Kumppanin perhe ja ulkopuolisuus
Enemmän tai vähemmän ulkopuolinen olo kumppanin perheessä.
Ollaan oltu 4 v yhdessä kumppanin kanssa, ja oon nähnyt hänen perhettä yleensä jos py käy pyörähtämässä lapsuuden kodissa tms.
Kumppanin äiti ja veli ja sisko on ihan mukavia kyllä.
No ongelman ja ulkopuolisen olon tästä tekee se, että mun kumppanin sisarusten seurustely kumppanit on tosi läheisiä heidän äidin kanssa, ja taas mua ei sitten oo otettu tähän tiiviiseen porukkaan mukaan.
He siis viettää paljon aikaa ja viestittelee porukalla ja sen sellaista. Mun kumppanin ex tyttöystävä oli osa tätä tätä tiivistä porukkaa, mutta mä tosiaan en. Mun kumppania tää ei hetkauta, mutta mua asia kyllä häiritsee että miksei mua oteta sitten mukaan tai muhun haluta sen enempää tutustua, kun sisarusten kumppanit on super läheisiä tän mun poikaystävän äidin kanssa:(.
oonko nyt ihan turhasta asiasta murheissaan ja tunnen turhaa ulkopuolisuutta vai kertooko tää jostain ettei poikaystävä ehkä sitten ota mua niin vakavasti kun edellisen tyttöystävän kun hän tosiaan oli super läheinen tän perheen kanssa niinkun poikaystävän sisarusten kumppanitkin on.
mä ehkä haluaisin että kumppanin perhe olis vähän niinkun mun bonus perhe ja tietty niinkun hän on ollu tosi tervetullut mun perheeseen ja yritetty ottaa häntä siihen osaksi mikä ei sitten oikeen oo häntä kiinnostanut ikävä kyllä.
Kommentit (14)
Oliko ex kuvioissa montakin vuotta? Ja ovatko nämä sisarusten kumppanit olleet mukana tämän exän ajoista asti, vai tulleet porukkaan vasta sinun aikanasi?
Varsinkin jos muut ovat muodostaneet tiiviin porukan kauan sitten, voi kyse olla ihan vaan siitä, ettei siihen osata tai tajuta ottaa uusia tulijoita, kun porukka on hitsautunut yhteen.
Oletko itse ollut aktiivinen perheen suuntaan? Jos heille on tullut jotenkin olo, ettet sinä välitä tutustua lähemmin?
Poikaystävän vika se ei varsinaisesti ole, jos et lähenny hänen perheensä kanssa, eikä poikaystävän mielenkiinto sinun perheeseen välttämättä liity millään tavalla siihen, kuinka paljon hän sinusta välittää.
No todellakin mariset ihan turhasta. Ei sille voi mitään, miten kemiat kohtaa.
Olen tosi hyvä ystävä veljeni eksän kanssa, mutta uuden puolison kanssa ei ole mitään yhteyttä. Ei vaan olla samanhenkisiä.
Miksi yrität kuuua porukkaan, johon et oikeasti kuuu?
Jos haluat mukaan tiiviimpään yhteydenpitoon, sinun täytyy tehdä itse aloitteita. Ole heihin yhteydessä, kutsu kylään, pyydä mukaan johonkin menoon.
Miehesi kautta yrität soluttautua porukkaan, jotka ei nyt välttämättä halua tutustua sinuun. Heillä on jo ystävänsä.
He eivät ota mukaan tähän viestiporukkaan, koska kokevat ettet kuitenkaan ole niin läheinen heille.
Minulle kävi sama. Puolisoni perhe on ihan mukava, mutta en ole jotenkin samalla aaltopituudella heidän kanssaan. Tulen itse alkoholistiperheestä, jossa oli paljon ikäviä asioita ja epäterveitä suhteita. Väleissä en ole vanhempieni kanssa ollut ja toinen kuolikin jo.
Puolisoni perhe on normaali ydinperhe, jossa ei ole ongelmia. Heillä ei ole käsitystä mistä tulen ja mitkä ovat taustani. Joskus yritin avata asiaa, seurauksena hiljaisuus ja aiheen vaihto. Se siitä. Eikä siinä mitään, en halua puhua niistä asioista, mutta ajattelin että he vähän tajuaisivat että eivät kyselisi minun lapsuudestani tai käynkö kotiseudulla tms. Mutta ei se mennyt jakeluun.
Olen siis ulkopuolinen. En osaa olla luonteva heidän seurassa. Exäni perhe oli taas ihan erilainen. He olivat välittömiä ja ymmärsivät heti. Minun ei tarvinnut jännittää heitä, kaikki oli luontevaa. Heidän luonaan oli kiva käydä. Nykyään käynnit on aina jotenkin vaivaannuttavia.
Ei parisuhde tuo aina ystävyyssuhteita.
Jostain syystä sinusta ei pidetä, ja hyväksy se.
Yritätkö nyt jotenkin pistää poikaystävän syyksi, ettet tule hänen sukunsa kanssa toimeen?
Kaikki ei aina jaksa uusia kumppaneita, jos edellisen kanssa ollaan jo ystäviä. Ei ole tarvetta uusille ystavyyssuhteille.
Siis vain käväisette satunnaisesti poikaystävän perheen luona ja sinä jotenkin oudost tiedät, että muut ovat kamalan läheisiä toisilleen?
Miksi kanssasi pitäisi olla tekemisissä? Poikani exä on ihana ihminen, hänen kanssaan on mukava rupatella, mutta nyxä löytää sanoistani ja tekemisistäni aina valitettavaa, joten ei tee mieli olla missään tekemisissä.
Ehkäpä eivät vaan halua taas yhtä siihen porukkaan joka sitten häipyy. Tai eivät vain pidä sinusta, joo niinkin voi käydä