiihottunut :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:43"]Somalialaisissa tyttöystävissä saattaa olla juuri tuo ongelma.
[/quote] Paras!