Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin väsynyt haluttomaan mieheen

Vierailija
16.04.2010 |

Ei meillä nyt mikään ruusuinen yhteiselo ole mutta kaikki muu on kuitenkin suht hyvin paitsi seksi. En olisi ikinä voinut kuvitella, että mies voi olla noin haluton. Tiedän, että se ei käy vieraissa ja olen lähes varma, että ei vedä edes käteen. On kauhean konservatiivinen, silloin kun seksiin suostuu (harvemmin kuin kerran kuussa) niin sitä pitää harrastaa aina sängyssä ja aina samanlaista :( Mä en jaksais enää tätä mutta erokaan seksin vuoksi ei ole oikein paras idea. Haaveilen aina miehestä jolta sais kunnon kyytiä mutta toisaalta taas seksi ilman rakkautta ei kuulosta hyvältä sekään. Tunnen olevani umpikujassa. Mitä tehdä vai tehdäkö mitään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sit nähtyä, että mies ei ole seksihullun synonyymi. Tarpeet ei näemmä kohtaa. Siitä aiheutuvat hankaluudet eivät helpota ennen kuin tarpeet kohtaavat.

Muut ihmiset esimerkiksi pettävät tuossa tilanteessa. Tämä ei ole pettämisen puolustus, vaan toteamus. Kun pännii ettei saa seksiä, ja päätyy tilanteeseen, jossa sitä on tarjolla, tilaisuuden voi käyttää. Tilanteeseen voi liittyä alkoholinkäyttöä tai jokin muu seikka, joka hiukan heikentää omaa kontrollia, ja kas... Jos ET halua pettää, niin tee itsellesi selväksi, ettet ole sen kummempi kuin muutkaan. Ehkä sitten osaat varoa moista kontrollinmenetystä.

Toisaalta, jos petät, ja mä saisin siitä jostain kumman syystä kuulla, niin en mä sua osaisi kovin arvostella.

Ehdotan, ettet tee juuri nyt mitään erityistä. Pidä asia mielessä, mutta älä tee mitään äkkiratkaisuja. Sen sijaan voisit sanoa miehellesi, että asiaan pitää tulla jokin kumpaakin tyydyttävä ratkaisu. Jos keskustelu loppuu lyhyeen, voisit yrittää saada hänet jonkun terapeutin avulla kuuntelemaan. Asiansa (toivottavasti) osaavan erotuomarin läsnäollessa miehesi ehkä innostuu kuuntelemaan ja harkitsemaan.

Eroaminen voi ensi vaiheessa olla vähän kuin torjuisi hyttystä ydinkärkiohjuksella. Ensin pitää kokeilla muut konstit, jos mies kerran muutoin on kelpo.

Vierailija
2/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin useammin kuin mieheni. Se loukkaa minua. Toisaalta tiedän monia naispuolisia ystäviäni, jotka rakastavat miehiään, mutta eivät ole kovin halukkaita. Ehkä kaikkien ihmisten libido ei ole samantasoinen. Minä aion olla mieheni kanssa aina, koska rakastan häntä ja perhe-elämämme on muuten ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se on ameeba...plääh...mä en jaksa ees aatella enää mitää seksiä.yäk.eroa siitä

Vierailija
4/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ei kiinnosta seksijutut pätkääkään, mun aloitteesta sekstaillaan lähes aina.

Olen myös lähes 100 varma ettei käy vieraissa eikä edes tyydytä itseään.

Alussa seksielämä oli loistavaa ja seksiä oli usein, mutta nyt...vauvan synnyttyä seksi on vähentynyt (osittain tietenkin ihan luonnollisesti). Mies on lisäksi illalla niin väsynyt, koska tekee pitkää päivää töissä. Et mitä siihen sit voi sanoa...?

Tosi raastavaa.

Vierailija
5/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei pääse konservatiiviyden kuorista. Seksin tulisi haista perseelle. Näin minulle valisti eräs vanha saksalainen herra Ruotsin risteilyllä.

Alkoholi ei välttämättä sovi päihdyttäjäksi miehellesi. Joillakin penis väsyy alkoholista.

Vaikea sanoa. Miehesi ei pääse eroon liperistään.

Vierailija
6/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei pääse konservatiiviyden kuorista. Seksin tulisi haista perseelle. Näin minulle valisti eräs vanha saksalainen herra Ruotsin risteilyllä.

Alkoholi ei välttämättä sovi päihdyttäjäksi miehellesi. Joillakin penis väsyy alkoholista.

Vaikea sanoa. Miehesi ei pääse eroon liperistään.

Vierailija
7/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain työkaveriaan poraa perseeseen. Olen siitä varma.

Vierailija
8/8 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ikuisessa puutteessa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän