Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksesi ensimmäisestä kerrasta, kun suuhusi lauettiin

Vierailija
12.01.2011 |

Kysely palstan naisille siitä, että minkälainen kokemus oli, kun mies ensimmäisen kerran laukesi suuhusi.

Alla joitain kysymyksiä tukemaan vastausten sisältöä, mutta vapaamuotoiset kertomukset tästä "ensimmäisestä kerrasta" ovat todella tervetulleita:

- Minkä ikäinen olit?

- Olitko etukäteen päättänyt ottaa spermalastin suuhusi vai tuliko mies yllättäen?

- Mitä ajatuksia ja tuntemuksia sinulla oli silloin, kun tunsit spermaa tulevan suuhusi?

- Miten reagoit? Nielitkö vai syljitkö/valutit pois?

- Mitä ajattelet tapahtuneesta nyt? Olisiko jotain pitänyt tehdä toisin?

- Vaikuttiko tapahtuma asenteesesi suihinottamista kohtaan? Mitä pidät suuhusi tulemisesta nykyään?

Uteliain terveisin,

Luonnonmakuinen Rakastaja

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 27. Tuli yllättäen. Maistui ja tuntuu tosi pahalta. Syljin pois. Inhoan spernaa suussani, jo ns. ilotippa ällöttää. Muutenkin ajatus sukupuolielimestä suussani ällöttää. Sen vuoksi en ikinä ota suihin. Minua saa kyllä nuolla muttei ole pakko :)

Vierailija
2/148 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei ole. Mies ei ole suostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista kertaa ollut eikä tule

Vierailija
4/148 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olin 16, ''mies'' saman ikäinen.

- Asiasta sovittiin etukäteen. Olin kauan vastustellut ja sitten viimeinkin suostuin kokeilemaan. Toteutettiin kokeilu suihkussa, jossa voisin sitten tarvittaessa sylkäistä pois jos ällöttää.
- Tunne oli oikeastaan mukava. Vähän ällötti ''räkämäinen'' koostumus, mutta loppujenlopuksi kokemus oli mukava ja jollain tapaa myös kiihottava.
- Nielin kaiken ennen kuin ehdin edes ajattelemaan mitään. Ei siinä ehtinyt miettimään, nieleminen kävi refleksinomaisesti.
- Ainut negatiivinen asia mikä jäi mieleen, oli kipeät polvet suihkun lattian kaakeleista :D Ei muuta.
- Silloinen mies ei lauennut suihinotosta vaan runkkasi siis suuhuni. Nykyään rakastan sitä kun saan imeä miehen loppuun asti ja niellä. Suu auki odottaminen kun toinen runkkaa... Se tuntuu lähinnä typerältä ja spermaämpäriltä.

Vierailija
5/148 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2011 klo 22:51"]noin 20vuotias ja muistan että minua ällötti se että sperma oli lämmintä! Sen takia en enää koskaan tuon jälkeen ole ottanut suihin loppuun, minusta se lämmin sperma on jotain niin ällöä, että yääääääks!
[/quote]

Vaimo, pois tältä palstalta!!!

Vierailija
6/148 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2011 klo 22:14"]
- Minkä ikäinen olit?
- Olitko etukäteen päättänyt ottaa spermalastin suuhusi vai tuliko mies yllättäen?
- Mitä ajatuksia ja tuntemuksia sinulla oli silloin, kun tunsit spermaa tulevan suuhusi?
- Miten reagoit? Nielitkö vai syljitkö/valutit pois?
- Mitä ajattelet tapahtuneesta nyt? Olisiko jotain pitänyt tehdä toisin?
- Vaikuttiko tapahtuma asenteesesi suihinottamista kohtaan? Mitä pidät suuhusi tulemisesta nykyään? [/quote]

Kypsässä iässä tuon suhteen, pikkuisen päälle kolmenkymmenen :D

Olin etukäteen päättänyt antaa tulla suuhun.

Järjettömän kiihottavaa oli saada mies laukeamaan ja tuntea hänen tulevan.

Nielin.

Ajattelen tapahtuneesta nyt, että meni loistavasti. Onneksi en tehnyt mitään toisin.

Haluan lisää, mielellään saa tulla suuhuni.

Vierailija
7/148 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukavia juttuja ainakin suurin osa. :)

-Niksu

Vierailija
8/148 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on imeneet kymmenet naiset ja vain 2 saanut minut imemällä tulemaan.. :(

Vierailija
9/148 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että harva nainen saa miehen laukeamaan suihin otolla...

Vierailija
10/148 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen mieheni tuli yllättäen suuhuni, vaikka oli sovittu muuta. Olin reilut 20. Syljin pois, lähes oksensin ja se suihinotto loppui sen miehen osalta siihen seuraavaksi kahdeksikymmeneksi vuodeksi. Nykyinen mies tykkää suihinotosta, mutta haluaa tulla pilluun. Se sopii minulle ja otan suihin mielelläni.

Vierailija
11/148 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2011 klo 17:49"]

Olin 16 ja sain lastin suuhun lähes samantien 15 vuotiaalta pojalta. Nielin kaiken. Sen jälkeen olenkin ollut ihan koulussa:-)

[/quote]

koulussa? Proteiiniset Maitokiisselit mahaan välitunnilla eurolla? 

Vierailija
12/148 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olin 15v

-Täysin yllättäen hieman pakottaen laukesi suuhuni

-Minua ällötti

-Syljin pois

-Tapahtuma ällöttää edelleen jos tulee mieleen

-En ole sitten ikinä pitänyt suihinottamisesta enkä yleensä koskaan otakkaan

Vierailija
13/148 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olin 13, poika 15

- pienen ruinaamisen jälkeen suostuin imemään ja lähinnä jännitti osaanko enkä oikein tiennyt mitä odottaa

- kun sperma alkoi pulputa suuhuni, olin toisaalta häkeltynyt ja neuvoton, mutta toisaalta ylpeä osaamisestani ja tunsin itseni isoksi tytöksi, suorastaan naiseksi

- en ollut suunnitellut niellä, koska kuvittelin spermaa ällöttäväksi, mutta kun lasti oli suussani, nieleminen tuli kuin luonnostaan

- muutaman vuoden lisää olisi voinut odottaa, mutta kokemus oli sinänsä hyvä

- otan mielelläni suuhun edelleen

Vierailija
14/148 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 ja sain lastin suuhun lähes samantien 15 vuotiaalta pojalta. Nielin kaiken. Sen jälkeen olenkin ollut ihan koulussa suikkareihin ja teen sitä ahkerasti :-)

Vierailija
15/148 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 20vuotias ja muistan että minua ällötti se että sperma oli lämmintä! Sen takia en enää koskaan tuon jälkeen ole ottanut suihin loppuun, minusta se lämmin sperma on jotain niin ällöä, että yääääääks!

Vierailija
16/148 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamala kokemus. En edes ollut mitenkään nuori tms., n. 23 v, mutta en osannut oikein odottaa eikä mies varoittanut mitenkään. Yhtäkkiä alkoi suu täyttyä enkä tiennyt oikein mihin sitä olisi laittanut.

No, en kyllä nauti siitä vieläkään. Otan kyllä suihin mutta suuhun saa tulla vain välillä ja ihan vaan miehen mieliksi kun tykkää siitä.

Vierailija
17/148 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaa ikää en muista, alle 18 joka tapauksessa. Mies varoitti ennen tulemistaan enkä ensimmäisillä kerroilla ottanut spermaa suuhun. Muutaman kerran ole kokeillut, joskus menee alas ongelmitta, yleensä tulee kyökkäysrefleksi. Minulla häiritsevänä on sperman haju, en vaan tykkää :( Suihin ottoa rakastan ja se kiihottaa minua itseänikin, melkein saan siitä itsekkin. Vähän kun mies vielä hipaisee samalla, voidaan tulla yhtä aikaa. Mies sanoo ettei hänelle ole väliä tuleeko lopullisesti suuhuni vai ei, joten en ole kokenut tarvetta "opetella" myös nielemään.

Vierailija
18/148 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Minkä ikäinen olit? Olin 16

- Olitko etukäteen päättänyt ottaa spermalastin suuhusi vai tuliko mies yllättäen Ei tullut yllättäen

- Mitä ajatuksia ja tuntemuksia sinulla oli silloin, kun tunsit spermaa tulevan suuhusi? Se oli kiihottavaa

- Miten reagoit? Nielitkö vai syljitkö/valutit pois? Nielin

- Mitä ajattelet tapahtuneesta nyt? Olisiko jotain pitänyt tehdä toisin? Ihan ok juttu

- Vaikuttiko tapahtuma asenteesesi suihinottamista kohtaan? Jäi alusta asti mukava tunne

Mitä pidät suuhusi tulemisesta nykyään? Himoitsen sitä :)

Vierailija
19/148 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoimme aikuisviihdettä. Otin kaverin kalun esille ja aloin hyväilemään sitä suullani. Hän laukesi nopeasti ja lähes varoittamatta. Syljin siemennesteen pois. Jotenkin minulle tuli nöyryytetty olo, vaikka itse olin aloitteellinen. Kokemus oli ihan kiva. Sain myös myöhemmin vaihtarin.

Vierailija
20/148 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista. Kaiketi se on ollut ensin osittainen eli osa tullut suuhun. Mitään sopimista en muista, ollut niin luonnollinen tilanne. Alle parikymppinen olen ollut.

Vähitellen asiasta tullut ihan normihommaa, eli miehet kyllä aina ovat ilmoittaneet et nyt tulee ja olen itse saanut päättää väistänkö vai annanko mennä suuhun. Ihan alusta asti olen osannut ns. sulkea nielun kun mies laukeaa, eli ei ole tullut mitään kakomisia tai yökkäilyjä koskaan. Koko satsia en niele yleensä ikinä, valuttelen osan pois mutta imutan ihan loppuun asti.

Mulla on ollut useita seksikumppaneita tähän ikään mennessä ja pitkiä suhteita, avioliittokin, suihinottokertojakin taatusti useampi tuhat jo kertynyt. Mukavaa puuhaa se on aina ollut ja aina olen saanut miehen suikkarilla laukeamaan. Kaikki tykkää vähän erilaisesta vaikka perustekniikka toki aika sama aina :)

N48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan